traappe

traappe

10.04.2011 klo 13:07

Hehkuva kaupunki

OO Aivan ihana leffa (:: Taas puhdas fantasia pläjäys, joka nostaa karvat pystyyn hyvällä tavalla. Ja hyvin keksitte maailma. Suosittelen kaikille lämpimästi.

13.03.2011 klo 22:37

Tähtisumua

Tämä on lempi elokuvani. Puhdasta fantasiaa ja satua jossa onnellinen loppu. Elokuvaa ei pilattu liialla ihmemaailman esittelyllä, joka ei olennaisesti liity elokuvaan. Olen huomannut että moni elokuva kompastuu tähän. Charlie Cox tekee loistavan roolisuorituksen Tristanina joka kasvaa naiivista hömpästä nuoreksi aikuiseksi. Toinen loistavan roolisuorituksen tehnyt on Robert deNiro. Jos joku pystyy pokkana katsomaan deNiron viuhkaesitystä, nostan hattua. Muut näyttelijät eivät jää sen huonommaksi, kuten Claire Danes Yvainena. Ja valittiko joku musiikista? Haloo! Yksi parhaimmista musiikeista mitä olen kuullut. Ei mitään ihmeellistä modernia vaan ihan sitä itseään suoraan sieluun kulkevaa musiikkia joka saa mielikuvituksen lentämään oli missä tilanteessa tahansa. Tämä musiikki luo itsessään fantasiatarinan!

06.03.2011 klo 19:05

Outlander

Huippu leffa, jossa jotakin uutta ja jota ei ole tehty vain rahastukseen. Juoni on hyvä, jokseenkin ennalta arvattava, mutta hyvä. Näyttelijät tekevät hyvää työtä, ja muukin elokuvatyöskentely pelaa.

06.03.2011 klo 19:03

Kaksin karkuteillä

Hyvä leffa. Ehkä hieman liioiteltua draamaa näin lastenleffaan. Ja taas draama leffassa olisi kaivannut hieman pidemmmän tarinan, nyt mentiin melko nopealla temmolla eteenpäin, ilman välipysähdyksiä. Mutta kaiken kaikkiaan hyvin tehty ja hauska leffa, jonka haluaa ostaa pikimmiten.

26.09.2010 klo 21:00

Karkausvuosi

Alussa tuntuin että on aksentti miehellä vähän hakusessa. Kuitenkin tarinan edetessä ja näyttelijöiden sulautuessa rooliinsa elokuva muuttui aina vain paremmaksi. Lopussa suu oli hymyssä ja katse dollarin kuvissa, joskos itsellä riittäisi rahaa ostaa kyseinen elokuva.

3.5/5

Edellinen sivu | 1 | Seuraava sivu