JohnRambo

JohnRambo

Oma statistiikka: Sarjojen kommentit (2)

22.01.2013 klo 11:56

Bel-Airin Prinssi: 2. tuotantokausi

Nostalgiapommi suoraan lapsuuden aamuista maikkarilta!! Legendaarinen sarja, joka mielestäni menee parhaimpien sitcomeiden joukkoon. Will Smith on kaikinpuolin sympaattinen kaveri ja Fresh Prince of Bel Air-sarja on mielestäni tähän päivään asti hänen onnistunein työnsä.

Moni sarjan läpistä avautuu paremmin, jos on tietämystä etenkin afroamerikkalaisesta populäärikulttuurin historiasta, mutta sarja viihdyttää, vaikka ei olisikaan. Näyttelijäkaartissa kaikki eivät ole välttämättä näyttelijäntaidoiltaan huippuluokkaa, mutta hahmot ovat sen verran hyviä, että se kompensoi. Will Smithin lisäksi voisi nostaa ylös etenkin James Avery perheen isänä ja Joseph Marcell Geoffrey-hovimestarina.

Kauden parhaiten mieleen jääneet jaksot olivat minulle "She Ain't Heavy", "Christmas Snow", "Ill Will" ja "Those Were The Days".

18.01.2012 klo 00:44

Californication: 3. tuotantokausi

Parhaita televisiosarjoja koskaan ja Hank Moodyn hahmo lemppareitani kautta aikojen. Duchvony näyttelee Moodyn roolin läpi niin luonnollisen oloisesti, että on pakko kyseenalaistaa, kuinka paljon hahmossa on näyttelijää itseään. Näyttelijäkaarti erinomainen vierailevia sivuosia myöten ja muutenkin viimeisen päälle viihdyttävä sarja.

Tavoite olla samanlainen naistenmies kun Hank Moody :D

Edellinen sivu | 1 | Seuraava sivu