Pelimies

Pelimies

Top 10 Sarjiselokuvat(DC)

Matkalla Perditioniin (2002)

Tom Hanks ei sovi gangsterin/irlantilaisen rooliin, mutta muuten yksi 00-luvun mestariteoksia ja sarjakuvana tämä on huomattavasti parempi.⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Matkalla Perditioniin rating 3,76

Batman Begins (2005)

Loistava sarjakuvafilmatisointi.

Batman Begins rating 3,98

A History of Violence (2005)

Jälleen yksi loistava elokuva Cronenbergiltä ja vieläpä sarjakuvaan perustuva.Jännää, ettei Cronenberg ottanut tähän mukaan hurjimpia kohtia sarjakuvasta, sillä niissä olisi ollut ainesta tähän leffaan ja molemmat toimii hyvin yksittäisinä teoksina, joten eipä ole juuri välillä sillä , että kummaan näkee/lukee ensin.⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

A History of Violence rating 3,75

Yön ritari (2008)

Pisti joikaisella osa-alueella paremmaksi kuin BB. Ledgerin roolisuoritus Jokerina oli aivan mieletön ja Kaksinaama oli paremmin maskeerattu kuin Batman Foreverissä.🦇🦇🦇🦇🦇

Yön ritari rating 4,24

Watchmen (2009)

Mestariteos⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Watchmen rating 3,76

Yön ritarin paluu (2012)

Joo,oli aikas eeppinen,juu. Trilogian patas osa, mutta Yön ritari on kuitenkin paras Batman-filmatisointi koskaan.

Yön ritarin paluu rating 3,91

Joker (2019)

Viime vuoden 2. paras leffa. Huikea roolisuoritus Joaquiniltä, vetää jopa vertoja Heath Ledgerille. Krediittiä kasarilookista ja hyvästä soundtrackistä,josta mainittakoon esim Jimmy Duranten Smile, jonka käyttö näinkin synkässä leffassa nosti hymyn suupielille. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Joker rating 3,99

The Batman (2022)

Vihdoin ja viimeinen pääsimme näkemään ja täytyy kyllä myöntää, että odotus palkittiin tällä kertaa aikuisten oikeesti.Vaikka olin monien muiden hardcore-fanien tapaan skeptinen Pattisonista Yön Ritarina, mutta hyvin hän onnistui ja kiipesi Batman-tulkintojen listalle 2. sijalle Christan Balen ja Adam Westin väliin ja itse pidin suuresti siitä, että Batmanin pukua, välineitä, autoa ja kartanoa oli pelkistetty ja muutenkin leffan Fincher-tyylinen sateinen Gotham City oli huikeaa katsottavaa.Myös Paul Dano Arvuuttajan roolissa oli hyvä ja tuntemattomaksi maskeerattu Colin Farrell oli myöskin Pingviininä hyvä, vaikka olenkin tottunut näkemään Pingviinin tuuman lyhyempänä.Joka tapauksessa The Batman on paras filmatisointi hahmosta sitten Yön Ritarin ja leffa onnistui täyttämän kaikki ennakko-odotukset ja odotan jatkoa innolla.🦇🦇🦇🦇🦇

The Batman rating 3,82

Zack Snyder's Justice League (2021)

Vaikka kuulunkin niiden harvojen ja valittujen joukkoon, jotka pitävät alkuperäisestä leikkauksesta, niin täytyy kyllä sanoa että tämä oli huomattavasti parempi ja eeppisempi siihen verrattuna.Parannuksia tässä versiossa oli tietenkin Steppenwolfin tyylikkäämpi bling bling-haarniska ja Cyborgin taustojen valaiseminen.Kertakaikkiaan mainio pätkä, vaikka 4 tunnin pituus oli vähän liioiteltu ja 4:3-kuvasuhde oli ihan väärä kuvasuhde tämänkaltaista spektaakkelia varten.⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Zack Snyder's Justice League rating 3,36

The Suicide Squad: Suicide Mission (2021)

Huomattavasti parempi ja viihdyttävämpi kuin 5 vuoden takainen sekamelska.Plussaa siitä, että tällä kertaa WB antoi ohjaajalle vapaa kädet, joten 5 vuotta sitten poissaolollaan loistaneet veri ja F-sanat lensivät tiuhaan tahtiin ja muutenkin pari kertaa leffa nauratti ääneen.Margot Robbie loisti jälleen kerran Harley Quinnin roolissa ja tiimin uusista kasvoista allekirjoittaneen suosikiksi nousivat King Shark ja Peacemaker.Yksi tämän vuoden parhaimpia ja viihdyttävimpiä leffoja.⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

The Suicide Squad: Suicide Mission rating 3,39