Nakkinipukka

Nakkinipukka

22.09.2012 klo 16:15

Indiana Jones ja kristallikallon valtakunta

Tämä kommentti ei tule kertomaan itse elokuvasta, vaan eräästä näyttelijästä joka perseili leffassa. *ahem* Lusmuinen lumppuluuska joka vuolee rähmäistä paskaa jonka on ulostanut sairaalloisesti ylipainoinen piispan kaltainen läski pallo. Otetaan kohmurainen kourallinen vihaista paskaa käteen ja puristellaan yhteen, puristaen naparähmää ja räkää välillä sekaan. Kolme elämään kyllästynyttä, ryppyistä luuskaa kyykistyy radioaktiivisen lehmän luokse, nylkee sen ja alkaa hieroa rähmäisiä ja hikisiä vaginoitansa sitä vasten. Sitten he puristelevat toisiansa niin kauan kunnes heille kasvaa massiivinen penis. Tätä he sitten alkavat käyttämään kyseisen leffan nylkyttämiseen. He loiskivat ja rähmivät sen lehmän sisälmyksissä niin kauan kunnes he oksentavat toistensa päälle ja alkavat painimaan isossa läskikasassa. Tämän episodin seurauksena heidän kaikkien mahat yhdistyivät ja he paskoivat ulos tämän kyseisen näyttelijän ja oksensivat hänen persoonallisuuden.

08.09.2012 klo 16:54

Hot Tub Time Machine - Kasarikankkunen

Rähmäävä orava ja lumppaava lehmä. Huumeita, tupakkaa, alkoholia, kaikkea mahdollista. Kaikkien 20-vuotiaiden unelma, eikö!??!?!?!??!?!?!?!? Ehkäpä joillekkin, mutta Nakkinipukka-senseille tämä ei käy päinsä. Elokuvan sisältö: Kahdesti paskottu kurppa jonka päälle on siemennetty kunnes se mätänee kuin kasaan puristettu fami pussi johon on kaadettu colaa ja paiseinen penis josta on puristettu hieman vispaa ja mätää joka kustaan kahden rähmälumpun kautta. Tähän voin myös lisätä oikein ällöttävän mädän luuskan jonka lurpahtavan läiskähtävä mätäpallo pyörii auki revityn perseen ulosteentäyteisiä seinämiä pitkin kohti Suurta Kohtaloa, jota ohjaa löllöinen lumppuluuska jonka rähmäiset kivespussit ovat niin isot että hän istuu niiden päällä ja ulostaa niiden sisälle, kasvattaen niiden pinta-alaa päivä päivältä kunnes on aika tunkea pilli sinne ja imeä ulosterähmälöllö pois ja tunkea vanhan kurpan ryppyiseen kuivaan vaginaan, että saataisiin siitä edes hieman kosteampi.

01.09.2012 klo 18:15

Valkoinen tappaja

Mistäköhän tästä nyt alottaisi. Leffaa mainostetaan verisenä, raakana leffana. Tästä tulee K-18 merkintä, eikös? No, itse saisin enemmän verta kun tunkisin paineilmapillin jäniksen perseeseen ja räjäyttäisin sen. Ja nyt itse leffan kuvaukseen. Tätä leffaa voisi verrata siihen kun talibaani muussaa ulostetta ja oksennusta sekaisin mammutin perseeseen ja kaataa pepsi maxia päälle. Tai kun elämään kyllästynyt kurppa räjäyttää lumppujansa, joista lentää käsittämätöntä valkoista oksennuksen tapaista muussia, joka sekoittuu ilman molekyyleihin ja muodostaa nakkisoppaan verrattavan hajun. Leffassa oli myös kuvottavia curlfuckseja, joiden kyrpäkarvatkin ovat varmaan vittu kikkaralla. Tälläiset ihmiset ovat limaisen nuljaskasan syömän hirven ulosteen mutaatioita, jotka muodostavat hengityksellään haisevia huuruja, jotka aiheuttavat kikkarien kasvua. Leffa syntyi sillain, että likainen läski ryppyinen vispainen kurppa levitti persereikänsä avoilleen ja kaivoi lusikalla sieltä kuvottavimmat löllykät mitä vain ikinä löysi. Sitten sekaan lisättiin perskarvoja ja Bronsonin ryppyjä, ja se oli siinä.

Eli hieman pettysin mutta silti 5/5

17.03.2012 klo 18:07

Bangkok Dangerous

It's eye-candy

17.03.2012 klo 17:40

Armoton mies

Italialaisen rotan sisälmyksistä tehtyä muussia johon on paskottu neljä kakkua kerman kera. Viisi sex-sceneä, saatana mitä kurttuista öljykyrvän hierontaa. Hikiset varpaat joita dipataan napanyöhtään, päähenkilö on jonkuu apinan vispaisita punkeista muussattua kusta. Sitten siin oli joku huoralutka joka imee jokaisen aasin kuihtuneita kivespusseja mihin vain silmänsä saa kiinni. Kilin persereikäkin kiiltää paremmin kuin sen kusipään kalju. Kaikki varmaankin haluaisi imeskellä sen kainalokarvoja saatana. Väännetäänpä kaikki yhdessä maahan oikein iso paskakasa leffan lutkalumpun kunniottamiseksi. Työnnän mieluummin pään vaikkapa hevosen perseeseen ja otan oikein ison nuolaisun kuin katsoisin tämän leffan uudelleen. Hevosen kyrpä perseeseen ja leffa unohtuu.

17.12.2011 klo 19:04

DOA: Dead or Alive

Se SAATANAN KUSIPÄINEN MULKKU THIEF PASKA VISPA PASKA GAMERLÄSKI NAKKISOPPA HÄIKÄISEVÄN KUSISTA KAMELIN PASKAA.. Jos puhumme nyt tosissame, niin me kaikki voimme olla sitä mieltä että tämä leffa oli jostain syystä huvittavaa. MUTTA SE MÄTÄ JA KUSINEN PIISPAN KARVAINEN NAPA JA VAHATTU JA VAAHTOAVA, PERSE KUSI F U C K I N G MULKKU!@£${£€£@$ VITTU½!!½!"!"

19.11.2011 klo 21:51

Taksikuski

Huikeiden vispaisten otusten kavalkaadi

19.11.2011 klo 21:39

The Marine

Pukumiehet, pankkiryöstö ja kidnappaus = Marine? Ei kyllä mene minulla kaaliin että miksi tämän elokuvan nimi on Marine. Ensimmäiset kymmenen minuuttia se oli vielä jotenkin siinä ja siinä, mutta sitten elokuva eksyi aiheesta kokonaan. Pukumiehen suorittaessa pankkiryöstöä alkoi minun krooninen masennus joka liioilla räjähdyksillä höystettynä pakottaa minun antamaan tästä elokuvasta hyvin negatiivisen näkemyksen.

Edellinen sivu | 1 | Seuraava sivu