chiquinquira

chiquinquira

10.01.2010 klo 16:00

Vetovoiman lait

Tää on sellanen leffa jota mä katoin joskus pari kolme vuotta sitten ihan urakalla. Ei kyllä mitenkää todella hienosti tehty, mutta uppos muhun :)

07.01.2010 klo 20:51

Viisasteleva sydän

Kaunis tarina. Kuvaustapa ja Hawkinsin roolityö vähän ärsytti. Luettuani kirjan odotin Annen olevan jotenki sellai vahvempi jollain tavalla.
Mutta silti yks mun lemppari elokuvista. Odotan tässä pari vuotta, niin ehkä tästä tehään "uusinta painos". Niinkuin yleensä noista Austenin tarinoista tuppaa tulemaan.

07.01.2010 klo 20:48

Vicky Cristina Barcelona

Yllätyin että Woody Allen teki tämmösen leffan. Ei tää mikään hurjan hyvä ollu, tai siis sellanen OK, keskiverto, mutta siis kumminki verrattuna siihen mikä kuva mulla Allenin leffoista on, oli postitiivinen yllätys.

07.01.2010 klo 18:16

Muistojen polku

Yks lempi elokuvista ehottomasti. Koskettava, ja kaunis tarina. En kyllä säästy kyyneliltä kun tätä katon. Vaikka olenkin tämän elokuvan katsonut ainakin 7 kertaa, ei se vieläkään kyllästytä.

07.01.2010 klo 18:07

Casablanca

Yliarvostettu elokuva, sen takia oli odotuksetkin korkealla. Usein sanotaan että Casablanca olisi maailman romanttisin elokuva, mutta moinen ei pidä paikkaansa mielestäni. Turhan paljon kyllä on puhuttu tästä leffasta. Harmittaa kun ostin itselleni, kun en kuitenkaan tule tätä uudestaan katsomaan. Sen verran tylsä kuitenkin oli.

Edellinen sivu | 1 | Seuraava sivu