elokuvaleffa

elokuvaleffa

02.12.2011 klo 16:31

Luther

uskonnon tunnilla katsottiin ihan opetusvideona lutherista. Täytyy myöntää, että olin aika skeptinen elokuvan suhteen, sillä en usko, enkä muutenkaan ole oikein kiinnostunut aiheesta, mutta yllätyin elokuvan nähdessäni todella positiivisesti, sillä tässä ei ollut uskonnon julistusta yhtään liikaa, eikä missään vaiheessa tullut mitenkään kiusaantunut olo siitä, että elokuva liittyy uskontoon. Minulle ei tullut tylsää missään elokuvan vaiheessa, vaan kiinnostus elokuvaa kohtaan pysyi yllä. Koulussa katsoimme tämän kolmessa erillisessä pätkässä, joten en tiedä millainen tämä olisi ollut jos tämän olisi katsonut putkeen.
Mielestäni Lutherin näyttelijä osasi hommansa, eikä muissakaan näyttelijöissä mitään valittamista ollut.

23.06.2011 klo 22:13

Snakes on a Plane

tämä elokuva on yhtäaikaa hyvä ja huono. Riippuu siitä että millä asenteella tämän kattoo eli siis tälle voisi antaa 2 tähteä koska tämä on niin huono, mutta tällä voisi antaa myös 4 tähteä juuri samasta syystä.

minä annoin kuitenkin 5 tähteä, kos'cause I've had whit these motherfuckin' snakes on this motherfuckin' plane!

eli siis

20.06.2011 klo 13:33

Klik!

huumori on ihan hyvää ja draama osuu aivan nappiin. muuten neljän tähden arvoinen, mutta koska tämä on ainoa elokuva jossa olen oikeasti alkanut itkemään niin oli pakko antaa 5 tähteä.

26.01.2011 klo 21:41

Percy Jackson - Salamavaras

sanoinkuvaamattoman paska. kirjoista pidin, mutta tässä tarinaakin on muutettu niin paljon että jatko-osaa tästä on melkein mahdoton tehdä... tai ainakaan se ei vastaisi yhtään kirjan tapahtumia.

ps. lisäksi annabethilla oli kirjassa vaaleat hiukset ja se taidettiin mainita jo aivan alussa ja jos oikein muistan niin usempaan kertaan...

Edellinen sivu | 1 | Seuraava sivu