paukku_

paukku_

30.01.2016 klo 20:30

Unelmien sielunmessu

Alusta lähtien synkkä ja ahdistava. Leffa herättää paljon tunteita ja vaikka toteutus oli paikoittain hieman kummallinen, jostain syystä pidin siitä todella paljon. Ei todellakaan mikään turha leffa.

22.01.2016 klo 12:13

Kaameat pomot

Loistava komedia. Roolisuoritukset oli kyl 5/5, etenkin Jennifer Anistonista plussaa! Koomista katsottavaa kerrassaan.

20.01.2016 klo 21:32

Valekytät

Tämän tyyppiset komediat ovat yleensä tosi koomisia, mutta tää leffa ei paljoo antanut aihetta nauruun. Pariin kertaan kyllä hymähdin huvittuneena. Voisin sanoo että ainoa hyvä kohtaus leffassa oli sen loppu. Perusmättöö.

18.01.2016 klo 22:47

Odottamaton ehdotus

Tälläisiä hömppäleffoja on tehty ainakin satoja. Jokaisessa sama kaava; ekana vihataan toista osapuolta sydämen kyllyydestä, joudutaan elämään hänen kanssaan pakosta, mokaillaan, pikkuhiljaa rakastutaan ja mennään naimisiin kaikkien niiden vihan tunteiden ja nolojen kömmähdysten jälkeen. Ei siis mitään uutta tältäkään leffalta.

Jokaisen tapahtuman pystyi ennakoimaan, mutta toisaalta sopii juuri siihen tilanteeseen, kun haluaa heittää aivot narikkaan ja tyhjentää mielen täydellisesti. Leffan asetelma oli hyvinkin onnistunut.

Margaret on tiukka ja systemaattinen johtaja ja näyttää itsestään vain kovan ulkokuoren. Ihmiset halveksuvat häntä, myös hänen assistenttinsa Andrew. He joutuvat kuitenkin esittämään onnellista pariskuntaa, jotka eivät siedä toisiaan.

Pikkuhiljaa Margaret paljastaa mitä hänen suojamuurinsa takaa löytyy, kun hän löytää luottamuksen, ja pystyy avautumaan kipeistä asioista sekä avaamaan menneisyyttään. Löydettyään toisistaan jotakin syvällisempää ja rakentaessaan luottamusta, he rakastuvat. Ne olivatkin leffan koskettavimmat hetket - kun heidän vihan tunteista huolimatta huomasi häivähdys jotakin muutakin.

Sanoisin että erittäin onnistunut, kliseinen ja aww -reaktion aikaansaava romanttinen komedia.

16.01.2016 klo 21:11

Kuinka hukata kundi 10 päivässä

Hyvinkin ennalta-arvattava ja kliseinen hömppäleffa. Leffasta ei jää mitään käteen, mutta kuitenkin yllättävän viihdyttävä, varsinkaan jos ei toivo leffalta mitään syvällisempää.

06.01.2016 klo 17:15

Grave Encounters

Tylsä ja ennalta-arvattavaa paskaa. Ainoastaan lopussa oli sentään jotakin jännitystä. Koko ajan odotti niitä säikäytyksiä, mutta ei niitä kuitenkaan tullut, kauhee pettymys. Leffaa jaksoi silti katsoa loppuun asti, yksi piste siitä. Toinen piste siitä, että leffa olisi kyllä voinut olla vielä paskempi.

01.01.2016 klo 22:49

Nuotin vierestä

En ole kotimaisten leffojen fani, mutta tämä leffa yllätti kyllä positiivisesti. Yksi kaikkien aikojen hauskin sekä koskettavin leffa, jonka olen koskaan nähnyt!

25.12.2015 klo 13:14

Rakkaus lainassa

Elokuvan hahmot on aika kliseiset, mutta ne toimivat hyvin tässä samalla sydäntäsärkevässä ja -lämmittämässä leffassa. Itkettyä tuli montakin kertaa leffan aikana, kun luuli, että nyt kaikki päättyy hyvin, mutta sitten ei kuitenkaan. Draamaa ei ainakaan puuttunut. Loppu oli surullinen, mutta jotenkin hyvin lohduttava. Yksi lempparileffoista, I love it so much!

25.12.2015 klo 12:38

Holiday

Ennalta-arvattava siirappinen romanttinen komedia, mutta toimii yllättävän hyvin jouluna.

12.10.2015 klo 13:19

Kuudes aisti

Ei voi sanoa muuta kuin että tylsä.

13.09.2015 klo 15:55

Hostel: Part III

Toimintaa ei ainakaan puutu eikä leffassa ole liiemmin turhia kohtauksia. Juoni etenee sujuvan nopeasti. Kidutuskohtaukset ovat lyhyitä ja tylsiä ja loppu on säälittävä. Ensimmäinen osa oli kyllä paljon parempi. Sanoisin, että kerran katsottavaa keskivertoviihdettä.

24.07.2015 klo 14:42

Boy Wonder

Alussa leffa on vähän sekava. Juonesta saa lopulta kuitenkin melko nopeasti kiinni.

Päähenkilä Sean on vaitonainen ja vetäytyvä, ja välillä toivoisi että poika olisi edes joskus iloinen, mutta pääroolitus toimii hyvin. Välähdykset menneisyyden traumaan, äidin murhaan, antaa syvennystä leffaan. Jännitystä olisi voinut lisätä sopivalla musiikilla, se jäi vähän vajaaksi.

Leffassa on paljon yksityiskohtia, joista saisi paljon vihjeitä, mutta ne jäävät valitettavasti aika lailla piiloon. Niiden pitäisi olla selkeämpiä, sillä nyt ne vaan hukkuu sinne. Siksi myös leffa vaikuttaa vähän väliä sekavalta, ja siltä ettei siinä tapahdu mitään juonenkäänteitä.

Loppukohtaus oli muuten mahtava, mutta jätti vähän liikaa avonaiseksi, joihin kaipaa vastauksia. Muuten pidin leffasta tosi paljon, vaikka toteutus olikin kömpelö. Mielenkiintoinen ja jänskä leffa. Kun luin jälkeenpäin leffan tarkan juonen ja kuvauksen, asiat selkiintyvät ja tuli sellainen ahaa -elämys.

19.07.2015 klo 21:28

The Stepfather

Ennalta-arvattavaa kamaa, samantyyppisiä leffoja on tehty jo aika paljon. Kevyttä viihdettä perjantai-iltaan, mutta myös jännittävää.

10.07.2015 klo 17:49

Velipuolet

Hauska ja viihdyttävä leffa. On katselemisen arvoinen, vaikka välillä on niitä vähän retardeja kohtauksia.

06.06.2015 klo 20:13

Mihin hintaan tahansa

Kliseinen juoni, mutta toimii silti. Pidin henkiökuvauksista, ne ovat osuvia ja hassuja. Dialogit on hauskoja ja tässä on sitä ihanaa romantiikka hömppää.

25.05.2015 klo 21:27

Shopping Tour

Leffa jäi hyvin latteaksi ja etäiseksi. Yksi tärkeimmistä asioista leffassa jäi puuttumaan, nimittäin musiikki. Oli outoa ettei suomalainen osannut puhua kunnolla suomea, ja leffa olikin hyvin kämäisesti tehy. Ei viihdyttänyt sitten yhtään.

24.05.2015 klo 17:05

The House of the Devil

Epäjohdonmukainen ja tylsä.

17.05.2015 klo 21:37

Ali G Indahouse

Välillä hyvinkin hauskaa läppää, joka menee kuitenkin usein mauttomuuksiin. Viihdyttävää, mutta loppujen lopuksi aika kuraa tää leffa.

17.05.2015 klo 21:32

Vain seksiä

Dialogit on tosi hyvin kirjoitettu, juoni etenee sopivan nopeasti ja leffa on varsin romanttinen. Tykkäsin paljon.

02.05.2015 klo 15:55

American Pie

Hauskalla huumorilla höystetty ja vaikka juoni on jo aika kulunut, niin toteutus on mahtava ja saa takuulla nauramaan. Hyvin viihdyttävä.

02.05.2015 klo 15:53

Up - kohti korkeuksia

Hahmot ovat hauskoja, kohtaukset ovat hassuja ja saa sydämen sulamaan, upeasti toteutettu leffa, eli aivan ihana! Sai vuodattamaan pari kyyneltä :')

18.04.2015 klo 14:07

Project X

Yksipuolinen juoni, mutta kuitenkin tosi viihdyttävä ja saa paremmalle tuulelle. Musiikki oli tässä leffassa isossa roolissa, ja se olikin aivan upeeta. Loppu oli venytetty ehkä vähän liian pitkäksi. Pääsi yhdeksi lempparileffaksi.

05.04.2015 klo 21:06

The Haunting in Connecticut

Juoni oli vähän epäselvä. Karmiva ja ahdistava. Huononi hieman loppua kohdin.

05.04.2015 klo 21:04

Cinderella – Tuhkimon tarina

Aika nähty leffa, ei tuonut mitään uutta perinteiseen Tuhkimoon. Kuitenkin ihan viihdyttävä ja jaksaa katsoa.

29.03.2015 klo 19:58

Titanic

Sykähdyttävän kaunis ja surullinen leffa. Rakastan tätä yli kaiken!

15.03.2015 klo 19:49

Alpha Dog

Mielenkiintoinen ja cool, pääsi hyvin tunnelmaan eikä ollut missään vaiheessa tylsä.

14.03.2015 klo 18:48

Urban Legend - kauhutarinoita

Jännittys pysyi koko leffan ajan, mikä on tietysti ehdotonta plussaa. Mahtava juoni. Tykkään tästä leffasta,

11.03.2015 klo 11:53

Remember Me

Välillä tuntui yksitoikkoiselta, mutta tosi liikuttava ja pidin tästä leffasta paljon. Loppu oli vedetty liian pitkäksi.

01.03.2015 klo 12:41

Mirrors

Aivan loistava leffa. Ahdistava tunnelma alkaa jo alusta eikä romahda missään vaiheessa.

01.03.2015 klo 12:39

Sinä päivänä

Leffa oli puuduttava. Aika pomppi vähän väliä vuosia eteenpäin, joten leffaan ei jotenkin päässyt sisään. Mitään kiinnostavaa ei tapahtunut. Ainoa mistä tykkäsin koko leffasta oli sen loppu.

25.02.2015 klo 22:56

A Little Bit of Heaven

Koskettava ja surullinen leffa. Dialogit saivat hymyilemään. Tunnelmaan pääsi heti. Vakavampi loppu olisi säväyttänyt ja saanut mietteliääksi.

25.02.2015 klo 13:54

Anakonda

Käärme oli niin epäaidon näköinen. Jotain draamaa tai ällöttäviä otuksia olisin kaivannut ruutuun, mutta oli kuitenkin hyvä leffa.

25.02.2015 klo 13:43

The Spectacular Now

Leffa oli aika tylsä, ei säväyttänyt sitten yhtään.

15.02.2015 klo 14:46

Lumikki ja metsästäjä

Aika kliseinen fantasialeffa, mutta kuitenkin katsottava ja viihdyttävä. Visuaalisuus ja musiikki ovat parhaimpia puolia tässä leffassa.

Edellinen sivu | 1 | Seuraava sivu