WillFilm2001

WillFilm2001

Elokuvani (Komedia)

Avaruusboltsit (1987)

Todella hauska komedia, jossa on yhdistetty omaa ja kuuluisia Sci-Fi elokuvia! PARHAIMPIA KOMEDIOITA!4/5

Avaruusboltsit rating 3,58

Shrek (2001)

Shrek rating 3,77

Johnny English (2003)

Aivan turhaan haukuttu. Mitä vikaa tässä on. Melkein lakkaamatonta naurua varsinkin ensimmäisellä katsomiskerralla. Hyvät juonenkäänteet jne...5/5

Johnny English rating 3,16

Häpy endkö? Eli kuinka Uuno Turhapuro sai niin kauniin ja rikkaan vaimon rating 3,70

Diktaattori (1940)

Tämä on mielestäni paras komedia ikinä. Elokuva sisältää hienon maapallokohtauksen, sekä erittäin koskettava loppupuheen. Mitään huonoa tästä ei voi sanoa. Elokuva pääsee TOP-listalle leikiten. Ehkä ylistän vähän liikaa, mutta parempaa parodiaa ei voi tehdä!- "I'm sorry, but I don't want to be an emperor."- "You, the people, have the power to make this life free and beautiful, to make this life a wonderful adventure."-"We are coming into a new world, a kindlier world, where men will rise above their hate, their greed and brutality. Look up, Hannah. The soul of man has been given wings, and at last he is beginning to fly. He is flying into the rainbow — into the light of hope, into the future, the glorious future that belongs to you, to me and to all of us. Look up, Hannah. Look up."5/5

Diktaattori rating 4,15

Uuno Turhapuro muuttaa maalle rating 3,66

Kuka viritti ansan, Roger Rabbit? (1988)

Tosi hyvä elokuva Zemeskisiltä!!!!****,5/*****

Kuka viritti ansan, Roger Rabbit? rating 3,74

Kultakuume (1925)

Tämä on mielestäni Chaplinin kekseliäin elokuva. Tämä komedia kertoo kulkurista, joka Klondiken kultakuumeen aikana joutuu kiitospäiväateriakseen valmistamaan kaverilleen ja itselleen kengän (nam). Ystävä luulee tätä nälissään kanaksi ja lopussa mökki killuu kuilun reinulla. Kertakaikkiaan hervotonta, vaikka koskettaviakin hetkiä on.5/5

Kultakuume rating 4,19

Nykyaika (1936)

Todella hyvä!. Hauskuutta ei puuttunut, mutta ei suruakaan tässä ihastuttavassa tarinassa, jossa Chaplin joutuu vankilaan monen monta kertaa ja kokeilee eri ammatteja. Chaplinin mukana on myös köyhä nainen, joka kävelee elokuvan viimeisessä kuvassa Chaplinin kanssa.5/5

Nykyaika rating 4,19

Maailman ympäri 80 päivässä (2004)

Täällä puhutaan, että elokuva on suunnattu koko perheelle. En nyt sanois ihan niin. On se aika väkivaltainen, mutta tietysti tilannekomediallisesti tehty. Katsoin elokuvan. Pidin siitä, mutta kun luin kirjan, Se oli huomattavasti parempi. Juoni oli muutettu miltei täysin elokuvassa. Ja siihen oli laitettu kiinalainen esittämään pääosaa, lontoolaisen Phileas Foggin rinnalla. Pidin kuitenkin.. esim sen Pariisilais naisen roolista, sekä Steve Cooganin roolisuorituksesta. 3½/5

Maailman ympäri 80 päivässä rating 2,91

Pähkähullu professori (1996)

Tosi hauska komedia. Saa nauramaan vedet silmissä. Shermanin unet ja ajatusmaailma on mielenkiintoinen. Murphy on taitava, kun näyttelee tässä seitsemää eri roolia. Huh Huh!4/5

Pähkähullu professori rating 2,56

Uuno Turhapuro Suomen Tasavallan Herra Presidentti (1992)

Paras Uuno ja parhaimpia kotimaisia elokuvia! Aliarvostettu!****,5

Uuno Turhapuro Suomen Tasavallan Herra Presidentti rating 2,94

Keisarin uudet kuviot (2000)

Vaikka tässä ei ole disney-elokuvalle juurikaan opetusta, tämä on silti tosi hyvä, koska on ehkä hauskin disney-elokuva.4/5

Keisarin uudet kuviot rating 3,77

Uuno Turhapuro armeijan leivissä rating 3,80

Uuno Turhapuro kaksoisagentti (1987)

Oikein hauska UUNO!

Uuno Turhapuro kaksoisagentti rating 3,13

Sirkus (1928)

Tosi hauska Chaplin. Varmaan just tässä oon nauranut eniten. Hän on kyllä taitava koomikko.4½/5

Sirkus rating 3,95

Robin Hood (1973)

Robin Hood rating 3,68

Uuno Epsanjassa (1985)

Tosi hyvä Uuno! Nasse-sedän cameorooli oli loistava pikkulisä tähän loistavaan komediaan!****/*****

Uuno Epsanjassa rating 3,48

Eläintohtori (1998)

Kokoperheelle suunnattu komedia joka saa nauramaan. Tohtorilla osasi osasi lapsuudessaan puhua eläimille, mutta häntä pahoipideltiin ja halusi unohtaa koko kyvyn, mutta nyt aikuisena hän on saanut sen takaisin ja elukat eivät vain jätä häntä rauhaan. 3,5/5

Eläintohtori rating 2,19

Rottatouille (2007)

Rotta keittiössä kokkaamassa. Eikä missä tahansa keittiössä. Vaan itse August Gusteun gourmetravintolan keittiössä. Tarina rotan ja ihmisen ystävyydestä, missä rotta on tehty suloiseksi ruuanlaittajaksi.4/5

Rottatouille rating 3,76

Kiviset ja Soraset (1994)

Hauska leffa, missä on yhdistetty kivikautta, jurakautta(tai mikä dinokausi nyt onkaan) ja nykyaikaa.

Kiviset ja Soraset rating 2,58

Karvinen 2 (2006)

Karvinen 2 rating 2,35

Mamma Mia! (2008)

Parhaimpia musikaaleja joita olen nähnyt. Hyvät näyttelijät ja juoni. Mamma Mia-minun äitini tuo hyvän mielen kelle tahansa!4/5

Mamma Mia! rating 3,02

Tähtivieras Dave rating 2,22

Ankronikka: Kadonneen lampun metsästäjät (1990)

Erittäin laadukas kokoperheen animaatioseikkilu Roope Ankasta. Tässä on yhdistetty kahta suurta seikkailutarinaa Ali-Babaa ja Kadonneen aarteen metsästäjiä.

Ankronikka: Kadonneen lampun metsästäjät rating 3,65

Iltasatuja (2008)

Lapset ohjaavat unia, jotka toteutuvat. 3/5

Iltasatuja rating 2,64

Johnny English - Uudestisyntynyt (2011)

Sanoisin, että kyllä eka osa oli parempi, sillä en nauranut tässä läheskään niin paljon. Tässä on enemmän Bond tyyppistä seikkailua ja toimintaa mistä leffa oli kuitenkin parempi sen asian suhteen. Tässä matkattiin kolmessa eri maanosassa Aasiassa - Tibet, Hong Kong, Afrikassa - Mosambik & Euroopassa - Lontoo, Sveitsi. Ensimmäisessä taas oltiin vaan Lontoossa, Normandiassa ja ihan hetken lopussa Etelä-Ranskassa. 4/5

Johnny English - Uudestisyntynyt rating 3,20

Asterix & Obelix Britanniassa rating 2,73