TatiTeThird

Snatch - hävyttömät rating 4,12

Seitsemän (1995)

Seitsemän rating 4,19

The Truman Show (1998)

Yksi parhaista elokuvista ikinä! Suosittelen kaikille iästä ja sukupuolesta riippumatta!

The Truman Show rating 3,92

Die Hard - Vain kuolleen ruumiini yli (1988)

Aivan mahtava klassikko. Suosittelen!

Die Hard - Vain kuolleen ruumiini yli rating 4,21

Jackie Brown rating 4,07

Forrest Gump (1994)

Forrest Gump rating 4,38

Saksikäsi Edward (1990)

Näin elokuvan juuri toisen kerran ja tykkäsin leffasta jopa enemmän kuin viimeksi. Annoin silloin arvosanaksi täydet viisi tähteä, mutta pidin sitä silti liioiteltuna. Nyt toisella katselukerralla annan aivan varmasti täydet pisteet. Kyseessä on todella kaunis elokuva, jolla on hieno sanoma. Vaikka meno äityy lopussa vakavaksi, on Saksikäsi Edward myös erittäin hauska elokuva. Erityisesti stereotyyppiset sivuhahmot naurattavat.Saksikäsi Edward on niin Johnny Deppin kuin Tim Burtoninkin paras elokuva ja yksi kaikkien aikojen parhaista elokuvista muutenkin!Propsit muuten vielä hienosta Danny Elfmanin säveltämästä soundtrackista!

Saksikäsi Edward rating 4,26

Paluu tulevaisuuteen rating 4,25

Taru sormusten herrasta: Kuninkaan paluu (2003)

En aio tämän lauseen lisäksi sano yhtäkään ainoatakaan sanaa, tämä kertokoon mielipiteeni:

Taru sormusten herrasta: Kuninkaan paluu rating 4,27

Riemuloma Rivieralla rating 3,46

Kultakuume (1925)

Kultakuume rating 4,19

Tahraton mieli rating 4,05

Shaun of the Dead rating 3,93

Hot Fuzz (2007)

Tulin tänne korottomaan pisteytystäni, sillä muistin antaneeni tälle vain neljä tähteä, mutta näköjään osasin arvostaa tätä tarpeeksi jo ensimmäisellä kerralla. Kyseessä on nimittäin rikollisen hauska leffa. Pelkästään verbaaliset vitsit osuvat lähes aina maaliin, mutta myös Wrightin nerokas editointi naurattaa. Hot Fuzz on lähellä täydellistä popcorn-filkkaa.

Hot Fuzz rating 3,98

Yön ritari (2008)

Paras supersankarileffa, minkä olen nähnyt. Parasta antia ovat Mivhael Caine Alfredina ja Heath Ledger Jokerina.

Yön ritari rating 4,24

127 tuntia (2010)