Tykittäjä, 82 fania

Aikakone (2002)

Aikakone rating 2,96

Batman & Robin rating 1,89

Yksin kotona 4 (2002)

Arvostukseni ihmiskuntaan lähti jyrkkään alamäkeen tämän roskateoksen myötä. Mitkähän ovat olleet lähtökohdat elokuvalle? Mitä ovat tekijäporukassa päävaikuttajat ajatelleet kun ovat tätä tehneet? Kohderyhmä ovat luultavasti ala-asteikäiset nassikat, mutta olen aivan varma, ettei raina uppoa edes niihin.Kamalaa paskaa -

Yksin kotona 4 rating 1,46

Armageddon (1998)

Armageddon rating 2,87

Mortal Kombat 2 rating 2,09

Ernest Goes to Camp (1987)

Melkoisen vammaisia vitsejä, kuten Ernestin laskuvarjojääkärikilpikonnia, Ernestin naamaa, Ernestin mopoa, munamokkelia... Eipä tässä nyt mitään hyvää ollu, eli kaikki mikä voi mennä pieleen, menee, mutta kyllä tämän parissa jokseekin "viihtyi".

Ernest Goes to Camp rating 2,86

Resident Evil: Apocalypse (2004)

Apocalypse on yksi surkeimpia näkemiäni elokuvia. Näyttelijät ärsyttävät oikein loppuun asti, lavasteet ovat aivan perseestä eikä ohjauksessakaan tai vastaavissa ole hurraamista. Ykönen on laatutason toimitakauhuviihdettä, mutta tässä mennää jo niin metsään ettei ole tosikaan. Onneksi Tuho korjasi asiaa hieman ja onkin ihan toimiva elokuva. Tämä ei toimi mitenkään.

Resident Evil: Apocalypse rating 2,79

Karvinen - elokuva rating 2,52

Rambo - taistelija 3 rating 3,31

Ernest Saves Christmas (1988)

Vammasta ripulisontaa jälleen, mutta nyt vaan ennätyksellisen tylsissä merkeissä. Elokuva toisti samoja vitsejä jatkuvasti, eivätkä ne edes olleet hauskoja. Toisin kuin ensimmäisessä, tässä ei ollut mitään omaperäistä tai tarpeeksi kehitysvammaista.

Ernest Saves Christmas rating 1,67

House of the Dead rating 1,43

Ernest joutuu poseen (1990)

Huononee, vammautuu ja kaikkea muutakin osa osalta. Ei niin tylsää enää, mutta yhtä surkeita vitsejä, aivan helvetin typeriä kampauksia ja ärsyttävääkin ärsyttävä Ernest vammailemassa.

Ernest joutuu poseen rating 2,14

Dungeons & Dragons rating 1,61

Date Movie (2006)

Date Movie rating 1,51

Jesus Christ Superstar (1973)

Koulussa yläasteella tämä uskonnontunnilla oli pakko katsoa läpi. Koin suurta myötähäpeää koko leffan ajan enkä viihtynyt vaikka sentään koulussa katsottiin. Ei ansaitsisi yhtään pistettä.

Jesus Christ Superstar rating 2,74

Dark Floors (2008)

Dark Floors rating 1,63

9 Lives (2004)

9 Lives rating 2,35

Suoraa toimintaa 2 - Pako helvetistä rating 2,85

007 Quantum of Solace rating 2,92

Dead Space: Downfall (2008)

Dead Space: Downfall on häpeäksi koko nimikkeelle, eikä sitä olisi koskaan pitänyt julkaista, saatikaan tehdä.

Dead Space: Downfall rating 3,31

Glitter (2001)

Glitter rating 1,00

The Wrecking Crew (1999)

Kurkkuharja sen sanoi. Saatan itse nyt hieman spoilata, mutta säästyttepähän katsomiselta.Muistan kun tohkeissani joskus 15-vuoden iässä ostin tämän Euromarketin alelaarista kympillä. Olin tuolloin kova Ice-T:n ja Snoop Dogg'n fanittaja, joten odotin kovanluokan gangstarymistelyä.Heti alusta alkaen pystyi huomaamaan, että elokuva tosiaankin on kuvattu vuoden '99 halvimmalla Sonyn videokameralla. Editointi on jätetty sikseen, sillä se olisi tuonut lisäkustannuksia. Myöskään näyttelijöihin ei ollut varaa, silla eräässäkin kohtauksessa samat badassit juoksevat samasta paikkaa ja kuolevat, mutteivät sentään samalla tavalla kaadu. Tätä kiertokulkua jatkuu jopa ainakin minuutin ajan.Musiikki kylläkin tuolloin vastasi sitä mitä odotin, mutta tämä on kuin häpeällisen surkeasti tehty mainos jääteen tuolloin tuoreimmalle albumille.En pysty sisäistämään, miten edes Pyun on saanut tälläistä kurapaskaa tuotettua. Ja kuka tällaista edes rahoittaa tai julkaisee? Tai no, jos katsotte elokuvan, huomaatte että rahoitus on hankittu Harlemin kaduilta narkomaaninuorilta pummimalla.

The Wrecking Crew rating 0,75

Ernest sekoilee taas (1993)

Ei aivan yhtä tylsää kuin edellinen kauhuerkku, mutta päämäärätöntä ja vammaistakin vammaisempaa kohellusta alusta loppuun.

Ernest sekoilee taas rating 0,64

Corrupt - mihin hintaan tahansa (1999)

Tämä on aivan samaa laadutonta paskaa, mitä muutkin Pyunit. Ohjaus on hirveää, näyttely on hirveää, jopa musiikki on hirveää. Tällaista ei pitäisi ihmisen katsoa.

Corrupt - mihin hintaan tahansa rating 0,83

Ernest - kahjojen kingi (1991)

Ihminen ei kykene käsittämään tämän elokuvan huonoutta. Vammailua on, mutta sekin on tylsää. Kaikki on uskomattoman tylsää ja huonosti tehtyä. Vaikka onkin teknisesti monellakin tasolla esim. jotain Lommelia parempi, niin on tämä silti sielultaan paaaljon köyhempää tavaraa. Huh, ei enää koskaan.

Ernest - kahjojen kingi rating 1,00

Ernest Goes to School (1994)

Ernesti menee kouluun, mutta on niin tyhmä ettei pärjää siellä, joten jotkut saksalaiset sekopäätiedemiehet kehittelevät kojeen jolla Ernestistäkin saa älykkään. Välillä Ernestistä loppuu äly ja välillä kone menee paskaksi, mukana tietysti rutkasti tylsää ja lapsellista sekoilua.

Ernest Goes to School rating 0,70

Sisko tahtoisin jäädä rating 2,92

Ben and Arthur rating 1,38

Zinda (2006)

Hävyttömän onneton intialainen ripoff korealaisesta helmestä, Oldboysta. Samoja kohtauksia on paljon, mutta kaikki on hieman erilaista, plussana se, että juoneen on lisätty omaa. Ongelma on vain siinä, että hommaa on ensinnäkin pitkitetty liikaa ja juonelliset käänteet tuntuvat rimanalitukselta verrattuna alkuperäisteokseen. Kaikki huonompaa ja kamala sinertävä paskafiltteri 90% elokuvasta meinaa viedä järjen mukanaan.

Zinda rating 1,75