jigsawman

jigsawman

Saw-leffat

Saw (2004)

Olen Saw-filmien suurin fani ja tämä on varmaan sarjan onnistunein osa. Jigsaw on nerokas sarjamurhaaja, ja on kauhufilmien parhaimpia tappajia. Erityisesti hänen Jigsaw-nukke on hieno idea.

Saw rating 4,09

Saw II (2005)

Ehkä huonoin osa sarjassa, mutta ansaitsee silti kaikesta nerokkuudestaan ja hyvästä viihteestä kuitenkin kolme viidestä.

Saw II rating 3,49

Saw III (2006)

Täyttää kakkosen virheet hyvin ja pelasti sarjan uuteen uskoon. Sikamaskit ja kaikki ne ansat ovat jälleen nerokkaita, eikä pidä unohtaa sitä nukkea telkkarissa, kertakaikkiaan loistava merkkipaalu kauhuleffoille!

Saw III rating 3,26

Saw IV (2007)

Tämä on jälleen onnistunut osa, joka ansaitsee ikävä kyllä ainoastaan neljä viidestä, koska toistaa hieman edeltäjiänsä liikaa.

Saw IV rating 3,12

Saw V (2008)

Ei kovin erikoinen osa, mutta silti ihan katsottava ja viihdyttävä leffa tylsään iltaan.

Saw V rating 3,05

Saw VI (2009)

Nyt onnistuttiin luomaan jälleen loistava tunnelma, sekä elokuva. Ansat ovat jokainen hienosti keksittyjä eikä se mielenkiinto myöskään hävinnyt pois itseltä.

Saw VI rating 3,21

Saw VII 3D (2010)

No joo miten sen nyt sanoisi, ei huonoin, mutta ei parhainkaan osa. Toivon että näiden tekeminen loppui tähä, sillä nämä touhut lähtivät jo hieman käsistä.

Saw VII 3D rating 3,00