Nahkis

Nahkis

10.06.2016 klo 20:57

Warcraft: The Beginning

Kaikin puolin toimiva ja viihdyttävä elokuva, warcaftin maailma on saatu näyttävästi eloon tehosteilla. Huumoria ja pientä draamaakin mahtuu sekaan. Jään odottelemaan jatko-osia. 4/5

25.06.2013 klo 16:37

Miss Farkku-Suomi

On se vaan sääli miten suomalaiset elokuvantekijät keskittyvät aina vaan draamaan.

Tämäkin elokuva on jo käyty menetyksineen ja menestyksineen monen monta kertaa läpi.
Oulun murre tökkii miten sattuu, musiikki on kohtuu syvältä annelista ja näyttelijät puuseipäitä.
Elokuva on suorastaan rasittavan hengetön, hitaasti laahaava ja suoraan sanottuna tylsä kokonaisuus minkä katsomisen voi jättää suosiolla väliin tai vaihtaa johonkin paljon parempaan nuoriso/musiikki elokuvaan.

Itse todellakin haluaisin tykätä suomalaisista elokuvista mutta kun suurin osa tuotoksista on tätä samaa sontaa niin ei voi mitään.

09.06.2012 klo 12:02

Iron Sky

Näyttävän näköinen mutta harmi ettei elokuvan sisältö ole keskiluokan yläpuolella.

Henkilöhahmot paperin ohuita, näyttelijät löysähköjä, käsikirjoutus sekava ja vitsit huonoja.

20.03.2009 klo 17:13

Eraserhead

Tämän elokuvan katsottuani en voi kun ihmetellä miten jotkut voi väittää tätä loistavaksi?

Samanlaista juonetonta ja utuvaa sekoiluahan osaa tehdä joka ikinen joka omistaa videokameran...
Lynch on oikeasti todellakin viisaampi kuin yksikään sen elokuvien kannattajista, tekee silkkaa paskaa joissa ei ole mitään järkeä tai mitään juonta, tyhjän elokuvan jossa on muka jokin mahtava sanoma mitä kaiken maailma viiripäät sit muka kuvittelevat ymmärtävänsä vaikka totuus on se ettei niihin ole ees yritetty saada järkeä...näitä sit kehutaan maasta taivaaseen...käyttäkää nyt vähän järkeä ihmiset...huoh!

Pyöreän nollan elokuva!

Edellinen sivu | 1 | Seuraava sivu