Glorry

Glorry

18.09.2011 klo 22:38

Final Destination 5

Lähdin elokuviin kauhulla - odotin ehkä hirveintä Final Destinationia mitä voi olla. Onneksi elokuva ylitti odotukset ja kunnolla!

Pelkäsin elokuvan olevan samanlainen kuin neljännen osan - tylsä jonka vain 3D tekee katsottavaksi. Onneksi en joutunut pettymään ollenkaan. Vaikka loppuratkaisun arvasi melko äkkiä se oli silti loistava. Hehkutinpas sitä itse koko illan.
Nuoremmat näyttelijät eivät hetkauttaneet erityisesti, mutta eipä se nyt haittaa. Viihdyttävä pätkä silti.

27.08.2010 klo 22:54

Buffy - Vampyyrintappaja

Viihdytti. Vaikkei valmistusvuotensa takia efektit (ei sillä, että sarjankaan...) ole ihan parhaimpia, elokuva jätti hyvän mielen.
Näyttelijät olivat ok, vaikkei roolisuoritukset parhaimpiin mene. Huonompaakin on nähty.

03.08.2010 klo 23:35

Rakkauskirjeitä Julialle

Hyvä romanttinen elokuva, joka jätti hyvän mielen kun teatterista lähti ulos. Amandan suoritus oli taas hyvä, vaikkei parhaimmasta päästä kuitenkaan.
Erityismaininta tulee puvustuksen osalta. Värit oli valittu juuri hyvin taustaan nähden! Silmä sai levätä. Puvustus ei myöskään ollut sarjaa "Hengataan bikineissä elokuvan ajan" vaan oikeasti kaunista.
Juoni oli kuitenkin melko perus rakkaustarina, joka ei tuonut mitään uutta.

30.07.2010 klo 23:49

Noidan oppipoika

Ei tuonut mitään uutta. Jay Baruchel tuntui vetävän osan näyttelytyöstään yli tai jopa ali, mutta suurimmaksi osaksi onnistui. Jos saisin valita uudestaan, jättäisin menemättä katsomaan tätä. Raha tuntui menevän hukkaan, suosittelen enemmin vuokraamista - jos sitäkään.

21.07.2010 klo 12:19

Youth in Revolt

No. Menimme katsomaan elokuvaa kaveriporukalla jokaisella sama ajatus mielessään - elokuva ei voi olla hyvä. Kuitenkin vaihtoehtoina oli Twilight tai tämä, joten tuskin kannattaakaan sanoa, kumpi sai selkeästi enemmän kannatusta?
Elokuva yllätti positiivisesti. Vaikka huumori oli American Pie tasoista, silti se sai todella hyvälle tuulelle eikä vetänyt niin överiksi, kuiten Amerikan Piet.. Harvoinpa elokuvista on tullut lähdettyä nykyään näin positiivisin milelin. Muutaman näyttelijän olisin mennyt vaihtamaan, mutta muuten ei sitten valitettavaa ole. Toisen kerran voisi katsoa ihan mielellään.

18.07.2010 klo 00:12

Ikuisesti sinun

Loistava romanttinen elokuva. Luultavasti ainoa, mitä jaksaa katsoa yhä uudestaan ja uudestaan.

16.07.2010 klo 12:29

Painajainen Elm Streetillä

Vanhoja Elm Streetejä en ole nähnyt, joten ehkä se on yksi syy miksi pidin elokuvasta. Onnistui säikäyttämään useaan otteeseen. Ja ällöttämään myös, verimässäilyt eivät ole minun juttuni.
Verimässäilyä oli odotettavissa joten miksi menin katsomaan elokuvaa? No, Kyle Gallnerin takia. Kylen hahmo oli kovin samanlainen kuin toisessa roolissaankin, mutta onnistui hyvin. Pidin myös muista nuorista näyttelijöistä, samoin vanhoista.
Ainoa asia verimässäilyn lisäksi joka häiritsi, oli Freddyn ääni. Ei tuntunut kuuluvan mukaan elokuvaan ollenkaan.

17.06.2010 klo 13:04

Tähtisumua

Kaunis elokuva. Kirja ja elokuva olivat ihan erilaiset, mutta molemmat toimivat silti yhtä hyvin.

15.06.2010 klo 16:02

American History X

Yllätyin positiivisesti. Olen aina ollut epäkiinnostunut todella vakavista elokuvista (ajatuksena vain "tylsä") mutta tämä oli vain vau. Näyttelijöiden työ oli loistavaa. Tätä elokuvaa ei voi kuin vain kehua,

10.06.2010 klo 20:54

Nanny McPhee ja suuri pamaus

Yllättävän hyvä elokuva. Dubbaus vähän pilasi tunnelmaa, mutta muuten elokuva oli oikein nautinnollinen.

07.06.2010 klo 23:33

Himoshoppaajan salaiset unelmat

Aivot, silmät ja mielikuvat sulavat. En voinut sietää elokuvaa. Tämän takia kirjoista ei pitäisi tehdä elokuvia (tai sitten ei pitäisi toivoa, että ne olisivat hyviä..)

07.06.2010 klo 23:29

Koirahotelli

Onneksi, onneksi ei ollut dubattu suomeksi! Muuten olisi ollut enemmän kärsimystä. Jake T. Austin oli aivan loistava ja koirat suloisia. Eipä nämä seikat onnistuneet kuitenkaan elokuvaa pelastamaan.

07.06.2010 klo 23:23

P.S. rakastan sinua

Johtuiko kenties liiasta hehkutuksesta, mutta itseäni elokuva ei innostanut lainkaan. Ei jaksaisi kyllä katsoa uudestaan. Roolisuoritukset ovat ihan ok:t, samoin käsikirjoitus. Elokuva ei kuitenkaan jää erityisesti mieleen.

07.06.2010 klo 23:20

The Ugly Truth

Tässä on hyvä esimerkki siitä, kuinka hahmoista voi saada todella ärsyttäviä. Idea oli tässäkin onnistunut, mutta toteutus surkeaakin surkeampi. Mikään ei pelastanut tätä leffaa.

07.06.2010 klo 23:15

Phone Booth

Yllättävän hyvä. En olisi uskonut, että kyseiseen tilaan saataisi onnistunut elokuva aikaiseksi.

07.06.2010 klo 22:59

Rakas panttivankini

Idea oli hyvä. Toteutus taas ei. Kristen Bell kuitenkin onnistuu jälleen ja roolillaan onnistuu ansaitsemaan hiukan plussaa elokuvalle. Mitään komediaa en tässä kyllä nähnyt. Trillerinä olisi varmasti onnistunut paremmin.

29.05.2010 klo 12:44

Hal ja ISO rakkaus

Ihan ok. Ideas oli ihan loistava, parempaakin olisi saanut aikaiseksi.

29.05.2010 klo 12:41

Älä jätä minua

Yksi sellaisista teinileffoista, jonka oikeasti jaksaa katsella, kiitos Kristenin.

29.05.2010 klo 11:32

300

Ei innostanut yhtään, ainoat pisteet tulivat puvustuksesta sekä elokuvan visuaalisuudesta.

21.01.2010 klo 21:33

Twilight - Uusikuu

Ei, ei toimi. Yleensä kirjasta tehdyt elokuvat eivät ole hyviä ja tämä on hyvä esimerkki siitä. Myönnän, että osakseen minun mielipiteeseeni vaikuttaa se, että katson paljon näyttelijöiden suorituksia, ja nuorilla se ei tosiaankaan toiminut. Ensimmäinen osa oli minusta parempi, tämä tuntui enemmän hätiköiden tehdyltä.

22.12.2009 klo 17:45

Kauna 3

Tämän jälkeen aloin arvostamaan Kaunan toista osaa. Paljon.

22.12.2009 klo 17:25

Mamma Mia!

Musiikki oli ihan okei. Osa kappaleista iski ihan kunnolla, kun taas osa ei jaksanut innostaa ollenkaan. Juonellisesti ei myöskään erityisen hyvä, tai sitten ennakko-odotukset olivat liian korkealla..

22.12.2009 klo 17:20

Final Destination - viimeinen määränpää 2

Ehdottomasti paras Final Destinationeista! Ainoa kyseisen sarjan leffoista, joka on pelottanut, ahdistanut ja inhottanut (hyvällä tavalla) kunnolla.

Edellinen sivu | 1 | Seuraava sivu