Tikka

Tikka

Oma statistiikka: Sarjojen kommentit (5)

01.07.2019 klo 22:02

Chernobyl

Paras sarja pitkiin aikoihin. Dramaattinen ja todella karu. Näyttelijätkin hoitivat osansa täydellisesti. Jared Harris, Stellan Skarsgård ynnä muut. Tosi hienoa työtä.

26.04.2014 klo 22:11

Matka maailman ympäri

Todella mainio animaatio sarja. Päihittää minkä tahansa nykyajan möykkä piirretyn mennen tullen opettavaisuudellaan ja viihdyttävyydellään.
Kaiken lisäksi on realistinen. 5/5.

23.01.2013 klo 22:48

Roba: 1. tuotantokausi

Oikein onnistunut Suomalainen poliisisarja mielenkiintoisilla juonikuvioilla. Sarjan alussa oli vaan vähän vaikeaa ottaa Hirviniemeä, Hietalahtea ja Niemistä tosissaan heidän koomikko taustansa takia, mutta sarjan edetessä sitä tuli vaan entistä vakuuttuneemmaksi siitä että hyvinhän nuo pojat osaa vetää vähän vakavampaakin roolia, vaikka siinä aikaslailla läppääkin lentää. Ja ennenkaikkea iso plussa siitä ettei sarja yritäkkään matkia mitään mahdottomia jenkkisarjoja, vaan kuvaa melko realistisesti Suomen poliisien arkea, yksityiselämää ja työtä, joka osaa olla myös hyvin arvaamatonta ja vaarallista. Leena Pöystin näyttelemä Maikki on varmaan söpöin poliisihahmo minkä olen nähnyt. 3 ja ½ tähteä.

15.03.2011 klo 00:57

Putous - 2. tuotantokausi

Ihan hyvä sarja. Sai nauraa ja mielestäni paremmat sketsihahmot kuin ensimmäisellä kaudella. Timo Harjakainen oli paras. Sitten Munamies ja Jussi Vatasen Mr.Mallorca. Myös muita hyviä ehdottomasti oli Mikko Zetterbergi, Sui Hing ja jollain tavalla myös Ville Myllyrinteen Jari Potsi sai hymyn huulille. Neiti Pilvipouta ja Ihme luolamies pusutin pyhine haisevine henkineen ei kyllä kovin iskenyt. Siinä olikin hahmojen paremmuusjärjestys omasta mielestäni.

25.03.2010 klo 23:01

Salatut elämät

Välillä näitä vielä katselee. Aika nähty sarja jo muuten kyllä.

Edellinen sivu | 1 | Seuraava sivu