Kaikki jaksot ovat toinen toisiaan hauskempia ja hullumpia.

Blue Mountain Staten ensimmäinen tuotantokausi pyörähti käyntiin 2010 vuoden alussa Amerikassa. Suomessa se on pyörinyt MTV kanavalla. Kyseisen sarjan ovat luoneet Eric Falconer ja Chris Romano. Ohjelma kertoo collegeikäisistä amerikkalaisen jalkapallon pelaajista, joiden elämäntapoihin kuuluu jalkapallon lisäksi alkoholi, huumeet ja naiset.

Sarjan pääosissa esiintyy muutamissa muissa tv-sarjoissa nähtyjä henkilöitä, Darin Brooks, Alan Ritchson. Ed marinaro, Sam Jones III, jne... Tapahtumat pyörivät näiden poikien ympärillä heidän sekoillessaan Blue Mountain Staten collegessa. Jaksojen nimet "It's Called Hazing, Look It Up", "Pocket Pussy", "The Drug Olympics" ja "Marathon Monday" kertovat hieman ohjelman sisällöstä.

Ohjelman tunnari "Hell Yeah" (Rev Theoryn tuotos) on mielestäni parhaita tunnareita mitä olen koskaan kuullut. Kappale saa joka kerta fiiliksen päälle, kun uusi jakso alkaa.

Sarja ei sinäänsä kerro pelkästään collegepoikien sekoilusta vaan ohjelmalla on selvä juoni koko 13-jaksoisen kauden aikana. Se sisältää paljon erittäin hyvää huumoria, höystettynä välillä pienellä draamalla.

Muutaman jakson jälkeen saa päähahmoista selville heidän luonnettaan. Joukkueen kapteeni Thad Castlen ego on suurempi kuin itse joukkue ja hän nauttii paljon muiden kustannuksella. Freshman quarterback Alex Moran on taitava pelaaja, mutta häntä ei kiinnosta sinäänsä itse pelaaminen, vaan bilettäminen ja naiset, joten hän haluaa pysyä kakkos qb:na. Craig Shilo on pahasti tyttöystävänsä tossun alla.

Kaikki jaksot ovat toinen toisiaan hauskempia ja hullumpia. Yksikään jakso ei tuota pettymystä.

Suosittelen sarjaa jokaiselle, jopa oma isänikin pitää sarjaa hulvattomana. Itse sanoisin sarjan olevan paras komediasarja mitä olen ikinä tv:stä katsonut.

TheMan

Monty Pythonin Hullu maailma

Sarjan tiedot

Blue Mountain State: 1. tuotantokausi
Blue Mountain State: 1. tuotantokausi arvosana 4,28

Blue Mountain State: 1. tuotantokausi (2010)

Alkuperäinen nimi: Blue Mountain State: Season 1

Komedia
Tuotantovuosi:
2010
BMS
Brian Robbins, Clark Mathis, Jay Chandrasekhar, Jeff Melman, John Fortenberry, Ken Whittingham, Lev L. Spiro
Brian Burns, Chip Hall, Chris Romano, Drew Hancock, Eric Falconer, J.D. Ryznar
Alan Ritchson, Chris Romano, Darin Brooks, Ed Marinaro, Kwasi Songui, Omari Newton
Jaksoja:
13 kpl