tiukkis

Inception

Upea - ei muuta.

10.10.2011 klo 15:14

Blow

Todella hyvä leffa - yksi Deppin parhaita ehdottomasti.

11.09.2011 klo 22:57

Butch ja Kid - auringonlaskun ratsastajat

Odotin jotain vallan muuta, mutta yllätti positiivisesti!
Suosittelen!

10.09.2011 klo 23:53

Donnie Brasco

Loistava mafiaelokuva, vaikka väkivaltaakin on, niin tämä on muutakin kuin räiskintää. Tekee hyvää katsella rikosleffaa jossa on sydän ja sanoma. Pistää miettimään.
Erinomainen näyttelijäkaarti, Depp ja Pacino parhaina päällä!

07.09.2011 klo 18:51

Rango

Deppin ääntä on enemmän kuin ilo kuunnella ja hän sopii pöhkön liskon ääneksi paremmin kuin hyvin! Ei kuitenkaan mikään maailman paras lehva, graafisesti täydellisyyttä hipova, mutta juoni oli yhtä kuiva kuin tuo kyläpahanen jossa oli vesipula. Kyllä tämän nyt toisenkin kerran katsoisi!

07.09.2011 klo 12:51

Cry-Baby

Tää on ihana! Johnny Depp loistaa niinkuin aina.
Tästä saa hyvät naurut kun tajuaa että elokuva on pelkkää parodiaa!

04.09.2011 klo 21:45

Sweeney Todd - Fleet Streetin paholaisparturi

K18 on paikallaan tässä verta roiskuvassa leffassa, mutta eipä tämä nyt puhdasta kauhuakaan herätä.
Musiikki on korvia huumaavaa vieläpä näyttelijöiden itsensä laulamana (kertokaa mitä Johnny Depp EI osaa tehdä?) ja tunnelma on synkkää, mutta ei kuitenkaan täysin masentavaa. Parhaita musikaaleja ehdottomasti! Burtonin kaksi luottonäyttelijää, oma vaimo ja JD tekevät erinomaiset roolit! Suosittelen vaikken ole mikään kauhuleffojen katsoja.Tämä oli kuitenkin erilainen "kauhu"elokuva.

04.09.2011 klo 21:38

Saksikäsi Edward

Ihana höpsö, mutta samalla todella koskettava elokuva taattua Burton laatua. Ansaitsee täydet pisteet ja monta katselukertaa. Näyttelijät ovat nappivalintoja, Johnny Depp kuitenkin loistaa pääroolissaan symppiksenä Edwardina.

27.08.2011 klo 14:23

Private Club

Elokuva jota Johnny Depp ei halua merkittävän filmografiaansa. Ymmärrettävistä syistä.

24.08.2011 klo 13:09

Pirates of the Caribbean: Maailman laidalla

Sanoisinko että toisiksi paras kaikista neljästä. Ykkösen jälkeen.
Pituutta tällä osalla on aika reippaasti ja jotain olisi voinut lyhentää/tiivistää, mutta muuten erittäin viihdyttävä. Hans Zimmerin musiikki hivelee kaikkia aisteja ja kylmät väreet kipittävät pitkin nahkaa. Taistelukohtaukset ovat erittäin hyvin toteutettuja ja kaikki tuntuu täydelliseltä. Ainut vika on ehkä se kuinka henkilöt vaihtavat puolta jatkuvasti eikä aina meinaa pysyä perässä kuka on nyt kenenkin puolella. Mutta merirosvojahan ne vaan on :)

24.08.2011 klo 13:03

Pirates of the Caribbean: Vierailla vesillä

Onhan tää ihan hyvä, mutta selvästi huonompi kuin edelliset kolme. Keira Knightley ja Orlando Bloom osoittavat tarpeellisuutensa poissaolollaan ja ihana Johnny Depp näyttää orvolta "outojen" näyttelijäkasvojen keskellä. Jackin ja Angelican tarina on ehkä ainut asia mistä tässä elokuvassa voi pitää, merenneidot pappirakkauksineen olisi voinut heittää hevon helkkariin ja mustapartakin on jotenkin .. ei hyvä. Ja eihän tässä edes seikkailla merellä? ja musta helmikin vain kelluu pullossa.. Barbossa häärii kuninkaallisessa laivastossa ja häh? No, Depp pelastaa!

22.08.2011 klo 13:27

Don Juan DeMarco

Tätä katsoessa nauraa ja itkee samaan aikaan. Oikeastaan Johnny Deppin kasvojen näkeminen aiheuttaa sen reaktion muutenkin, mutta kun tässä elokuvassa tarina on todellakin sekoitus komediaa ja draamaa on tunteetkin sen mukaisia. Hyvä leffa, muttei kuitenkaan mikään übermestariteos. Näyttelijäsuoritukset olivat kaikki erittäin hyviä ja oli mukava nähdä elokuva missä on myös vanha Marlon Brando Johnny Deppin rinnalla!

17.08.2011 klo 17:41

Dillinger - maailman paras pankkirosvo

Viihdyttävä pankkirosvo leffa, joka pohjautuu suurimmaksi osaksi tositapahtumiin.

14.08.2011 klo 20:09

Mies joka itki

Todella kaunis ja koskettava elokuva.

11.08.2011 klo 18:39

Lumikenttien sankari

Pienenä rakastin tätä ehdottomasti noiden koirien takia. Onhan tämä edelleenkin ihana ja jollain lailla hellyyttäväkin seikkailuelokuva.

10.08.2011 klo 22:15

Kultajuna

Erinomainen elokuva, sopivan kutkuttava ja jännittävä loppuun asti. Myös kirja on todella hyvä!

10.08.2011 klo 20:16

Gilbert Grape

Todella koskettava elokuva.
Vaikka tässä ei tosiaan tapahdu paljon mitään, tapahtumia on silti todella paljon. Ihanan itkettävä, ainakin minusta!
Depp ja DiCaprio onnistuvat rooleissaan niinkuin toki muutkin. Yksi harvoista elokuvista jossa ihmiset ovat todellakin vain tavallisia ihmisiä. Kaikkine vikoineen.

22.07.2011 klo 18:07

The Tourist

Parasta tässä leffassa on pyjamassa pitkin kattoja viilettävä aina-niin-ihana Depp! Kuinka moni mies näyttää seksikkäältä siniraitaisessa yöpuvussa?
Muuten aika laimea, mutta kyllä tämä on ihan katsottava elokuva!

20.07.2011 klo 14:05

Lahjomattomat

Ihan kelpo raina. Itse kuitenkin haukottelin ihan liian monta kertaa ja kelloakin tuli katsottua kymmenen minuutin välein. Liian hidastempoinen alku, eikä herättänyt mitään mielenkiintoa. Keskivaihe oli mielenkiintoisempi, mutta loppu tuli nopeasti ja töksähtäen - ei sitä kerinnyt edes sisäistämään.

18.07.2011 klo 16:26

Public Enemies

Minä ainakin tykkäsin, todella paljon! Suosittelen kaikille rikos/draama elokuvista tykkäileville erittäin lämpimästi.

13.06.2011 klo 20:14

Twilight - Uusikuu

En usko, että maailmasta löytyy flegmaattisempaa likkaa kuin Kirsten Stewart. Luulin että näyttelemiseen tarvittaisiin muutakin kuin tyhjään tuijottelua.

15.05.2011 klo 13:23

Tess - viattomuuden tarina

Enpä ole ennen tavannut elokuvaa joka saa katsomaan kelloa epätoivoisena, että eikä tämä jo lopu, mutta samalla ajattelemaan, että hei täähän on ihana leffa!
Erinomainen leffa joka sortuu pitkään pituuteen - näyttelijäsuoritukset ovat hienoja ja kaikki muukin pelaa taustalla. Jotain olisi silti saanut saksia.

14.05.2011 klo 12:48

Amadeus

Elokuvan alku lupaa huumorin kukkimista, mutta loppua kohden synkkenee huomattavasti, aina katkeraan loppuun asti. Tom Hulce tekee parhaan roolin tässä elokuvassa. Tätä voi suositella kaikille!

22.03.2011 klo 20:47

Humiseva harju

Todella hyvä! Tom Hardy on uskomattoman vakuuttava Heathcliffinä!
Paras tai ehkä toisiksi paras versio sitten vuoden 1939 Humisevan harjun version jälkeen!

13.02.2011 klo 20:02

Hurjapäät

Oli tosi hyvä! Marlon Brando on ah vaan nii ihana!

06.02.2011 klo 21:58

Puhallus

Aivan mahtava! Ei voi muuta sanoa!

23.10.2010 klo 22:20

Rööperi

Harvassa ovat nää oikeasti hyvät kotimaiset! Ensin ajattelin, että tää on vaan jotain epätoivosta yritystä, mutta yllätyin tosi positiivisesti!
Hienosti esitetty samassa paketissa monta erilaista tarinaa ihmisistä, jotka on lähtökohdiltaan aika samassa pisteessä - ja miten erilainen loppu kaikilla on. Mielenkiintosta ja ajatuksia herättävää katsottavaa. Suosittelen kaikille!

01.10.2010 klo 16:34

Kuningattaren sisar

Olihan tämä oikeastaan tosi hyvä. Ajattelin, etten saisi tästä leffasta mitään irti, mutta yllätyin positiivisesti.
Surullinen elokuvahan tämä on, pääasiassa.

05.09.2010 klo 21:09

Citizen Kane

Pakkohan tämä oli katsoa kun leffa on povattu ykköseksi maailman kaikista elokuvista. Itselle tosin Tuulen viemää on ja tulee olemaan se numero uno, mutta jos tästä Kansalainen Kanista puhutaan, niin kyllähän tämä nyt paikkansa jonkinmoisilla toplistoilla ansaitsee.
Kyllä tässä kaikki palaset paikoilleen loksahtavat, vaikkei kommentoija kyllä myönnä ihan vielä selvittäneensä rosebudin arvoitusta..
Kyllä tämän katsoo mielellään!

01.09.2010 klo 19:49

The Queen

On tullut katsottua jo jonkun aikaa sitten, mutta kyllä tästä ihan hyvä "maku" jäi. Helen Mirren oli mahtava valinta rooliin, ehdottomasti.
Ja täytyy ihmetellä Cromwellin muuntautumiskykyä farmarista herttuaksi..

03.08.2010 klo 17:29

Ollako vai eikö olla

Todella hyvä!
Surullista kyllä, Carole ei koskaan saanut nähdä kuuluisimman elokuvansa ensi-iltaa..

20.06.2010 klo 22:01

Uusien tähtien alla

Onnistunut elokuva äitinsä tyrannosoimasta "rumasta ankanpoikasesta", josta sitten itsenäistymisen ja irtioton kautta kuoriutuu ihan kohtuullisen kaunis joutsen.
Bette Davis on mainio näyttelijä, eikä Paul Henreidissäkään ole moittimista! Hyvä elokuva, kannattaa katsoa.

20.06.2010 klo 11:11

Ylpeys & ennakkoluulo

oikein ihana ja onnistunut <3

15.06.2010 klo 22:52

Casablanca

hyvä, hyvä, hyvä!

01.06.2010 klo 15:19

Sky Captain and the World of Tomorrow

Hmph. Kaikki mollaavat tätä leffaa täällä, vaikka minusta se oli huippu!

05.05.2010 klo 19:20

Egyptin prinssi

Tämä leffa on todella onnistunut ja ääninäyttely upeaa. Pakko sanoa, että suomalaiset ovat onnistuneet paljon paremmin kuin englantilaiset alkuperäisessä (englanniksi puhutussa) versiossa! Hatun nosto myös alussa lauleskelevalle Mooseksen oikealle äidille tai pikemminkin hänen ääninäyttelijälleen, israelilaiselle Ofra Hazalle, joka lauloi tuon "Virta" (Deliver us) biisin jokaisella kielellä jolle leffa on dupattu! Myös siis suomeksi. Siksi ääni on vähän hoonosoomi, mutta silti aivan tajuttoman upeasti vedetty!
Jotkut lauluista olisi voinut jättää pois, mutta kokonaisuutena yksi piirrettyjen parhaimmistoa.

17.04.2010 klo 20:39

Babe - urhea possu

Pienenä olen puhkikuluttanut sekä leffan että sen kannen (josta löytyy komea rivi hampaanjälkiä) ja kyllähän tällä leffalla on nostalgia-arvoa. ihan lyömätöntä sikailua!

12.04.2010 klo 15:50

Pelastakaa sotamies Ryan

Hyvä leffa jos sotaleffoista tykkää. Kyllä tämän katseli, kuvaus hienoa.

12.04.2010 klo 15:46

Elisabet

Kyllä tämän katsoi.. Vaikka tykkäänkin paljon historiallisista leffoista, tämä ei ihan ollut parhaimmistoa. Pukudraamana ehkä vielä menee.

26.03.2010 klo 20:22

Exän jäljillä

Kyllä kelpasi katsella. Komedian rinnalla sopivasti toimintaa, eikä leffa jäänyt junnaamaan paikoilleen.

23.02.2010 klo 21:25

Marie Antoinette

Ei ehkä niin hyvä kuin olisi voinut olla, ohjaaja ei saanut välttämättä kaikkea irti, mutta silti parempi kuin hyvä. Näyttelijät tekivät hyvän työn! Puvut on loistavia, tunteet on saatu peliin juuri oikealla tavalla, katsoja oikeasti tuntee, että tuo ajattelee noin ja noin. Ei mitään ylinäyteltyä tössötystä, musiikki on erikoisella tavallaan erinomaista ja leffan lopetus oli surullisen satumaisen kaunis.

03.02.2010 klo 18:18

Kleopatra

Tykkäsin todella paljon! Vaikka elokuva ei juuri muuten saa kylmiä väreitä tai suuria tunteita ainakaan minusta kiskottua, loppu oli jotenkin surullisuudessaan kaunis. Niin kaunis, että elokuva piti katsoa uudestaan.. ja uudestaan..

12.12.2009 klo 19:42

Twilight - Uusikuu

Sanoisin, että parempi kuin ensimmäinen osa. Kyllä tämän katsoi, mutta en nyt miksikään maailman parhaaksi todellakaan menisi sanomaan. Tuo Bella on hiton vaisu tyyppi.. ihmissudet tosin kieltämättä aika söpöjä.

18.11.2009 klo 21:58

William Shakespearen Romeo ja Julia

Mitä tästä sanoisi? Parhaiten kuvaa ehkä sana, outo. Tai sittenkin ehkä epämääräinen.
Todella huonosti sovitettu yhteen räiskintä ja rakkaus. Loppu tosin on haikea, ei siitä pääse mihinkään, mutta silti leffa jättää aika tyhjän olon.

07.09.2009 klo 20:09

Oopperan kummitus

Ihana leffa!
Raoul on kauhea rasvaletti, olis saanu kuolla pois. Kummitus on aws niin ihana !!

07.09.2009 klo 20:00

Tuulen viemää

Tähän rakastuu aina uudestaan ja uudestaan<3 parhaita elokuvia ikinä! ei menetä hohtoaan

05.04.2009 klo 19:20

Sekaisin Marista

Hyi, Matt Dillonille ei sovi noi viikset..
Ei sytytä tää..

21.02.2009 klo 10:45

Tuulen viemää

Yksi sana riittää kuvaamaan tätä elokuvaa:
Mahtava!
Pakko kuitenkin lisätä, että ne kaikki ihanat puvut joita elokuvassa oli, veivät kyllä ainakin minua, vaikka ei juonessa ja näytteliöissäkään ollut mitään vikaa!

20.02.2009 klo 21:52

05.02.2009 klo 17:19

Sid & Nancy

hyvä elokuva, Nancy on raivostuttava ja erikoinen tapaus, mutta hän sairasti skitsofreniaa (jos herra arvostelia ei sattunut tietämään) ja oli sen takia sellainen. kannattaa lukea pohjaksi Nancysta (ja hieman Sidistä) kertova kirja, Nancy (engl. And I Don't Want To Live This Life), jossa hänen äitinsä kertoo Nancyn tarinan. se saa tajuamaan, ettei Nancy ole mikään ilotyttö tai pelkkä Sidin tuhoaja, vaan hänelläkin on koskettava (ja kamalan raivostuttava) tarina.

Edellinen sivu | 1 2 | Seuraava sivu