Kokonaisuudessaan 4. tuotantokausi on onnistunut. Suosittelen yhä tätä sarjaa kaikille!

Frendit. Maailman paras sarja. 4. tuotantokausi on huonoin kaikista kymmenestä tuotantokaudesta, mutta se ei kuitenkaan ole huono.

Tässä tuotantokaudessa maneetti pistää Monicaa, Frendit ovat yhä rantamökillä, Chandler joutuu laatikkoon, tipusta tulee kukko, Ross pelaa rugbyä, Chandler ja Joey katsovat ilmaista pornoa, Frendit menevät Lontooseen (kaikki paitsi Phoebe)jne.

Paras jakso on Kukkokiekuu. Siinä Joeyn ja Chandlerin tipusta tulee kukko. Frendit pitävät myös tietokilpailun: Joey ja Chandler vs. Monica ja Rachel. Jos tytöt voittavat pojat hankkiutuvat kukosta eroon, jos pojat voittavat he saavat tyttöjen asunnon! Kumpi voittaa?

Tämä tuotantokausi sisältää myös muutaman aika huonon jakson: Kahlekarkuri, Pieni puraisu, Ihana Joshua, Haisu-Joey, Keinolla millä hyvänsä, Varkaitakin olette! ja Satuhäät.

Kokonaisuudessaan Frendien 4. tuotantokausi on onnistunut. Frendeissä ei ikinä ole ollut huonoa tuotantokautta. Suosittelen yhä tätä sarjaa kaikille!

nimimerkki: Markus

Lordi-fani