Beer Master

Beer Master

Oma statistiikka: Elokuvien kommentit (2074)

23.09.2021 klo 21:13

Heathers

Vähän sekava soppa, missään vaiheessa ei oikein voinut olla varma seuraako komediaa vai vakavaa draamaa, ja oudot musat eivät ainakaan auttaneet. Ei onnistunut ravistelemaan teinileffan viittaa harteiltaan vaan jää kerran katsottavaksi.

21.09.2021 klo 21:02

I'm Thinking of Ending Things

Puolivälissä nähtävät David Thewlis ja Toni Collette olivat leffan kohokohta, harmi vain että sitä ympäröivät pitkät keskustelutuokiot auton ratissa pistivät vilkuilemaan kelloa. Mutta kyllä silti positiivisella tavalla outo.

20.09.2021 klo 21:08

Vertigo - Punainen kyynel

Hyvä leffa, jossa tunnelma pysyy yllä hitaasta temposta huolimatta. Tapahtumapaikkoihin olisin vain kaivannut hieman vaihtelua, nyt pyörittiin liikaa samoilla nurkilla.

18.09.2021 klo 18:50

The Company Men

Vaikka juoni periaatteessa junnasikin paikoillaan niin silti tunneskaala onnistuttiin kaluamaan hyvin läpi laadukkaiden näyttelijöiden avittamana. Sopiva leffa katsottavaksi vuoden 2015 Big Shortin jälkeen.

18.09.2021 klo 18:40

To the Wonder

Tasapainoisempi ja helpompi seurattava kuin Knight of Cups visuaalisen puolen ollessa tuttua Malickkia.

14.09.2021 klo 23:25

Third Person

Hieman piti leffan jälkeen googlailla jotta varmasti ymmärsin juonen eikä mitään mennyt ohi. Pitää varmaan antaa leffalle lähitulevaisuudessa toinen chäänssi. Näyttelijät olivat pääsääntöisesti hyviä, Adrien Brodysta tykkäsin eniten ja Olivia Wilden nakuilu miellytti silmää.

14.09.2021 klo 23:05

Rock of Ages

Hahmot olivat äklön kliseisiä ja juonta ei ollut nimeksikään, mutta loistavien biisien ansiosta tämän parissa viihtyi mainiosti. Tompan Paradise City oli paras, mutta oliko hänen hahmonsa alkoholisti koska huumeet olisivat nostaneet ikärajaa?

12.09.2021 klo 16:42

A Man Apart

Selvästi tavanomaisempi rikosleffa F. Gary Graylta miehen kahteen edelliseen ohjaukseen verrattuna. Toiminta olisi saanut olla runsaampaa tai näyttävämpää kun tuo juoni oli kuitenkin melko geneerinen. Diesel oli hyvä ja sopii edelleen paremmin valkokankaalle kuin auton tankkiin.

11.09.2021 klo 15:39

Dark Crimes

Synkkä harmaasävyinen murhamysteeri jossa kenelläkään ei ole hauskaa. Näyttelijät olivat todella hyviä ja tykkäsin myös paikallaan olevasta kamerasta kuvaustyylinä. Muistuttaa jossain määrin taideleffaa joten ennakkoluuloilla lienee suuri vaikutus viihdearvoon.

31.08.2021 klo 22:47

Kysymys elämästä ja kuolemasta

Tästähän kehkeytyi kunnon oikeussalidraama mielenkiintoisella aiheella ja annoksella fantasiaa. Myös visuaalisesti aivan mahtava, ei millään uskoisi noin vanhaksi leffaksi.

30.08.2021 klo 12:07

Medeia

Samaa mieltä kuin Pelimies

29.08.2021 klo 22:51

Blow Out - viimeinen todistaja

Hyvä rikosleffa mielenkiintoisella aiheella ja jonka tunnelma pysyi yllä toiminnan puutteesta ja puolivälin junnaamisesta huolimatta. Travolta sopi päärooliin mutta John Lithgow kyllä yllätti karmaisevan pahiksen roolissa. Loppuratkaisu oli täydellinen.

18.08.2021 klo 23:30

Rendition - poikkeuksellinen luovutus

Puolivälissä valahti hieman tylsäksi ja hahmot eivät olleet parhaiten käsikirjoitettuja, mutta loppuratkaisu pelasti, näyttelijät tekivät ihan hyvää työtä ja juonestakin tykkäsin.

16.08.2021 klo 23:29

Menneisyyden ote

Synkän realistinen mestariteos, josta ei edes halua löytää virheitä tai ärsyttäviä piirteitä. Kumma ettei tästä leffasta sen enempää puhuta enkä ole sitä yhdenkään leffasivuston top-listoissa nähnyt.

16.08.2021 klo 11:38

Down by Law

Vankilapako jossa tärkeintä on matka ei niinkään päämäärä, paitsi että itse matkakin on lopulta aika tylsä. Rento leffa, mutta ei järin komediallinen joten onneksi nättelijöillä oli hyvät kemiat.

14.08.2021 klo 15:14

The Outsider

Leffan aihe huomioonottaen tuntui oudolta lukea kuinka paljon kritiikkiä Jared Leto on saanut "ilmeettömästä" roolistaan. Tykkäsin juonesta ja suht rauhallisesta rytmistä, ja myös verta oli enemmän kuin odotin. Katselisin mielelläni toistekin.

12.08.2021 klo 23:03

Sleepless

Nopsaan etenevä, saman katon alle sijoittuva rikosleffa likaisista kytistä tarjoaa paljon kiroilua ja kivuliata tappeluita. Juoni tuntui aluksi yksinkertaiselta mutta taistelun timmellyksessä alkoi myös lusikoita lennellä soppaan monesta suunnasta. Hyvät näyttelijätkin saatu mukaan, David Harbour taisi olla suosikkini.

11.08.2021 klo 22:55

The Marksman

Aika vähän tässä oli loppujen lopuksi tuota tarkka-ampumista ja toimintaa yleensäkin, keskittyi enemmän draamaan ja roadtrippimäiseen henkiseen varttumiseen. Ei yllä samalle tasolle kuin Clint Eastwoodin The Mule.

10.08.2021 klo 22:26

Final Target

Ei ole saanut kovin mairittelevia arvosteluja joten siihen nähden pieni positiivinen yllätys. Toimintakohtaukset näyttivät kivoilta vaikka aavistuksen leikkauspainotteisia olivatkin. Juoni on heikoin lenkki mutta ei sitä ehtinyt surkutella kun Jessica Chastain on niin pirun kuuma pakkaus että.

08.08.2021 klo 20:12

I Spit on Your Grave

Hyvät hahmot hyvillä näyttelijöillä, mikä oli tärkeää sillä leffalla kesti yllättävän kauan päästä verenmakuun. Tämä leffa tuli vastaan googlatessa "verisimmät leffat" joten siihen nähden lievä pettymys ja tuskin tulee katsottua uudestaan.

04.08.2021 klo 23:30

Layer Cake - Diilerin käsikirja

Hyvä rikosleffa jossa käänteitä riitti muuttumatta kuitenkaan epärealistiseksi. Daniel Craig oli todella hyvä ja soundträkki myös. Yksi kaahailu/takaa-ajo olisi kruunannut kokonaisuuden.

01.08.2021 klo 22:25

Oikeuden puolustaja

Juonesta tuli heti mieleen vuoden 2002 elokuva Salattu rikos, tässä leffassa vain on hyytävämpi tunnelma ja karismaattisemmat näyttelijät. Nuoren Scarlett Johanssonin tunnistin heti ja pituutta leffalla oli juuri passelisti.

31.07.2021 klo 16:24

Final Portrait

Juoni junnasi paikallaan mutta en tätä silti tylsäksi sanoisi. Oli rutkasti yli puolivälin kun vasta tajusin että tässähän nähdään Monk-sarjan Tony Shalhoub, hän ja Geoffrey Rush pitivät yllä kohtalaista viihdearvoa eikä Hammerkaan huono ollut.

27.07.2021 klo 18:53

Three Billboards Outside Ebbing, Missouri

Hyvät näyttelijät ja monipuolinen hahmokatras pitää mielenkiinnon yllä itse rikoskeissin jäädessä avoimeksi mikä hieman ärsytti elokuvan loputtua.

26.07.2021 klo 18:55

Boss Level

Yhtä viihdyttävä kuin Edge of Tomorrow, pienempibudjettinen mutta ei silti tuntunut halvalta ja veristä toimintaa oli paljon. Frank Grillo oli tikissä muiden starojen roolien jäädessä tuhnuiksi.

26.07.2021 klo 18:44

Your Name.

Sekava juoni, vaikea pysyä kärryillä mutta visuaalisesti nätti.

25.07.2021 klo 21:12

Instant Family

Vähän samantyyppinen draamakomedia kuin vuoden 2011 Varasto, epävarmoin ottein ollaan perustamassa perhettä ja samalla esitetään hieman yhteiskuntakritiikkiä kekseliään huumorin muodossa. Viihdytti oikein makoisasti.

20.07.2021 klo 23:15

Nomadland

Palkintotulvaan kun vertaa niin kyllähän tämä on räikeästi yliarvostettu. Juonta ei ole lainkaan vaan leffa on enemmänkin dokumentti, kuvataan tavallista elämää ja asioita vain tapahtuu. Suosittelen katsomaan mieluummin Clarksonin, Hammondin ja Mayn Grand Tour -ohjelman matkailuautojakson.

19.07.2021 klo 23:27

Moulin Rouge

Hyvä musikaali jossa lauluosuudet olivat huonoimmillaankin lempeästi outoja. Nicole Kidman oli taidokas ja tyrmäävän kaunis ja jätti Ewan McGregorin varjoonsa, kun taas David "Faramir" Wenhamin rooli vaati googlettelua leffan jälkeen. Surullisesta loppuratkaisusta plussaa.

16.07.2021 klo 23:11

Ihmispaholaiset

Melko hitaasti etenevä ja toimintaa ei ollut lainkaan. Tässä oli kuitenkin samantyyppinen mielenkiintoinen mystinen tunnelma kuin seuraavana vuonna ilmestyneessä legendaarisessa Alienissa, ja efektit kautta maskeeraukset olivat myös ensiluokkaisia.

14.07.2021 klo 19:46

The Girl with All the Gifts

Juonessa oli pieni potentiaalin siemen mutta siihen ei uskallettu kunnolla tarttua, sen sijaan juoni oli jo miljoonaan kertaan nähty, kliseinen ja ontto alusta loppuun. Kohtalaisen alun jälkeen toimintaakaan ei ollut yhtään tai sitten se oli kuvattu pilkkopimeässä.

13.07.2021 klo 21:27

Lords of Dogtown

Hyvä skeittileffa kunnioitettavan laajalla ja laadukkaalla näyttelijäkaartilla, Heath Ledger oli paras ja Rebecca De Mornay kuumempi kuin Sofia Vergara. Aika kului leppoisasti ja siksi leffa tuntui loppuvan liian nopeasti.

12.07.2021 klo 21:16

Braven

Jason Momoa vain suojelee perhettään eli todella simppeli juoni kyseessä, ainuttakaan twistiä tai yllätystä ei matkan varrella nähdä. Toimintaosuudet oli hyvin tehty johon luminen talvi toi oman jännitteensä.

11.07.2021 klo 22:09

Swallow

Haley Bennett oli maaginen pääroolissa leffa hyvin kuvattu. Aihe oli paljon mielenkiintoisempi kuin kuvauksen perusteella odotin ja juoni erittäin jännittävä, ainoastaan lopussa hieman kompuroitiin tunnelman kanssa. Ehdottomasti katsomisen arvoinen.

11.07.2021 klo 21:52

Uinu, uinu lemmikkini

Tykkäsin kirjasta, tykkäsin vuoden 2019 leffasovituksesta ja nyt tykkään tästäkin, tuossa järjestyksessä. Visuaalisesti erittäin onnistunut.

10.07.2021 klo 23:45

The Outpost

Juonen puolesta vähän samanlainen kuin Lone Survivor eli amerikkalaiset sotilaat joutuvat saarretuiksi ja saavat turpaan, tosin kaikki on suhteellista sillä totta maar tässäkin vihollisia kuolee kymmenkertainen määrä. Outpost ei ole aivan yhtä verinen ja ensimmäinen tunti tuntui aavistuksen pitkitetyltä. Caleb Laundry Jones erottui edukseen.

07.07.2021 klo 23:07

Tottelemattomuus

Vähän liian pitkä leffa ja jäi tunne että leffan sijoittuminen ortodoksijuutalaisympyröihin vaikeutti aiheen käsittelyä.

06.07.2021 klo 23:02

Redbelt

Vähän sekava juoni ja toimintaa ei ollut mitenkään hirveästi. Näyttelijöistä tykkäsin paljon ja Varsinkin Chiwetel Ejiofor oli hyvä pääroolissa. Kuitenkin hidastempoiseksi puolitoistatuntiseksi erittäin viihdyttävä.

05.07.2021 klo 11:21

The Good, the Bad, the Weird

Hyvän alun jälkeen juoni hieman lässähti eikä alkanut kunnolla edetä kuin vasta viimeisen puolituntisen aikana. Toimintaa oli kuitenkin kiitettävästi ja tuo pahiskolmikko oli todella persoonallinen. Huumoriakin oli ripoteltu sopivasti.

04.07.2021 klo 22:53

Rukajärven tie

Hyvä sotaleffa vaikka olikin rauhallisempi ja vähäsanaisempi kuin tuntematon. Toimintaa olisi saanut olla enemmän, se kun oli todella komeaa katseltavaa. Hyvät hahmot ja näyttelijät.

03.07.2021 klo 12:19

The Gambler

Erittäin hyvä leffa jos vain onnistuu ujuttautumaan siihen mielentilaan että tämä leffahan ei kertonut uhkapelaamisesta vaan taustalla oli vahvasti läsnä paljon syvempiä teemoja, ja Mark Wahlbergin roolisuoritus tuki tätä erinomaisesti. Myös soundtrack oli yllättävän hyvä.

02.07.2021 klo 21:01

The Rental

Kestonsa ajan tiivistunnelmainen trilleri vaikka tempo onkin rauhallinen. Näyttelijät olivat hyviä ja kliseisiin en kiinnittänyt juurikaan huomiota mikä on hyvä juttu. Kelpo debyyttiohjaus Dave Francolta.

02.07.2021 klo 20:05

Come to Daddy

Alkuun jopa hieman tylsähkö, mutta sitten juoni muuttuu synkempään suuntaan ja tuntuu kuin katsoisi täysin eri leffaa kun useampikin yllättävä juonenkäänne saapuu sekoittamaan pakkaa. Tappoja olisi saanut olla enemmän.

25.06.2021 klo 23:23

Fatman

Kieroutunutta huumoria positiivisella asenteella ladattuna tai sitten koko hommassa ei ole päätä eikä häntää. Mel Gibson ja Walton Goggins sopivat rooleihinsa mainiosti tai sitten vain ihmettelet kuinka suuria heidän sekkinsä olivat kun päättivät tällaiseen kalkkunaan suostua. Varmasti mielipiteitä jakava leffa mutta meikä ainakin viihtyi tämän parissa.

24.06.2021 klo 00:12

Antebellum

Toi mieleen sen South Park jakson jossa elävän museon näyttelijät ottavat roolinsa aivan liian vakavasti. Elikkäs joo minuun tuolla twistillä ei ollut toivotunlaista vaikutusta, mutta silti viihdyttävä ja hyvin näytelty leffa.

22.06.2021 klo 23:10

Run

Ei niinkään kauhua vaan kauhistuttavien salaisuuksien pinnalle pulpahtamista ja niiden aiheuttamaa välienselvittelyä. Oikeasti halvaantunut Kiera Allen oli mahtava pääroolissa ja suositelenkin katsomaan leffan jo pelkästään hänen takia.

22.06.2021 klo 00:01

Searching

Mainio rikostrilleri, ainutlaatuinen kerrontatapa imaisi mukaansa, juoni oli hyvin tahditettu ja twistit onnistuivat yllättämään. Tätä voisi jopa suositella katsottavaksi koko perheen kesken.

20.06.2021 klo 18:16

Spiral: From the Legacy of Saw

Hieman simppelimmät ansat ajoivat tehtävänsä ja itse ainakin tykkäsin Chris Rockista, Sampalle olisin suonut enemmän ruutuaikaa. Leffa kuitenkin eteni liian nopeasti, naruista vetävä pahis oli unohdettava eikä leffa muutenkaan onnistu yllättämään missään vaiheessa.

19.06.2021 klo 18:07

If Beale Street Could Talk

Hitaasti etenevä draama, jossa sanoma on juonta tärkeämpää ja näyttelijät antavat tunteiden virrata ja pitävät tunnelmaviisarin punarajan tuntumassa. Olisin silti toivonut vähän konkreettisempaa loppuratkaisua.

19.06.2021 klo 13:07

The King

Aika lailla samanlainen realistinen historiankuva kuin Outlaw King. Maisemat ja puvustus ovat komeita, mutta vähän liian harmaita ja olisinkin toivonut leffaan enemmän väriä. Näyttelijät olivat todella hyviä ja varsinkin Robert Pattinson oli mielenkiintoinen.

Edellinen sivu | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 42 | Seuraava sivu