EL_Wray

Django Unchained

Kommentti: 5/5!

07.03.2013 klo 17:36

Yhdeksäs portti

Erittäin mielenkiintoinen leffa ja hyvät roolisuoritukset.

4/5.

08.12.2011 klo 20:37

Jackie Brown

Rikostrillerien antia! Kieltämättä Q:n paras elokuva.
Erilaista tässä leffassa tekee sen että hirveetä toimintaa ei heru tässä leffassa mikä kyllä on aika omaperäistä Q:n leffoilta. Se että toiminnallista räiskettä sun muuta sählimistä ei tässä oikein ole on vaan plussaa.Tylsäksikään tätä ei voi sanoa, juoni toimii ja vie katsojan mukanaan jota on mukava katsella alusta loppuun asti.
Näyttelijöistä ei ole mitään huonoa sanottavaa kun tällänen tiimi kasassa.
Pam Grier, Forsterit, De Nirot,Fondat ja L.Jacksonit loistavaa settiä!
Kannattaa vilkasta..
5/5

08.12.2011 klo 18:57

Die Hard - Koston enkeli

Huomaa kun laitetaan John McTiernan takasin puikkoihin niin tämäkin leffa saatiin jälleen maan pinnalle mitä nyt välissä Renny kävi sooloilemassa.

Koston enkeli tarjoaa samankaltaista viihdettä kuin ensimmäinen osassa, mikä parasta Brucen partnerina heiluu Samuel L. Jackson aivan loistava valinta tähän leffaan krapulaisen McClanen suojelus enkeliksi.
Jeremy Irons:ista en oikein vakuuttunut pääjehuna mutta hoiti aivan nätisti potin kotiin.

Elokuvan juoni eroaa paljolti aikasemmista leffoista, hyvä niin. Ei enää sitä kun jouluna sattuu ja tapahtuu.
Tälläkertaa löytyy arvoituksia,pommeja,suurkullan ryöstö yms!
herkkua.

Ehottomasti sarjan toiseksi paras leffa jota suosittelen kaikille toiminnasta pitäville enkä siksi että Tony Halme heiluu parissa jäätävässä kohtauksessa.
3.5/5

08.12.2011 klo 18:43

Die Hard 2 - Vain kuolleen ruumiini yli

Ei lähellekkään ekan Die hardin tasoista toimintaa mutta lähellä.
Juonillisesti aika samaa kun edeltävässä leffassa mutta paikka sijoittuu lentokentälle..
Toimintaa piisaa aivan mukavasti ja John McClanen heitoille ei voi kun hymähtää tässäkin leffassa.
Kuten Rennyllä on tapana heittää leffoihinsa ripaus suomalaisuutta niin tämä loppua kohden soiva Finlandia oli minusta aika floppi.
3/5.

08.12.2011 klo 14:45

Die Hard - Vain kuolleen ruumiini yli

Parhain toimintaleffa ever.
Toiminta leffat syntyvät tästä elokuvasta ja tämä leffa on toimintapläjäyksien suunnan näyttäjä.
Willis käy McClanen rooliin kun nakutettu eikä paha Rickman terroristi johtajanroolissa mitä totuttu näkemään rillipotterin opettajana.
Toiminta leffoista pitävät pitävät tästä aivan 6-0 paitsi jos et ole nähnyt tätä niin eikun hopihopi leffa päälle.
Katsominen arvoinen leffa jota suosittelen kaikille!

Geronimo motherfucker! 4.5/5

08.12.2011 klo 14:31

American History X

Mielenkiintoinen elokuva yksinkertaisista ihmisistä. Loistavasti näytelty, mielenkiintoinen tarina ja mikä lopputulos!
Mutta kyllä pitää myöntää että pitkäveteiseksi veti tämä elokuva, piti pariin kertaan mielessä ajatella " millon tää loppuu.. "
Loistavaa settiä isänmaantoivoille.
3.5/5

07.12.2011 klo 19:06

El Mariachi

Tämäkin tuli vihdoin nähtyä, enkä pettynyt!
mukavaa toimintaa ilman hirveempiä pilipali stuntteja. Näin pienen budjetin leffaks nappakkaa katsottavaa!
Turha katsoa jos ei ymmärrä hyvän päälle.
La viva mexico! 3.5/5

07.12.2011 klo 15:46

The Thing - "Se" jostakin

Carpenterin oikea kauhutaideteos!
Oikeasti jännittävää viihdettä alusta loppuun, tulet pitämään tästä jos vanhan koulun efektit ja monsterit näyttävät viellä omasta mielestäsi hienoilta verrattuna koneella juosten kusten tehtyyn efekteihin. Tämän leffan säveltäjä Ennio Morriconen sävellys jää soimaan leffankin jälkeen alitajuntaan!
Viihdettä 4/5

07.12.2011 klo 14:41

Pulp Fiction - tarinoita väkivallasta

Saa Travolta kiittää kiittää ja kiittää Tarantinoa että nosti hänet takaisin maanpinnalle!

Tarantinon parhaiten ohjaama leffa ylivoimaisesti. Juoni mitä mielenkiintosin mehevällä dialogilla avot! Näyttelijöinä niin Travolta, Jackson , Thurman, Keitel, Willis ja Roth loistavaa settiä!

Itse Q diggarina tekisi mieli hehkuttaa tämäkin leffa aivan loppuun asti piloille mutta erityisesti suosittelen tätä kaikille!
Erinomainen 5/5

ps: mitäs siellä salkussa olikaan?

07.12.2011 klo 14:24

Kill Bill: Volume 1

Hyvähyvähyvä!
Q on vääntänyt yhden loistavimmista Toiminta leffoista kautta aikain oman kädenjälkensä kautta tietenkin. Veri lentää ja roimasti tässäkin leffa Arthouse väkivallan tavoin mutta kuitenkin muistakkaamme Q fanit että Tarantinon väkivaltaisuudet leffoissa kertovat mitenkä ihmismieli voi olla sairas mutta anyway itse leffaan.

Kill Bill =hyppysillinen japanin samuraimeininkiä ja ripaus animea ja splatteriä unohtamatta aivan loistavaa soundtrackia! Tästä syntyy loistavaa viihdettä!

Juoni on toisaalta yksinkertainen mutta toimiva kostotarina, joka ei anna miettimishetkeä tulevalle käänteelle leffanaikana vaikka yksinkertainen tarina antaa ymmärtää. Näyttelijät mitä upeinta DremTeamia! Sinä Tarantino Diggari varmasti diggaat tästä!
Loistava muttei erinomainen
4/5

07.12.2011 klo 13:59

Grindhouse: Death Proof

Lempi ohjaajani itse Q.
Ensiksi sitä pitää kyllä sanoa että on ollut vaikka minkälaista vääntöä näistä kahdesta Grindhouse leffasta, että kumpi olisi parempi?
Oma mielipiteeni tähän on se Rodriguez vetää pidemmän korren syynä siksi että jaksoi viihdyttää enemmän.

Vaikka tämäkin oli yhtähyvää ja laadukasta Tarantinoa pitkineen otoksineen,dialogineen ja art house väkivaltaisuuksineen, niin mikä helvetti siinä sitten meni pieleen että itse kerkesin vähän väsyä tähän? mutta en väitä että tämä huonokaan olisi.
Toimiva leffa Tarantino faneille joka on pakko hankkia kokoilmaan!
3/5

07.12.2011 klo 13:46

Grindhouse: Planet Terror

Tämän nähtyä ei voi kun taas taputtaa Robert Rodriquez:ille! Aivan loistava eksploitaatio kauhu/toiminta pläjäys. Huomiota kyllä pitää antaa näyttelijä Freddy Rodriguez:ille, aivan kuin nakutettu El Wrayn rooliin! Sinä joka ymmärrät päättömistä ja viihdyttävistä leffoista niin kannattaa tämäkin vilkasta!
Mukavaa 4/5

07.12.2011 klo 13:31

127 tuntia

Iha hyvä leffa ok...

Okei! Olihan tämä ihan katsomisen arvoinen elokuva, mutta ei kyllä hehkuttamisen arvoinen sentään. Tämänkin leffan tarkoitus oli iskeä katsojaan pientä tunnetta mukaan kun käy kusiset kiipeilyssä ja pakko selviytyä 127 tuntia.
Ei tunne puolella itseeni kolahtanut kun ehkä joillekkin jolla se tippa lenti linssiin.
Hyvä 3.5/5

04.12.2011 klo 22:12

Vares - Pahan suudelma

Ei yllä aikasempien vares leffojen tasolle.
Juoni oli niin ennalta arvattavaa että oksat pois omenapiirakasta. Antti Reini ei kyllä osannut yllättää Jussi Vareksen roolissa mitä lööpeistä on saanut toista lukea.
Tämän nähtyä ei huvita muita uudempia Vares leffoja edes katsoa.
Pettymys.
2/5

04.12.2011 klo 20:07

American Virgin

En tiedä viihteestä tässä elokuvassa. Ainut mikä ehkä pelasti tämän leffan niin tissit...
Ei naurattanut, nukahdin keskenkaiken ja aivan huuhaa menoa koko leffassa. en suosittele kellekkään.

0.5/5

04.12.2011 klo 19:50

Hell Ride

Joo onhan tämä katsottava exploitaatiopätkä prätkäjengien välisestä mäiskimisestä.
Tykkäät tästä jos a) pidät prätkistä b) paljon kuumia puolialastomia naisia c) brutaalia väkivaltaa.
Vaikka tuottajana toimii Quentin niin eise tästä elokuvasta hienoa ja omaa tasoaan tee.

toimii 3.5/5

04.12.2011 klo 19:34

Bad Teacher

Kyllähän tämä nauratti parissa kohtauksessa.
Cameron Diaz loistaa leffassa pahana opettajana vaikka näyttelijänä ei vakuuta tässäkään leffassa mutta menkööt.
Toimii viikonlopun leffailtana hyvin.
Helvetin iso miinus Justin Timberlake..
näyttelijät on leffoja varten ja popparit lavoja varten.

04.12.2011 klo 19:20

The Thing

Ei niin toimiva kun ensimmäinen John Carpenterin ohjaama The Thing - "se" jostakin.
mutta kyllä tämän kahtoo tylsyyteen.
Nostan hattua tämän leffan yksityiskohdille mitkä saavat jatkoa ensimmäiseen The Thingiin!

04.12.2011 klo 19:13

The Mist - Usva

Yksi hienoimmista kauhuelokuvista mitä on tullu töllötettyä vaikka enemmän puhuisin psykologisesta trilleristä kuin itse kauhuelokuvasta.

Juoni tuntuu olevan tämänkin elokuvan alusta lähtien perushuttua. Yllättävä sumu peittää kylän, monsterit on irti ja raajat lentää.
mutta noup, entä kun kasa kyläläisiä laitetaan ostoskeskukseen epätoivonpartaalle? syntyy ristiriitaisia tunteita selviytymisestä. Tämän elokuvan loppu kyllä pistää miettimään jokaista katsojaa. suosittelen!

04.12.2011 klo 18:08

Captain America: The First Avenger

Tarinan kerronta ja eteneminen kiinostaa katsojia taas siinä missä muutkin marvel-sankareista kerrotut elokuvat, on hirveitä stuntteja ja kaikki räjähtää pääkurkon taistelun aikana.. Huomaa tosiaan että nämä sankarileffat toistaa itseään melkopaljon mitä nyt sankarin viitta vaan vaihtuu.

Kyllähän tämän kerran katsoo, mutta enemmän jos diggaa marvel-maailman sankareista kertovista leffoista niin varmasti tykkää.

Edellinen sivu | 1 | Seuraava sivu