The wolf man

The wolf man

12.12.2018 klo 16:13

Perikato

Todellisuudessa Hitler kuoli Argentiinassa 1962.

12.12.2018 klo 15:27

Brasilian pojat

Ja anekdootti tähän väliin.. Josef Mengele kuoli Brasiliassa 1979.

06.11.2018 klo 22:30

Suuri hiljaisuus

Western joka kuvattu talvella.Eli hyvin talvisissa maisemissa. Vaihtoehtoinen loppu.. Mestariteos ja hyvin nihilistinen.

21.05.2018 klo 19:11

T2 Trainspotting

Tuli tämä viime vuonna teatterissa käytyä katsomassa.Helvetin hyvä jatkoosa ja sama ohjaajakin vielä.Kaikki osuu nappiin .. näyttelijät musiikki ja tarina.20 -vuotta ja hyvä jatkoosa putkahti pihalle.Ei muuten tule mieleen toista elokuvaa jossa jatkoosa tehdään 20- vuoden jälkeen. Ja näin hyvin onnistunut!!!? Eihän tästä parempaa olisi kukaan voinutkaan vääntää..Uskokaa muuten pois!?

04.10.2017 klo 22:56

Kuutamosonaatti 2: Kadunlakaisijat

Syksy pelastettu! Löysin discshop.fi Kuutamosonaatti ja tämän jatkoosan tupla DVD 😁 Halloweenia odotellen silmän alle jälleen 😎 Jihaa!

04.10.2017 klo 22:50

Kuutamosonaatti

Dodii! Nyt syksy on pelastettu. Löysin discshop.fi tämän DVD ja samassa paketissa jatkoosa Kadunlakaisijat..Jihaa!? Halloweenia odotellen silmän alle syksyn synkkyyteen.😁😎

11.04.2017 klo 20:04

Kuutamosonaatti 2: Kadunlakaisijat

Ja jatkoosa Kuutamosonaatille. Hmm..no? Ensimmäinen tunti vielä toimii sitten kohelletaan ja kelataan turhaa ja tarina ei etene.Todellakin porukkaa vilahtaa kuvassa paljon..mm Matti Pellonpää 3 roolissa.Ja lopuksi mietin tuota englannin kielistä nimeä elokuvalle..Army of Zombies?!.Mitä helkkaria? Yhtään zombia ei kuvassa vilahda?. Ja ainoa siihen viittava on kun vanhempi kyyrölä. (Matti Tuominen )punakaartilainen nousee haudastaan. (Suohauta) ja lähtevät junalla Helsinkiin tekemään vallankumousta.Harmi kun lopussa ammutaan liikaa huteja..😎

11.04.2017 klo 19:52

Kuutamosonaatti

Klassikko. Repliikit muistissa vuosienkin takaa.Arvo Kyyrölän roolissa heiluva Kari Sorvali tekee täydellisen roolituksen.Suosittelen vain mustan huumorin ystäville. Ja ei muuten dvd julkaisua ole vastaan tullut.? Itse sain originaali vhs kopioitua dvd. Ja jatkoosasta loput kommentit.

30.03.2017 klo 20:32

The Reflecting Skin - lapsuuden loppu

Visuaalinen.kauhistuttava.järkyttävä.koko elämän kirjo syntymästä kuolemaan.maailman paras elokuva.

29.03.2017 klo 16:31

The Hateful Eight

Tarina todellakin etenee verkkaisesti.mutta sitten levähtää ässät pöytään.ja on loppuselvittelyn aika.tölli täyttyy ruumiista.ja veri lentää..ja lopuksi akka hirteen toimii.ja viihdyin todella erinomaisesti.kesto ei ollut niin pitkä kuin tiedoissa ilmoitettiin.eihän lännen tarinoita voi tehdä alle 2 ja puolen tunnin se on selvä.ja samuelille kunnon pojot. (Valkoinen jamppa mustan kalu suussa tarina)... Repeilin..Djangon jälkeen hyvä tuotos mustan vähemmistön silmin kuvattu länkkäri.ja tiedoksi lapsukaiset?. Samuel jackson oli aikanaan aktiivinen mustissa panttereissa ( chic).

20.03.2017 klo 22:49

Narc

Tulihan tämäkin taas auton tyyliin katsastettua,jokin aika sitten katsoin viimeksi.ja tottavie hyvä kyttäleffa on kyseessä.pieneet virheet eivät elokuvan ansioita vähennä,kuten tuo kuvan editoiminen 4 ruutuun. Ja päähän ammuttu laukaus elokuvan lopussa (tunnelikohtaus) tekisi taatusti rumempaa jälkeä no? Mitä näistä..jason patric ja eritoten ray liotta vetää hyvin.jokseenkin hoidon tarpeessa olevan ylikomisarion roolinsa.

16.03.2017 klo 17:18

25. tunti: Klaus Kinski

Klaus kinski oli hullu ja (ehkä) nero mutta kammottava narsisti.joita taiteilijoissa riittää. Ja totta vieköön herzog/kinskin suhde tehdä elokuvia oli hämmentävä.nämä elokuvat on tullut katsottua muutamaan kertaan.ja tämä dokumentti näyttää millaista näitä elokuvia oli tehdä tuon (lue hullun kanssa.täytyypä itse ottaa silmän alle nuo herzogin uudet dokumentit.)

14.03.2017 klo 22:22

The Fall

Visuaalinen kaunis silmiä hivelevä ja matkailumainoksena toimiva elokuva paikkoihin jossa tuskin henkkoht tulisi käytyä tässä elämässä.

14.03.2017 klo 22:15

Fight Club

Anarkistinen provokatiivinen kuvaus nykyyhteiskunnasta ja turhautuneista miehistä.fightclub joka ravintolan taakse tai kellaritiloihin olisi varmasti paikallaan.ja joitakin suvantokohtia tästäkin teoksesta löytyy.mutta kuitenkin hemmetin toimiva paketti ja tähtiä 4 1/2 helposti.

14.03.2017 klo 20:30

Super Size Me

No niin..vai ei pikaruoka tee sairaaksi..ääh. Kyllä se tekee. Forget mcdonalds! Go Vegan!

13.03.2017 klo 14:47

Fast Food Nation

Ajatuksia herättävä tuotos...Go vegan! Forget mcdonalds..

02.03.2017 klo 00:59

Hurja joukko

Mitä lisättävää? On vaikea laittaa peckinpahiksen westernejä jonkinlaiseen paremmuus järjestykseen.tämä saattaa olla niistä (ehkä) paras.ääh hyviä leffoja kaikki.ja itse pidän sam peckinpah nimistä ohjaajaa amerikkalaisista ohjaajista kiinnostavimpana. 14 elokuvaa loi ohjaaja uransa aikana.ja ne kaikki nähneenä voin suositella tutustumista tähän äijään..

01.03.2017 klo 20:23

Blade II

Pärisevää toimintaa.ja monessa suhteessa parempi kuin ensimmäinen blade.johtuen ohjaajasta guillermo osaa tehosteet eikä osaa huonoja elokuvia tehdä. Veikeetä huomata ja tunnistaa tämäkin guillermo del poron? Elokuvaksi. Ja musta vamppyyri wesley snipe loistava..neljä tähteä helposti.

01.03.2017 klo 19:27

Hyvät, pahat ja rumat

Paras spagettiwestern ja ylipäätään paras lännenelokuva länkkäri mennen tullen...Klassikko! Absolutely.

01.03.2017 klo 19:20

Ihmissusi

Katsottuani koko wolf man kokoelman (legacy collection) tämä lon chaney jnr tähdittämä elokuva oli kokoelman ehyin suoritus.kyllä vanhoissa elokuvissa kun puhutaan kauhuelokuvista näyttelijän karisma kantaa elokuvaa tai sitten ei. Käsikirjoitus kuitenkin kantaa elokuvaa eteenpäin ja tehosteet ei tietysti nykykauhun tasoa vastaa mutta kuten tuumasin näyttelijöiden karisma oli 80 vuotta sitten aivan toista luokkaa kuin tä nä pänä.

Edellinen sivu | 1 | Seuraava sivu