Manco

Manco

30.11.2017 klo 01:41

Zombie 4: After Death

Niinkuin edellä mainittu, hyvää rässiä. Tärkeintä on ettei tule tylsää!

10.03.2017 klo 01:54

Ihmemaailman salaisuudet

Maailman paras pikkupoikien seikkailuelokuva!

07.02.2017 klo 14:41

Violent Shit

Mähinä on kultaa ja sitä on paljon! + krusifiksikohdassa on perin kolkko tunnelma. Niistä 3/5

22.02.2016 klo 18:10

Dracula

Potkii hiton hyvin eteenpäin, mutta seittejä ja usvaa voisi olla enemmän.

24.01.2016 klo 21:53

Django Unchained

Lähes kelvoton, välillä okei

02.09.2014 klo 23:40

Vainotut

Yksi parhaita elokuvia mitä on tehty, mitä sitä selittelemään. Raina tarjosi juuri sitä mitä odotin^10.

Itse asiassa olin pitkään miettinyt että miksei kukaan soita (psykedeelistä?) rockia näissä tylymmissä westeissä kun ne on tunnelataukseltaan kuitenkin ihan samaa, no tämä pätkä hoitaa senkin tästä suuret kiitokset leffan tekijöille. Hyväntuuliseksi puettu melankoolinen soundtrack menisi moniäänisine lauluineen suoraan Pink Floydin albumista.

Fulcin rakkaus kauhuelokuvaan näkyy tässäkin ja spagettiwestern ja kauhuhan ovat usein lähimpänä toisiaan.

Tää on myös pesunkestävä road-elokuva ja käydään mun mielestä parhailla länkkärimestoilla aina Almeria maisemista sateisen autiokaupungin kautta lumisiin meininkeihin.

Ja että se 'Bunny' oli hyvännäkönen, tai sit oli leffan ainoa nainen samalla.
Kai..

..Juu, tais olla

26.07.2014 klo 13:57

Kovat jätkät 2 - Koston himo

''Vittu mä teen teistä paskaa saatana!!!!!!''

Nerokasta

29.06.2014 klo 23:49

The House by the Cemetery

Totuus on että Evil Dead leffojen hedelmäkellari on erittäin houkutteleva vaihtoehto tämän elokuvan vastineen rinnalla ja tämä on kaikessa hyperväkaivaltaisuudessaan uskomattoman kaunis elokuva.

Tunnari, joka aluksi kuulosti kliseiseltä ja vähän kaikkialta kopioidulta, niin enpä olisi voinut kuvitella lopputekstien aikana elokuvan sydäntä lämmittävän huolella tehdyistä gore-efekteistä liikuttuneena viheltäväni mukana mitään toista kappaletta.

16.09.2013 klo 21:40

Halloween III - pahuuden yö

Elokuvan tunnelma on hyvä ja pari tappoa on melko intensiivisiä, sekä yksinkertainen perus Carpenter syntikkamusiikki hyvää.

Tykkään pätkästä ja ideasta, että yhtäkkiä selviää kuinka ultimaattisen paskamainen juttu on tapahtumassa.
Mielestäni tämä olisi voinut ilmestyä Halloween sarjan ulkopuolella ja poikia jatko-osiakin, niinkuin oli kaavailtu, että näitä itsenäisiä Halloweeniin liittyviä pätkiä alettaisiin tehdä lisää. Eivät nuo juoniaukotkaan haittaa, jos asennoituu oikein, ne vain lisäävät jännitystä.

Vois kattoo taas joku päivä DVD:n.

3,3/5

PS. Perkeleen leikattu versio!

15.08.2013 klo 11:17

Halloween II - Tappajan paluu

Elokuva luo helvetin pelottavaa tunnelmaa kun Michael lahtaa sairaalan väkeä yksitellen ainoana tarkoituksenaan päästä käsiksi Laurie Strodeen, joka verta menettäneenä, jalka poikki ja nukutus aineen vaikutuksessa yrittää yksin paeta samalla kun poliisivoimat uskovat Michaelin kuolleen. Päälle vielä Carpenterin ja Alan Howarthin täydellinen musiikki, niin filmi saa 11 -vuotiaalle itkun kurkkuun (eli itselleni silloin kun näin tämän ensimmäistä kertaa)

4,5/5

27.06.2013 klo 11:27

Luojan lähettiläät

Jatkuu suoraan siitä, mihin ''Luoja Armahtaa, Minä En'' päättyy Terence ja Bud (Cat Stevens ja Hutch Bessy) hakevat palkkiota edellisen leffan pahiksesta ja hakkaavat pankinjohtajan sen saadakseen. Siksi Cacopoulos (Eli Wallach) lähetetään heidän peräänsä.

Välillä Cacopoulos, Cat ja Hutch ryöstävät toisiaan ja välillä joitain toisia ja välillä Bud ja Terence mättävät porukkaa tuttuun tyyliiin. Brock Petersin esittämä Thomas säätää neljäntenä ja leffassa on hyvää menoa eikä Carlo Rustichellin musiikki vähennä pisteitä. 3,5

Edellinen sivu | 1 | Seuraava sivu