Pelimies

Pelimies

Top-10 parhaat jatko-osat

Terminator 2 - Tuomion päivä (1991)

Eeppisempi, viihdyttävämpi ja vauhdikaampi kuin eka. Ison budjetin laatuviihdettä parhaimillaan.

Terminator 2 - Tuomion päivä rating 4,44

Jedin paluu (1983)

Koko sarjan paras osa,lähinä Ewokien takia.

Jedin paluu rating 4,19

Dawn of the Dead (1978)

Viihdyttävää zombeilua koko rahan edestä. Samalla myös osuva yhteiskuntakriittinen kertomus tämä myös on ja mielestäni paras osa Romeron Zombie-trilogiasta.⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Dawn of the Dead rating 4,20

Kummisetä osa II (1974)

Mestariteos tämäkin, mutta ylipitkä, joten on pitänyt katsoa se aina kahdessa osassa.

Kummisetä osa II rating 4,29

Hyvät, pahat ja rumat (1966)

Dollaritrilogian eeppisin ja paras osa.

Hyvät, pahat ja rumat rating 4,56

Predator 2 - Saalistaja (1990)

Danny Glover saa rellestää oikein urakalla,kun Rastafari-jarit Jamaikalta, kuin ulkoavaruudestakin työlistävät LAPD:eetä. Aliarvostettu jatko-osa kasariklassikolle.⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Predator 2 - Saalistaja rating 3,23

Aliens - Paluu (1986)

Paras jatko-osa ever.

Aliens - Paluu rating 4,16

Manaaja II: Luopio (1977)

Itse pidin tästä enemmän kuin alkuperäisestä. Syitä tähän ovat mm, että Linda Blair oli huomattavasti viehättävämpi ja Ennio Morriconen musat oli hienoa kuuneltavaa.Boormanin ohjaus oli vähän niin ja näin, mutta hyvää viihdettä ,jos asenoituu katsomaan oikealla asenteella.

Manaaja II: Luopio rating 2,20

Yön ritari (2008)

Pisti joikaisella osa-alueella paremmaksi kuin bb. Ledgerin roolisuoritus Jokerina oli aivan mieletön ja Kaksinaama oli paremmin maskeerattu kuin Batman foreverissä.

Yön ritari rating 4,25

Halloween (2018)

Tältä olisi Rob Zombien remake ja jatko-osan(2009) pitänyt näyttää.Jännä ja tyylikäs ”virallinen” jatko-osa 70-luvun kauhuklassikolle.⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Halloween rating 3,38