TatiTeThird

TatiTeThird

Huonoimmat elokuvat

Yksin kotona 4 rating 1,46

Epic Movie (2007)

Mitä ihmettä tekijät ovat oikein ajatelleet tätä tehdessään? Elokuva kun ei naurata sitten yhtään. Kun ei niin ei. Ja kaikki "parhaat vitsit" olivatkin sitten trailerissa. Leffassa on muutama suht tunnettu näyttelijä (Crispin Glover, Kal Penn, Jennifer Coolidge), mutta kukaan ei pysty tätä leffaa pelastamaan. Voisi kuvitella, että parodioimalla elokuvia voisi saada ihan hauskoja vitsejä, mutta ei niitä hyviä parodiaelokuvia montaa tule mieleen (Mies ja Alaston ase -trilogia on tietenkin se paras). Siispä: Aaron Seltzer ja Jason Friedberg vaihtakaa ammattia!

Epic Movie rating 1,56

Hancock (2008)

Elokuvassa on kaksi elokuvaa. Alkupuoli on toimintakomediaa, josta antaisin 3,5 tähteä. Hauskaa katsottavaa, kun Smith rökittää rosvoja ja heittää valaita purjeveneiden päälle. Sitten elokuva alkaa menemään ihan toiseen suuntaan. Vakavaan fantasiadraamaan. Ja elokuvan "jälkimmäisestä puolesta" antaisin varmaan 3 tähteä. Yhdessä molemmat puolet ovat roskaa. Miksi käsikirjoittaja on vaihtanut elokuvan suunnan ihan kokonaan? Sivuhenkilöistä tulee pahiksia, komedia menee draamaksi, miksi? Miksi komedia, toiminta, draama ja fantasia yhdistetään? Elokuvan ensimmäisestä puolesta ja Will Smithistä:

Hancock rating 2,78

Tieto (2009)

Olen Sinipiian kanssa täysin samaa mieltä. Roskaa. Hetken katsottuani ajattelin, että tämähän on hyvä elokuva, mutta noin tunnin kohdalla leffa alkaa menemään överiksi lievästi sanottuna. Alkaa tulemaan Alieneita ja vaikka mitä muuta täysin turhaa, mitä osasi vain pelätä. Luulin tämän olevan viihdyttävää toiminta-scifiä, mutta tämähän meni jo melodraamaksi ja typeräksi katastrofielokuvaksi.Valitettava totuushan on, että Roland Emmerich on ainoa, joka osaa tehdä hyviä katastrofielokuvia.Edes näyttelijät eivät, lapsinäyttelijöitä lukuunottamatta, olleet hyviä.Olen jo valmiiksi kipeä, ja tämä elokuva laski muutenkin fiilistä 200%.

Tieto rating 2,99

Isi hoitaa 2 (2006)