Tykittäjä, 82 fania

Oma statistiikka: Sarjojen kommentit (14)

17.09.2019 klo 18:32

Kontio & Parmas

Kummallisen negatiivisen vastaanoton saanut, ehdottomasti kuitenkin parempaa viihdettä kuin viimeisimmät elokuvat kyseiseltä huumoriporukalta.

Itselleni sarjan läpänheitto ja tilannekomiikka toimii, eikä roolieroja yhteiskunnassa oteta niin vakavasti (niin kuin ei katsojankaan kuulu turhan vakavasti sarjaa ottaa), vaan muun muassa sekakäyttäjän ja poliisin toveruudesta otetaan huumori edellä kaikki irti. Tuotantoarvot ovat aika kengännauhaa, mutta riittävän hyvät. Mira Hynylää on erityisen miellyttävä katsella vähemmissä nahkavetimissä.

Ei tuota hyvää kotimaista komediatuotantoa turhan paljoa ole. Kummeli-katrasta seuraisi mielellään enemmänkin tv-sarjojen muodoissa, kun tuo elokuvaura on lähinnä lehmänhäntämäisessä laskusuunnassa.

23.07.2012 klo 22:54

Breaking Bad: 1. tuotantokausi

Mielettömän upea sarja. Waltin realistista etenemistä syvemmälle huumemaailmaa kuvataan hienosti. Käsikirjoitukselle ja näyttelijöille lämmintä kättä, sillä ovat ehdottomasti tv-sarjojen eliittiä.

04.06.2010 klo 16:47

24: 8. tuotantokausi

Jo kahdeksatta kertaa maailman pelastaneen Jack Bauerin tarina on tullut tiensä päähän. Aikojemme rankimman ja ehkäpä rohkeimman tv-sarjan kasikauden alussa Jack päättää jättää kaiken taakseen ja vetäytyä jäljellä olevan perheensä kanssa ansaitulle eläkkeelle. Tällaista vatkaamista onkin kovin turhauttava katsella, sillä jos joku asia on varma niin se, että Bauer ei jätä isänmaataan pulaan vaan lähtee vanhaan tuttuun tapaan useiden juonnenkäänteiden täyttämään armottomaan reissuun. Kauden alku on siis hieman pitkäveteistä katseltavaa, mutta kun muutaman jakson jaksaa niin homma vilkastuu, eikä alunkaan tapahtumat enää tunnu niin turhamaisilta. Takuuvarmaa toimintaviihdettä tämäkin kausi, etenkin lopussa. Jackin vigilante on aikamoisen hurjaa meininkiä ja lopetus on varsin onnistunut.

04.07.2009 klo 18:02

Heroes: 2. tuotantokausi

Kaikki yköskauden hyvä hukkuu tässä ja ne ärsyttävät henkilöhahmot hyppivät jo silmille oikein urakalla. Faneille varmasti mieleen, mutta ärsyttävää kun alkavat mennä vain rahan perässä eikä loppua tahdo näkyvän. Huonoimpia jatkokausia mitä olen nähnyt.

04.07.2009 klo 18:00

Heroes: 1. tuotantokausi

Ensimmäinen kausi on varsin kelpoa viihdettä. Tarina jaksaa kiinnostaa vielä, eivätkä ärsyttävät henkilöhahmot hypi silmille vielä. Kerran katselee läpi.

04.07.2009 klo 17:58

Supernatural: 3. tuotantokausi

Tässä kaudessa oli yksi paska, ei siis täysin paska, vaan paska jakso. Siitä armahdan puoli pistettä enemmän kuin aikaisemmille kausille. Käsittämättömän turhaa mainstream-kurasontaa, joka ottaa esi-isistään mallia viimeistä kirjainta myöten.

19.01.2009 klo 12:48

Pasila - 1. tuotantokausi

Hauska aluksi, mutta rupeaa toistamaan itseään. Ovela satiiri.

28.10.2008 klo 11:25

Salatut elämät

Roskaviihdettä, josta on vain pakko pitää. Tätä on mukava katsella samalla kun vääntää iltapalaa.

11.08.2008 klo 11:54

Miehen puolikkaat: 2. tuotantokausi

Ei aivan erinomainen kuin ensimmäinen kausi, mutta joka tapauksessa nokkelaa ja erinomaista huumoria.

04.08.2008 klo 18:24

Lost: 3. tuotantokausi

Kakkoskauden jälkeen jatkuu taas lähes yhtä vahvana kuin yköskausi oli. Hyvää viihdettä tämä on, muttei pääse ykkösen tasolle.

04.08.2008 klo 18:23

Lost: 1. tuotantokausi

Loistava kausi. Sarja olisi minun puolestani saanut päättyä tähän kauteen. Nyt tylsillä juonenkäänteillä varustettu Lost on keskinkertaista viihdettä, mutta tämä kausi on joka tapauksessa loistava.

04.08.2008 klo 18:20

Lost: 2. tuotantokausi

Huonoin kausi, Lost olisi pärjännyt ilman tätä. On tässä silti jotain hyvääkin, kuten iänikuiset juonenkäänteet.

03.08.2008 klo 23:25

Miehen puolikkaat: 1. tuotantokausi

Sarja valloitti minut heti ensimmäisestä jaksosta lähtien. Kumppaneiden kohellusta on mukava seurata, eikä yhdessäkään jaksossa tule aika pitkäksi. Paras komediasarja mitä on ja luultavasti parasta komediaa mitä olen kuunaan nähnyt.

03.08.2008 klo 23:23

24: 1. tuotantokausi

Parasta toimintaviihdettä mitä löytyy. Kuin elokuva, jonka tahtoisi jatkuvan ja jatkuvan ja niin se tekee.

Edellinen sivu | 1 | Seuraava sivu