Lordi-fani

Lordi-fani

19.12.2010 klo 13:09

Dark Floors

Pitkästä aikaa katsoin uudestaan ja kyllähän tämä yhä toimii. Juoni on kliseinen ja hahmot ovat yksiulotteisia stereotypioita, mutta elokuvan toteutus on mainio. Erityisesti suomalaiseksi elokuvaksi tekninen toteutus on mainio. Plussaa ehdottomasti Ville Riipan säveltämästä musiikista. Tunnelma on todella vahva jo heti alkutekstien alkaessa eikä se oikeastaan missään vaiheessa täysin katoa. Totta kai Lordia ei voi pelottavana pitää, mutta kyllä nuo örkit elokuvassa toimivat. Jos bändistä ei tietäisi niin kyllä joku voisi noitakin pelätä. Mainiota viihdettä, mutta Lordi-lasit silmissäkin tässä on virheitä, jonka takia en täysiä pisteitä enää anna. Helvetin hauskaa tätä on kyllä katsoa, ei tähän vaan kyllästy.

23.01.2010 klo 23:32

Sherlock Holmes

Keskivertoa parempi toimintaelokuva. Näyttelijät ovat mainiot, toimintakohtaukset näyttäviä, juonenkäänteet yllättäviä ja elokuva pysyy hyvin koossa. Ei tässä mitään elokuvaa uusiksi keksitä eikä tällä oikeastaan ole paljoa tekemistä Sherlock Holmesin kanssa, mutta toimintaelokuvana tämä on hyvinkin toimiva viihdepaketti.

21.03.2009 klo 09:56

Slummien miljonääri

Hieno elokuva, vaikkei täydellinen. En nyt olisi parhaan elokuvan Oscaria antanut, mutta kyllä tämä tietyt Oscarit ansaitsi ihan selvästi. Hieno tarina, jossa kuitenkin kliseinen ja ennalta-arvattava loppu. Ei tämä kuienkaan huono juttu ole, sentään jäi leffan jälkeen hyvä mieli. Näyttelijäsuoritukset olivat aika uskomattomia. Hieno elokuva, puolikkaan vain vähennän aivan hirvittävästä musiikista.

08.03.2009 klo 21:21

Watchmen

Erinomainen elokuva. Sarjakuvaleffaksi todella syvällinen ja loppuratkaisu on nerokas. Visuaalinen ilme kohdallaan. Myös hyvät ja omaperäiset musiikkivalinnat. Leffan paras kohtaus on ensimmäinen kohtaus, jossa Koomikko tapetaan Unforgettable-kappaleen soidessa taustalla. Yksi parhaita sarjakuvaelokuvia, sarjakuva menee kyllä ostoslistalle tämän leffan jälkeen.

23.02.2009 klo 23:48

Me kaksi & Irene

Aivan nerokas leffa, todella onnistunut komedia! En muista milloin tuli viimeksi naurettua näin paljon. Jim Carreyn paras roolisuoritus. Ei hän muuta osaa kuin väännellä naamaansa ja riehua, mutta siinä hän on mestari!

05.02.2009 klo 21:22

The Strangers

Hyvin onnistunut kauhuelokuva. Todella ahdistava ja lopun säikäytys tul täysin puskan takaa ja sai ainakin minut oikeasti lennähtämään taaksepäin. Pari epäloogisuutta ja ennalta-arvattavaa tapahtumaa (loppu ei kuulu näihin), mutta muuten todella onnistunut elokuva.

17.01.2009 klo 20:48

Australia

Kohtuullisen hyvä eepos. Näyttelijät erinomaisia (Nicole Kidman ärsyttävä), hienot maisemat ja hyvä idea. Siihen se jääkin. Elokuvan pahin virhe on se, että se on selkeästi ylipitkä. Oli niin monta kohtaa johon tarinan olisi voinut lopettaa, mutta juttua vain jatketaan. Varmaankin noin tunnin liian pitkä. Kuitenkin ihan hyvä leffa, kyllä tämän kerran katsoo.

11.01.2009 klo 13:14

Yes Man

Hauska ja onnistunut leffa, jossa Jim Carrey tekee sitä minkä osaa parhaiten. Loppua kohden kuitenkin leffa alkoi käydä ehkä hiukan liian filosofiseksi ja joitain aukkoja leffan logiikasta löytyi. Mutta kokonaisuudessaan hyvä komedia, jossa kiva sanoma.

05.01.2009 klo 13:26

WALL·E

Yksi Pixarin parhaita. Visuaalisesti ja sisällöllisesti erinomainen. Wall-E ja EVE ovat yhdet elokuvahistorian parhaimmat hahmot.

01.01.2009 klo 20:38

Burn After Reading

Erittäin hauska ja kekseliäs leffa. Näyttelijät mahtavia, Brad Pitt varmaan hauskin. Loppui hiukan kesken, mutta ei haittaa. "What the fuck?" :D

14.12.2008 klo 17:09

The Star Wars Holiday Special

Voi Luoja, mitä paskaa. Olen suuri Star Wars -fani, mutta tämä on niin hirveätä kuraa! Ainoa hyvä asia oli piirretty tämän puolessavälissä. Kenenkään ei tarvitsisi kestää tätä. Itselläni oli hiukan huono olo tämän jälkeen. Meinasin tappaa itseni siinä vaiheessa, kun Carrie Fisher alkoi laulamaan.

14.12.2008 klo 11:23

Tosi valheita

Uskomattoman viihdyttävä ja hauska elokuva! Pääsee ehdottomasti minun TOP 20 -listalle. "Ballsy. Stupid but ballsy."

13.12.2008 klo 13:04

Van Helsing

Melko viihdyttävä leffa. Mahtava idea, jonka kuitenkin pilaa surkeat näyttelijät (mm. Draculan vaimot). Ainoat OIKEASTI hyvät näyttelijät ovat Hugh Jackman ja David Wenham. Frankensteinin hirviö ja ihmissudet olivat mahtavia, mutta Dracula oli aika surkea. Ihan hyvä elokuva, mutta olisi ollut potentiaalia parempaan.

30.11.2008 klo 15:27

Fievel matkalla Amerikkaan

Suhteellisen hyvä, sopii myös vanhemmille. Aika masentava (loppukohtausta lukuunottamatta, tietenkin).

30.11.2008 klo 00:24

Kummisetä osa III

Erinomainen elokuva, todellinen mestariteos. Trilogian huonoin osa, mutta ei kuitenkaan jää kauas kahdesta ensimmäisestä leffasta. Myöskin trilogian ylivoimaisesti väkivaltaisin osa, joka ei ole huono asia mafialelokuvalle. Al Pacino loistaa jälleen Michael Corleonena. Tässä on varmaankin kaikkien aikojen masentavin ja surullisin loppu, jäi oikein pala kurkkuun.

25.11.2008 klo 22:09

Monty Python Hollywoodissa

Uskomattoman hauska ja nerokas.

08.11.2008 klo 00:20

007 Quantum of Solace

Hyvä elokuva, mutta kuitenkin jotain tuntui puuttuvan. Ehdottomasti Bondia on uusittu. Daniel Craig on yhä paras Bond. Muuten hyvä kokonaisuus, mutta toimintakohtaukset olivat hirveän huonosti kuvattuja. Casino Royale oli parempi. Jotain tuntui puuttuvan, mutta kokonaisuudessaan kuitenkin hyvä elokuva.

01.11.2008 klo 22:25

Pee-wee's Big Adventure

Erittäin hauska elokuva ja erittäin hyvä ajatellen sitä, että tämä oli Tim Burtonin ensimmäinen. Large-Marge oli mahtava. :D

25.10.2008 klo 18:10

Piina

Erinomainen ja nimensä mukaan piinaava elokuva. Kathy Bates ja James Caan ovat kummatkin erinomaisia näyttelijöitä. Elokuva rullaa tappavalla teholla eteenpäin eikä hellitä otettaan. Yksi hirvittävimpiä leffoja joita olen katsonut, mutta myös yksi parhaimmista jännityselokuvista joita olen nähnyt.

23.10.2008 klo 17:30

Brianin elämä

Yksi parhaimpia komedioita mitä on ikinä tehty. Monessa kohdassa saa nauraa vedet silmissä. Loppulaulu on tietenkin legendaarinen, aina kun kuulen sen on pakko laulaa mukana. :D

22.10.2008 klo 18:04

Sotilaspoika

Siitä lähtien kun näin Metallican musavideon One olen halunnut nähdä tämän. Nyt tuli katsottua ja erinomainen elokuva on kyseessä. Päähenkilön tila leffassa on järkyttävä, pahemmin ei varmaan voisi olla. Tietyt kohtaukset ovat kuitenkin hiukan huvittavia. Kokonaisuudessaan surullinen ja hirvittävä elokuva, joka todellakin jää mieleen.

22.10.2008 klo 14:59

Hollow Man - mies ilman varjoa

Viihdyttävä leffa. Näyttelijät ovat erinomaisia, erityisesti Kevin Bacon. Tehosteet myös näyttäviä. Muuten hyvä ja erittäin jännittävä, mutta hissikuilussa tapahtuva loppukohtaus meni niin yli ettei ole mitään rajaa!

19.10.2008 klo 00:15

Chinatown

Erinomainen rikoselokuva, Jack Nicholson on uskomaton kuten kaikissa muissakin rooleissaan. Lopun paljastus on yllättävä ja nerokas. Loppuratkaisu taas...no, sanotaan synkkä. Erinomainen elokuva, joka kaikkien pitäisi nähdä.

16.10.2008 klo 17:01

The Astronaut's Wife

Melko hyvä leffa, jonka parasta antia ovat jännittävä tunnelma ja Johnny Depp, joka on erinomainen näyttelijä. Loppuratkaisusta en pitänyt yhtään. Ihan hyvä leffa, mutta ei lähelläkään täydellistä.

12.10.2008 klo 20:55

Casino Royale

Erittäin viihdyttävä ja toiminnantäytteinen Bond-leffa. Daniel Craig on kaikkien aikojen paras Bond. Loppu tuntui kyllä vähän pitkitetyltä, joten siitä lähtee puolikas tähti. Kuitenkin Casino Royale on Bond-leffojen aatelia.

11.10.2008 klo 23:14

Halloween 4

Ei läheskään yhtä hyvä kuin klassinen ykkönen, mutta kuitenkin yllättävän hyvä. Tunnelma on luotu hyvin ja Michael saa karvat pystyyn. Puolikas tähti lisää tulee leffan ERITTÄIN yllättävästä loppuratkaisusta, joka todella järkyttää.

11.10.2008 klo 20:51

Transformers

Olen aina vihannut Transformersia, mutta yllätyin TODELLA huomattessani, että tämä leffa olikin aika hyvä. Erittäin hauska, viihdyttävä ja odotukset reippaasti ylittävä toimintaleffa.

04.10.2008 klo 18:41

Team America - maailman poliisi

Uskomattoman hauska ja onnistunut nukkeanimaatio. Trey Parker osaa asiansa, huumori on ihan yhtä mahtavaa kuin South Parkissa. Suosittelen South Parkin faneille ja ihmisille joita tällainen räävitön törkyhuumori ei haittaa.

America, FUCK YEAH!

13.09.2008 klo 20:49

300

Erinomainen elokuva. Sarjakuvamainen ulkoasu on uskomaton! "This is Sparta!"

13.09.2008 klo 18:07

Vincent

Upea animaatio nerokkaalta Tim Burtonilta. Erittäin Burtonmainen, kiero ja synkkä. Muistan pienenä nähneeni tämän ja olin shokissa, tämä oli niin synkkä ja pelottava pienelle lapselle. Nykyään tätä katsoessa kylmät väreet eivät synny pelosta, vaan siitä, että tämä on nerokas. Vincent Price kertojana, bravo!

06.09.2008 klo 22:09

Punainen lohikäärme

Erinomainen elokuva, jopa Uhrilampaita parempi. Toteutus on erinomainen ja jännitys tiivistyy loppua kohti. Näyttelijät mainioita, mutta Hopkins on ehdottomasti paras. Häntä on kuitenkin elokuvassa liian vähän. Ralph Fiennesin Hammaskeiju on jopa parempi ja friikimpi kuin Uhrilampaitten Buffalo Bill. Loppukohtaus oli yllättävä ja lopun viittaus Uhrilampaisiin sai suorastaan hyppimään innosta. Erinomainen elokuva, suosittelen.

31.08.2008 klo 11:11

Ring

Muuten kohtuullisen hyvä leffa, mutta loppu oli tosi huono. Tuntui kuin loppua olisi pitkitetty ja sitten se pysähtyy kuin seinään. Ei edes tajunnut, että loppu on tulossa. Kauhuakaan ei ollut paljoa. Alkukohtaus oli kyllä aika jännä. Kokonaisuudessaan ihan mukiinmenevä leffa, mutta loppuratkaisusta vähennän puolikkaan tähden.

29.08.2008 klo 23:02

Salainen agentti 86

Erittäin hauska ja onnistunut leffa! Hauska katsoa! :D

23.08.2008 klo 22:46

Uhrilampaat

Erinomainen elokuva. Ei ollut yhtään pelottava tai jännittävä, mutta tunnelmallinen kyllä. Sir Anthony Hopkins on erinomainen näyttelijä ja tekee Hannibal Lecteristä yhden hienoimmista leffapahiksista ikinä. Elokuva on toteutettu erinomaisesti, erityisesti musiikki on nerokasta. Jokaisen pitäisi nähdä tämä.

21.08.2008 klo 18:25

Urban Legend - kauhutarinoita

Omaperäinen ja hyvin toteutettu kauhuleffa. Robert Englund oli mahtava ja täytyy myöntää, että Jared Letokin veti roolinsa kiitettävästi. En hänen bändinsä musasta pidä, mutta näyttelijänlahjoja on. Muutamaa ärsyttävää hahmoa lukuunottamatta toimiva teinikauhuleffa.

17.08.2008 klo 11:21

Kummituskopla

Hyvin toimiva kauhukomedia. Mielestäni aliarvostettu.

17.08.2008 klo 11:17

Aivokuollut

Verisin elokuva jonka olen ikinä nähnyt, K18 on oikea ikäraja. Elokuva on hauska ja sairas. Nauroin ääneen koko leffan ajan. Kaikki splatter oli kyllä vaikea sulattaa, niin paljon sitä oli. Kokonaisuutena mahtava kauhukomedia.

16.08.2008 klo 19:42

Love Guru

Ihan hyvä komedia. Vitsien taso vaihteli huonon ja erittäin hauskan välillä. Austin Powerseista tutut nimiväännökset olivat kyllä mahtavia! Mike Myersin Love Guru on ehdottomasti elokuvan hauskin hahmo.

16.07.2008 klo 16:41

Rush Hour - rankka pari

Erittäin hauska ja viihdyttävä leffa. Chris Tucker on mahtava!

11.07.2008 klo 23:02

Shaun of the Dead

Erittäin hauska, nokkela ja viihdyttävä leffa. Suosittelen!

02.07.2008 klo 22:07

Narnian tarinat: Prinssi Kaspian

Hyvin toteutettu ja onnistunut fantasiaelokuva. Parannuksia ensimmäiseen elokuvaan nähden on.

01.07.2008 klo 13:30

Killer Klowns from Outer Space

Ihan hauska ja viihdyttävä leffa. Pellet ainakin olivat siistejä!

29.06.2008 klo 14:56

Rakastunut Shakespeare

Aika hyvä elokuva. Näyttelijät ovat mainioita!

17.06.2008 klo 13:47

KISS Meets The Phantom Of The Park

KISS on Lordin jälkeen paras bändi, mutta ei sitä voi kieltää, että tämä leffa on naurettava. Tämä on niin huono... Mutta kyllä KISS niitä pisteitä jonkin verran nostaa.

16.06.2008 klo 21:39

Kiss: Rock the Nation Live!

Mahtava live-DVD! KISS rulettaa livenä!

15.06.2008 klo 19:51

The Happening

Ihan hyvä leffa, mutta muuttui loppua kohden naurettavaksi. Olisi voinut tehdä paremminkin.

14.06.2008 klo 23:06

Detroit Rock City

Aivan mahtava leffa! Juoni on mahtava ja hauska. Musiikki tässä leffassa rulettaa!
YOU WANTED THE BEST, YOU GOT THE BEST! THE HOTTEST BAND IN THE WORLD: KISS!

09.06.2008 klo 23:19

Pink Floyd The Wall

Erittäin outo ja järjetön elokuva. Hieno sanoma ja toteutus, mutta en oikeastaan pitänyt. Hävettää antaa 2,5 tähteä, mutta kyllä hävettäisi antaa 3... Riippuu ihan henkilöstä mitä tästä ajattelee, itse en tätä ymmärrä. Ei huono, mutta aivan järjetön (taide-elokuvat ovat aina ihan pimeitä)...

27.05.2008 klo 19:55

Bambi ja Godzilla

En ymmärrä mikä tässä on hienoa. Toimi paremmin parin kerran jälkeen, mutta ei oikeastaan avaudu minulle tämän hienous.

25.05.2008 klo 11:00

Indiana Jones ja kristallikallon valtakunta

Indy on palannut! Ford ei TODELLAKAAN ole liian vanha, rooli menee täydellisesti. Ei yllä mielestäni parhaan Indyn eli Viimeisen ristiretken tasolle, mutta kyllä tämä on yhtä hyvä kuin kaksi ekaa. Jotkut asiat menevät kyllä loppupuolella vähän yli, mutta on tullut pahempiakin mokia nähtyä. Ainakin näki jotain uutta Indy-sarjassa. Eli jos olet Indy-fani, kannattaa käydä katsomassa. Itse ainakin lauleskelin Indy-tunnaria pitkään tämän nähtyäni.

Edellinen sivu | 1 2 | Seuraava sivu