JV

JV

09.02.2009 klo 17:08

Pankkikeikka

Tämä vuonna 1974 ilmestynyt elokuva on kerrankatsottavaa viihdettä. Pääosaa esittävä Ceorge C. Scott ei onnistu tässä pätkässä ja varsinkin hänen näyttelemä vankikarkuri Walter Bellentine jää hieman tönköksi. Muutkaan näyttelijät eivät onnistu, joten elokuvan näyttelijätyö jää huonoksi. Sisältää elokuva muutaman hauskan repliikin ja kohtauksen, mutta siihen se sitten jääkin. Kyllä tämän elokuvan voi perjantai iltana katsoa jos ei ole muuta tekemistä, mutta seuraava katselukerta on jo kidutusta. Elokuvan juoni on hutasemalla tehty ja sse ei pysy kasassa millään.

27.01.2009 klo 19:00

Die Hard 2 - Vain kuolleen ruumiini yli

Ehdottomasti koko Die Hard saagan huonoi osa. Olihan neljäskin osa huono, mutta toinen osa oli kumminkin huonoin. Syitähän tähän huonoiteen löytyy. Ensinnäkin ensimmäisen osan ohjannut Hohn McTiernan ei ohjannut tätä elokuvaa vaan meidän Renny Harlin. Heti McTiernanin palattua kolmanteen osaan taso nousi taas samaan luokkaan ensimmäisen osan kanssa.

27.01.2009 klo 18:55

Flight 93

Jos olet katsonut elokuvan United 93, tämä elokuva ei tarjoa mitään uutta. Flight 93 on täysin kopioitu United 93 ja en tajua miksi toinen samasta aiheesta täytyi tehdä elokuva kun edellinen osa oli hyvä? Ei siinä mitään, voihan samasta aiheesta tehdä toisenkin elokuvan. Paitsi jos kopio on laadultaan tätä luokkaa.

Edellinen sivu | 1 | Seuraava sivu