Pelimies

Pelimies

Top-10 Fantasia

Conan hävittäjä (1984)

Ei yhtä hyvä kuin eka, mutta Arskan yleinen olemus ja aksentti herättävät hilpeyttä aina.

Conan hävittäjä rating 2,97

Brazil - tämän hetken tuolla puolen (1985)

Viihdyttävä ja vinksahtanut scifistely Terry Gilliamilta.

Brazil - tämän hetken tuolla puolen rating 3,90

Conan - barbaari (1982)

Eeppistä miekanheilutusta ja tahatonta komikkaa ala Arska.

Conan - barbaari rating 3,63

Highlander - kuolematon (1986)

Klassikko⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Highlander - kuolematon rating 3,66

Red Sonja (1985)

Hassua,että tätä mainostetaan Arskan leffana,vaikka ilmiselvästi ex-rouva Stallone hilluu pääosassa ja Itävallan big shot vetää omaa settiä taustalla. Kuitenkin, eeppistä miekanheilutusta tämäkin ja plussaa Morriconen soundtrackille.

Red Sonja rating 2,23

Excalibur - sankarin miekka (1981)

Eeppinen⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Excalibur - sankarin miekka rating 3,61

Krull ja näkymätön vihollinen (1983)

Eriviihdyttävä ja eeppinen fantasiaspedeilly, joka pääsi kunnolla oikeuksiinsa Kino Reginan isolta kankaalta ja 35mm-filmiltä nähtynä.James Hornerin soundtrackistä krediittiä.⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Krull ja näkymätön vihollinen rating 2,42

Terässoturi (1983)

Viihdyttävää italotuuba koko rahan edestä. Plussaa eeppisestä kansikuvasta, joka on itse Frank Frazettan maalaama.⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Terässoturi rating 3,00

Your Highness (2011)

Kunpa muutkin fantasiaelokuvan olisivat tälläistä. Oikeasti viihdyttävä ja hauska leffa oli ja mukaan mahtui paljon hauskoja kohtauksia ja vitsejä.Ja kyllä Danny McBride on hillittömän hauska äijä. Täytyykin jatkossa katsoa kaikki leffat missä hän on mukana.⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Your Highness rating 2,82

Fire and Ice - Tulen ja jään maa (1983)

Suurena Frank Frazetta ja Marvel-fanina tämä oli pakko katsoa ja kyllähän tämä oli yksi parhaimpia animaatioita, joita olen nähnyt. Piirostyyli oli aikaansa nähden laadukasta, mutta ääninäyttelyyn olisi voitu vähän panostaa paremmin, siitä miinusta.Ja mitenkö tämä elokuva liitty Marvelin?No, sillä tavalla, että molemmat käsikirjoittajat ovat tehnet töitä edellä mainitulle kustantamolle, Conway oli luomassa Punisheria John Romita Sr.än kanssa ja Thomas taas on kynäilyt Avengersien seikkailuja.⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Fire and Ice - Tulen ja jään maa rating 3,97