Pelimies

Pelimies

Top-10 huonoimmat elokuvat

Pearl Harbor (2001)

Imelyyden, räjähdysten, jenkkipropagandan ja byääh-naamojen riemujuhlaa 170 minuutin ajan.Ehkäpä yksi paskimpia sotaleffoja,joita on tullut katseltua enkä tosiaankaan halua katsoa director's cutia.Toivottavasti 31 vuotta aiemmin filmattu samasta aiheesta kertova Tora Tora Tora on parempi.Shame on you Michael Bay, kun menit tämmöistä shaibaa tekemään!⭐️

Pearl Harbor rating 2,89

Talvisota (1989)

Niksi-Ismohan siellä jossain vilaht. Siitä pistetys.

Talvisota rating 4,38

Stalker (1979)

Ja tämmöistä tuubaa YLE esittää meidän verorahoilla⭐️

Stalker rating 4,11

Joulupukki valloittaa Marsin (1964)

Yksi paskimpia elokuvia, joita olen nähnyt.

Joulupukki valloittaa Marsin rating 1,19

Tali-Ihantala 1944 (2007)

Perus kotimaista sotapropagandaa taas.

Tali-Ihantala 1944 rating 2,54

Agentti 000 ja kuoleman kurvit (1983)

Ihan hirveä ja myötähäpeää aiheuttava tekele ja tämmöiselle on myönnetty elokuvasäätiön rahoitusta.Ei hyvää päivää.⭐️

Agentti 000 ja kuoleman kurvit rating 1,76

Mitäs me sankarit (1980)

Tyypillistä Visa Mäkistä jälleen kerran⭐️

Mitäs me sankarit rating 1,36

Orgiat hautausmaalla (1965)

Täyttä sontaa, mutta olihan tässä komeat värit.

Orgiat hautausmaalla rating 1,42

Jättiläisnaisen hyökkäys (1993)

Paska leffa,vaikka onkin HBO-tuotantoa. Ei tässä mitään "hyökkäystä" ollut, vaan tajuttoman iso Daryl Hannah käppäilemässä pienoismallikaupungisssa. Tämä elokuva on hyvä esimerkki siitä, että miten röyhkeästi elokuvia nimetään hyväuskoisen yleisön kusettamista varten⭐️

Jättiläisnaisen hyökkäys rating 1,46

Samurai Rauni Reposaarelainen (2016)

Raflaavasta nimestä ja samuraiteemasta huolimatta täyttä shaibaa. Olisi ollut huomattavasti parempi elokuva, jos ohjaajana olisi ollut Jalmari Helander ja olisi toiminut paremmmin homagena Lone Wolf & Cub ja Shogun Assassins-leffoille, joita en ole nähnyt, mutta tiedän nimeltä ja maineelta.Samurai Rauni Reposaarelaisen ainoa hyvä puoli oli sen 80minuutin pituus.Ei olisi muuten jaksanut katsoa tämmöistä shaibaa pidempään⭐️

Samurai Rauni Reposaarelainen rating 2,97