Living dead

Living dead

Oma statistiikka: Sarjojen kommentit (4)

04.09.2020 klo 10:55

Hellsing

Muuten hyvä vampyyriaiheinen anime-sarja, mutta sisältää joitain epäloogisuuksia tms. ja loppuu liian lyhyeen niin, että jotkut asiat jäävät epäselviksi. Hyvä ettei ole liian lapsellinen, eikä sisällä liikaa fanipalvelua ym. Ehkä vastaava mangasarja olisi parempi, itse en ole sitä lukenut. Voin silti suositella tätä toiminnallisen vampyyrianimen faneille.

14.10.2019 klo 10:42

Black Mirror: 1. tuotantokausi

Kekseliäitä ja ajatuksia herättäviä ideoita sisältävä sarja sen perusteella, mitä olen tähän asti nähnyt (1. kausi + muutamia muita jaksoja). Voin suositella sarjaa niille, joita kiinnostavat synkät, dystopiset ja futuristiset/scifimäiset tarinat, joissa on mukana myös mustaa huumoria.

23.11.2017 klo 13:46

Serial Experiments: Lain

En katso tai ole katsonut paljon animea, mutta Lain on epäilemättä erikoisin, kiinnostavin ja paras niistä muutamasta animesarjasta, joita olen katsonut. Sain koko sarjan boksissa joululahjaksi joskus vuonna 2008 tai 2009. Katsoin sarjan silloin läpi, mutten tainnut tajuta siitä paljoakaan ja pian unohdin kokonaan, mistä sarjassa oli kyse. Nyt katsoin sen uudestaan enkä vieläkään tajua kaikkea, mutta ainakin sarja sisältää monia kiinnostavia ajatuksia, joissa riittää pohdittavaa pitemmäksikin aikaa.

17.08.2016 klo 15:27

Masters of Horror: 1. tuotantokausi

Kuten moni muukin näyttää ajattelevan niin myös minusta tämän sarjan elokuvien taso vaihtelee jonkun verran. Siitä on vähän aikaa kun itse katsoin useimmat näistä elokuvista, joten en muista niistä paljoa, mutta sen ainakin muistan, että ne eivät olleet kaikki yhtä hyviä. Sen voin myös sanoa, että Imprint on ehkä jaksoista kieroutunein ja epämiellyttävin, mutta yksi parhaista (ehkä jopa paras). Argenton Jeniferistä muistan lähinnä sen, että se oli aika kuvottava (mitä kylläkin myös Imprint tavallaan on). Joka tapauksessa Masters of Horror on ihan katsottava sarja ja pitäisi varmaan itsekin katsoa uudestaan sen jaksoja.

Edellinen sivu | 1 | Seuraava sivu