afterman

Rare Exports (2010)

Erittäin hyvä leffa

Rare Exports rating 3,48

Black Swan (2010)

Hieno leffa vuoden 2010 parhaita leffoja natalie tekee hyvän roolin joutselampi näytelmässä.

Black Swan rating 4,01

007 Skyfall (2012)

kaikkien aikojen paras james bond elokuva tähän mennessä.

007 Skyfall rating 3,75

Spring Breakers (2012)

Girls Girls Girls Good Movie.

Spring Breakers rating 2,99

Gravity (2013)

Vuoden 2013 paras elokuva

Gravity rating 3,58

Dallas Buyers Club (2013)

10 pistettä ja papukaija merkki ehdottomasti vuoden 2013 paras elokuva,Matthew McConaughey on oscarin ansainnut hieno työtä Jared Letello myös.

Dallas Buyers Club rating 3,77

Guardians of the Galaxy (2014)

Paras leffa marvelilta.

Guardians of the Galaxy rating 3,44

Snowpiercer (2013)

Viime vuoden parhaimmista scifi leffoista suosittelen.

Snowpiercer rating 3,38

Jurassic World (2015)

Liian aliarvostettu leffa mun mielestä toisiks paras jurassic park leffa sitten vuoden 93 jälkeen,Niin se vaan on että edellisestä jurassic leffasta on vierähtänyt huimat 14 vuotta.Colin Trevorrow ohjaama leffa täyttä timanttia,Uusimmassa jurassic world leffassa nähdään full metal jacketista tuttu Vincent D’Onofrio ja guardians of the galaxy tuttu Chris Pratt joka esittää raptorin kouluttajaa ja kesyttäjää.Leffan nuorimmat Zach Nick Robinson ja pikkubroidia esittävä Gray Ty Simpkins ja tummahiuksista tyttöä esitävä Zara Katie McGrath sopivat leffaan täydellisesti,Plus kuvankauniista naisesta Claire Bryce Dallas Howardista.Parhaan tästä leffasta tekee t-rex vs indominus rexin kaksin taistelu no nähdään tässä myös siivekkäitten ja raptorin lisäksi Hybrid Monster Dinosaurs jota ei ole aikaisemmissa jurassic park leffoissa nähty.Loistava elokuva suosittelen katsomaan.

Jurassic World rating 3,07

Star Wars: The Force Awakens (2015)

Vuoden 2015 odotetuin leffa tervetuloa takas Mark Hamilton Harrison Ford Carrie Fisher Peter Mayhew Kenny Baker ja Anthony Daniels

Star Wars: The Force Awakens rating 3,63

Mad Max: Fury Road (2015)

Odotan kuumeisesti tätä leffaa.

Mad Max: Fury Road rating 3,83

Mission: Impossible - Rogue Nation (2015)

Sanattomaks vetää trilogian toisiks paras osa sitten 96 vuoden jälkeen A Tom Cruise koska mies ei vanhene koskaan ja on muutenkin kova jätkä tekemään stuntteja,Niin se leffan eka stuntti oli tompan ite tekemä ylipääntänsä näissä leffoissa tompan apuna on ollut stuntmiehiä B kuvan kaunis Rebecca Ferguson C Simon Pegg ja Jeremy Renner Täyttä rautaa koko leffa Tää pakko ostaa sitten kun se tulee dvd:lle

Mission: Impossible - Rogue Nation rating 3,26

Inside Out - mielen sopukoissa (2015)

Mestariteos ylivoimaisesti vuoden 2015 paras animaatio leffa ja tuleva oscar voittaja inside out 2 olis kova sana jos semmonen tulee.

Inside Out - mielen sopukoissa rating 3,94

Deadpool (2016)

Sanattomaks vetää ylivoimaisesti marvelin paras leffa tähän mennessä 5 tähden mättö leffa,Rivo suisin supersankari tähän mennessä suosittelen.

Deadpool rating 3,69

The Revenant (2015)

Leonardo DiCaprio on kylh oscarin ansainnut aivan loistava leffa,Leo esittää tässä leffassa turkismetsästäjä Hugh Glass joka joutuu harmaakarhun raatelemaksi ja on lähellä kuolla karhun raatelemaksi,Mies kuitenkin selviää hengissä tästä,Suosittelen katsomaan.

The Revenant rating 3,90

Jättiläinen (2016)

Leffa talvivaarasta,Ehdottomasti vuoden 2016 paras kotimainen elokuva,Tämä jäi syyskuun 13 päivä kuolleen Pekka Valkeejärven viimeiseksi elokuvaksi kevyet mullat pekalle 1957-2016

Jättiläinen rating 3,38

Zootropolis (2016)

IS Tarmo Poussun sanoin parasta sitten frozenin jälkeen tuleva klassikko,Varmasti saa jatkoa kymmenen pistettä.

Zootropolis rating 3,86

Sing (2016)

Helvetin hyvä leffa ja viihdyttävä

Sing rating 3,11

Doctor Strange (2016)

Todella hyvä Marvel elokuva viihdyttävä ja hienon näköinen supersankari leffa.

Doctor Strange rating 3,27

Hymyilevä mies (2016)

Mestariteos ylivoimaisesti viime vuoden paras kotimainen leffa.

Hymyilevä mies rating 3,78

Teit meistä kauniin (2016)

Tais olla mulle vuoden odotetuin kotimainen leffa tää teit meistä kauniin,Vaikka olen fanittanut apulantaa vuodesta 2001 lähtien,Vuoden paras kotimainen leffa.

Teit meistä kauniin rating 2,97

Tyttö nimeltä Varpu (2016)

Erittäin hyvä leffa

Tyttö nimeltä Varpu rating 3,42

Logan (2017)

Vanhan Ahmamiehen viimeinen taistelu loistava leffa uutena tulokkaana nuori x-23 mutantti tyttö

Logan rating 3,89

Avengers: Infinity War (2018)

Mestariteos

Avengers: Infinity War rating 3,47

Black Panther (2018)

Erittäin hyvä leffa paras supersankari leffa tähän mennessä.

Black Panther rating 3,04

Räyhä-Ralf valloittaa Internetin (2018)

Hyvä jatko-osa

Räyhä-Ralf valloittaa Internetin rating 3,02

Hevi reissu (2018)

Are you metal hyvä suomi komedia suomi hevareista jotka lähtevät norjaan ekalle keikalle /m/

Hevi reissu rating 3,27

BlacKkKlansman (2018)

Vuoden 2018 paras elokuva Jasper Pääkkönen veti loistavan roolin tässä leffassa.Kyllä suomi poika saa paljon kehuja toivottavasti tämä elokuva voittaa vuoden 2019 oscar gaalassa vuoden parhaana elokuvana.

BlacKkKlansman rating 3,44

Ilosia aikoja, Mielensäpahoittaja (2018)

Paljon parempi kuin edellinen Heikki Kinnunen sopii hyvin karvahattuun kuin Antti,Hauska leffa paljon sai nauraa kylh Heikki ja Sulevi olivat elokuvan parhaimmistoa.Menkää hyvät ihmiset katsomaan suosittelen.

Ilosia aikoja, Mielensäpahoittaja rating 3,51

Bohemian Rhapsody (2018)

Quuen yhtyeen fani en ole ikinä ollut mutta yhtyeen musiikista pidän,Loistava elokuva kaikkien aikojen parhaasta laulajasta Freddie Mercurysta we we we rock you!!!

Bohemian Rhapsody rating 3,76

Aladdin (2019)

Hyvä leffa

Aladdin rating 3,09

Joker (2019)

Ei mikään mestariteos mutta siitä huolimatta 2019 vuoden kovin elokuva tähän mennessä 9/10

Joker rating 3,99

Toy Story 4 (2019)

Toy Story elokuvat vaan paranee leffa leffalta erittäin hyvä Pixar elokuva Woody on paras ❤️

Toy Story 4 rating 3,31

Spider-Man: Far From Home (2019)

Loistava hämis leffa.

Spider-Man: Far From Home rating 3,01

The Dirt – Törkytehdas (2019)

Viinaa seksiä naisia huumeita ja sekoilua ja hanoi rock yhtyeen rumpalin razzlen kuolema joulukuussa 1984 hyvä leffa.

The Dirt – Törkytehdas rating 3,32