Antecc

Antecc

13.08.2013 klo 01:04

Elysium

Leffassa kävin kattomassa, ja tykkäsin hyvin. Äksöniä riitti ja oli ilo silmille. Ainut miinus oli tämä agentti, jonka äänenlaadusta miinustan puoli tähteä. Toinen puolikas menee siitä, että tämä tuntui "vain" hyvältä viikonloppuviihteeltä, ei mestariteokselta.

31.10.2010 klo 01:17

Stan Helsing

Vuokrasin leffan, ja nukahdin leffan aika. Ihan oikeesti, ei tapahdu mitään kiinnostavaa. Pari kertaa saatat naurahtaa jollekki. En katsottu enää toista kertaa vaan palautin sen.

puoli tähteä tälle.

14.08.2010 klo 23:49

Prince of Persia: The Sands of Time

Mielestäni 4 tähden arvoinen viihdepaketti, joka täytyy nyt ainakin kerran vielä nähdä uudestaan. Kuitenkin jotenkin tuntuu että ideaa olisi voinut toteuttaa vieläkin kiinnostavammin. Visuaalisesti hieno, ja juonikin perushyvä. Suosittelen!

06.06.2010 klo 13:19

Ötökän elämää

Alusta pitkälti 3 tähden menoa, mutta lopussa sitten nousee 4 tähteen eli 3½ tähteä tulee multa :D

26.03.2010 klo 22:53

Saw VI

Mukavasti taso nousi vähäsen pariin aiempaa sawiin verrattuna. Silti ei mitään järkyttävää loppukäännöstä tapahtunut kuten ykkösessä. 4 tähteä ansaitsee!

23.03.2010 klo 00:28

Liisa ihmemaassa

Tuntui, että elokuva oli tehty tiivistahtisesti ja hätiköidysti muuten paitsi visuaalisesti. Olisivat voineet tehdä ihan rauhassa pidemmän elokuvan. Idea oli ihan hyvä, mutta nyt haiskahtaa vähän pakonomainen rahastamisen tarve, jossa tämä elokuva onkin onnistunut.

16.02.2010 klo 19:55

Dark Floors

Tässä elokuvassa toteutetaan hyvin vain Tomi Putaansuun hirviö fantasiat. Elokuvassa oli tarkoitus vain näyttää bandin jokainen jäsen omassa julmassa hirviö roolissaan. Juoni kusi, ja niin myös koko leffa.

15.01.2010 klo 18:05

Saw

Erittäin nerokas elokuva! Lyhyesti sanottuna. Tässä nähdään hienoja ja kekseliäitä ansoja, jossa on henki tai jokin ruumiinosa kyseessä. Lopussa nähdään myös tosi hyvin miten ihmismieli voi tollaisessa tilanteessa seota. Luulin jo että tulee "onnellinen" loppu vaikka herra pimahtikin täysi, mutta ei. Vielä tylysti mutta hienosti tulee semmonen lopetus, joka pistää pisteen karmivasti elokuvalle. Pitää katsoa jatko-osa!

08.08.2009 klo 19:00

Mr. Bean lomailee

Ajoittain hauska eli ihan perus-komediaa. Viikonloppuviihde

3½ tähteä

08.08.2009 klo 02:05

Digimon Elokuva

Leffassa ei oikein ollut mitään järkeä. Ainut mikä piti "kiinnostusta" yllä oli suomenkielen duppausten läpät.

2 tähteä..

15.04.2009 klo 16:32

X-Men Origins: Wolverine

Jos tän elokuvan kusevat niin aargh...! Traileri lupaa kuitenkin hyvää.

15.04.2009 klo 16:25

Smokkimies

Elokuvassa on ideaa ja juoni on OK, mutta tämä yli-innokas naisnäyttelijä otta aivoon ja pahasti. Jackie Chan osaa kuitenkin ihan hyvin. Kolme tähteä tälle.

ps. loppu teksteissä Chan sanoo siitä naisesta "Hän haaskaa filmiä ja aikaa" :DD totta

14.04.2009 klo 21:45

Leijonakuningas 2: Jylhäkallion ylpeys

Kaikki se jylhä mitä ensimmäisessä osassa oli on hävinnyt tästä, mutta viihteenä hyvää perussettiä. Aika paljon teinirakkaus-meininkiä. Joitain kauniitakin kohtauksia löytyy ja juoni pelaa.

E: Kuitenkin ainut jatko-osa, joka ei "pilaa" edeltäjäänsä.

3½ tähteä

04.01.2009 klo 02:54

Pokémon 2: Yhden voimalla

Nyt jos muistelee miten pienenpänä tykkäsin tästä niin olihan tämä suosikkejani. Elokuvaa katsellessaan tulee älyttömästi lapsuuden ja vahraisnuoruuden aikoja mieleen. Tykkäsimme leikkiä noita elementti-lintuja ym... Naurettiin kun se kilpikonna-pokemon sanoi pakkasen yllättäessä "Olisipa housut".
Tuohon aikaan olisin ehdottomasti antanut täydet viisi tähteä.

Elokuvassa oli vähän ehkä sanomaa, että kaikkien tulisi olla sovussa.

Sinällään ihan hyvää actionia pienemmille, mutta isompiin tämä ei oikein enää iske.

E: Pisteet hienolle "Lugia's song" -biisille joka pistää melkeen itkeen..

03.01.2009 klo 19:34

Kuolema saa odottaa

Tuo tyylikkäästi Bond leffat uuteen aikaan eli 2000-luvulle. elokuva sisältää kekseliäitä Bond-vempaimia, sekä värikästä toimintaa. En odotanut Berryä Bond-tytöksi, mutta hoita homman kotiin ihan hyvin. Brosnan toimii taas sopivan hillitysti, niinkuin pitääkin.

Juonen puoli on vähän kehnon puoleinen, kun sain joitain asioita selville vasta kun kaverilta kysyin, sekä useamman kerran elokuvan kun katsoin. Tähän asiaan en paljoa keskittynyt kun hienot toimintakohtaukset pistivät enemmän silmään.

Ei pelkkää viikonloppuviihdettä.

02.01.2009 klo 01:38

Pokémon-elokuva: Mewtwon vastaisku

Tosiaan tämä olisi ihan hyvinkin voinut onnistua ilman Asshia ja kumppaneita. Lapsena tykkäsin tästä ensimmäisestä kaikista muista elokuvista eniten.

TV-sarjana kuitenkin parempi.

02.01.2009 klo 01:29

Pokémon 3 - Kristallitorni

Sopii sen ikäisille lapsille, jotka haluavat nähdä elokuvassa mahtavia ja värikkäitä hyberzyber -iskuja. Kuitenkin elokuva tuo lapsuuden mieleen.

31.12.2008 klo 03:08

Joulupukki ja noitarumpu

Tekee joulumielen, mutta vain perus kamaa

25.12.2008 klo 21:19

Shrek

Hauska meininki koko leffan ajan. Itse olen nähnyt useamman kerran vain suomi duppauksen ja hauska leffa on.

16.12.2008 klo 20:12

The Mist - Usva

Onnistunut jännäri, jota jaksaa katsoa useammankin kerran. Loppu oli hämmentävä, mutta eipä se nyt niin haittaa.

16.12.2008 klo 20:00

Narnian tarinat: Prinssi Kaspian

Huononpi kuin edeltäjänsä, mutta silti ihan katsottava elokuva. Olisivat voineet jättää jääkuningattaren täysin pois kun se kerran jo voitettiin. Tai jos ne välttämättä haluaisivat sen takaisin niin otsikoksi "Jääkuningattaren paluu" ja sitten keskittyisivät enemmän siihen. Tuo jäi vain pieneksi sceneksi toi jääkuningattaren osallistuminen. Noi taistelutkaan eivät olleet niin "legendaarisia" tai mahtavia kuin ensimmäisen Narnian elokuvan. Ei kauheesti iskenyt toi idea että oikeat ihmiset toisesta maailmasta sekaantuu Narnian maailmaan, mutta minkäs teet. Loppu oli kuitenkin hyvä, että ihmiset ja Narnialaset pääsivät rauhaan. Toi teleporttaaminen Narniaan olisi voinut tapahtua jotenkin sen kaapin avulla eikä tollein simsalapim juna-asemalta rannalle. Loppumusiikki oli huono valinta. Elokuva piti koko ajan otteessaan sen kolmen tähden edestä, eikä pituuskaan haitannut.

Se on just sen kolmen tähden elokuva eli ei ollenkaan huono, mutta ei lähellekkään mestariteoskaan :-)

07.12.2008 klo 21:30

The Rock - paluu helvettiin

Onnistunut elokuva. Sean Connerylla on mukava hillitty asenne, eikä muissakaan näyttelijäissä mitään silmiin pistävää vikaa ole. Juoni on hyvä.

Tuli neloselta 6.12.2007 jolloin näin tämän jo toisen kerran ja sama hyvä fiilis koko leffan ajan.

30.11.2008 klo 16:29

Terminator - Pelastus

Veikkaan että tästä tulee hieno elokuva jossa ihmiset taistelevat robotteja vastaan, mutta toistaalta kun ei oo Arskaa niin tämä poikkeaa täysin perinteisestä terminaattorista. Kolmonen teki jyrkän laskun kahteen aiempaan verrattuna ja toivon että tämä ei pidä samaa yllä

20.10.2008 klo 22:17

Jumper

Älyttömän hienosta ideasta ja kannesta muodostuukin vain kelpo lauantai-illan elokuva, jonka katsoo kerran pari.

05.09.2008 klo 19:54

Hyvät, pahat ja rumat

Legenda, totta munassa! Täydet pointsit tälle.

05.09.2008 klo 19:50

Viidakkovekara Juuso

Lapsuushan tässä tulee mieleen kun kasetilta kattelee tätä. Suomi duppina katottu monta kertaa. Yhtä hyvä siinä missä Muumipeikko ja Pyrstötähti.

3½ / 5 tähteä

05.08.2008 klo 20:49

National Treasure: Salaisuuksien kirja

Taas tämmönen viikonloppuviihdyke. Tästä tulee mieleen vähän tylsempi Indiana Jones -elokuva, mutta elokuvan jälkeen oli ihan positiivinen fiilis. Kuitenkaan tätä ei montaa kertaa jaksa katsoa peräkkäin.

3½ / 5 tähtöistä tälle.

05.08.2008 klo 19:01

Pan's Labyrinth

Vuokrasin kyseisen elokuvan eilen ja se oli oikeastaan ensimmäinen fantasiaseikkailu, joka on hyvin synkkä ja huumoriton. Aiempi fantasialeffa minkä näin tais olla toi Narnian ensimmäinen elokuva. Muutama oikein jännittävä kohta tässä oli, esimerkiksi kun tyttö menee liitunsa avulla sinne sen mörön luolaan, millä oli silmät kädessä. Se oli oikein hyvä ja sai katsojat haltuunsa. Kuitenkin olisin halunnut nähdä enemmän noita mörköjä, joita tytön olisi pitänyt varoa. Myös sen käsi-silmä-mörön osa jäi vain muutamaan minuutiin ja se oli siinä, mikä oli pettymys. Sekä nimi "Pan's Labyrinth" ei oikein sovi tälle elokuvalle, koska itse labyrintti ja sen "mystiset voimat" eivät tulleet tarpeeksi esille tässä elokuvassa. Jälkeen päin jäi vähän tyhjä olo. Loppujen lopuksi mielestäni hyvä viikonlopun elokuva ja varmasti katsomisen arvoinen.

03.08.2008 klo 17:24

Terminator 2 - Tuomion päivä

Paras Terminator elokuva! Arskan valttileffa

30.07.2008 klo 22:57

Yön ritari

Jokeri oli ehdottomasti leffan suola ja ydin. Leffasta löytyi myös vikoja jotka pistivät silmään: Ensimmäisenä oli toi Batmanin ääni, se pilasi tunnelmaa aika lailla. Sitten aluksi häiritsi se että 10-15 minuutia Jokerin ryöstön jälkeen (joka tapahtui ihan alussa), ei oikein tapahtunut mitään ihmeellistä, eikä jännittävää. Siinä viat taisivatkin nyt olla, mutta entäs leffan parhaat puolet? Jokerin eli Heath Ledgerin roolisuoritus oli älyttömän mahtavaa! Jokeri oli sekä hauska, mutta samalla järisyttävä mielipuoli ja ei pelännyt pamauttaa kuulaa viattomien ja vähemmän viattomien kalloon :D

Ledger osasi roolinsa, rest in peace. Batmanin osalta se oli vähän huono juttu kun itse yön ritari ei päässyt etusijalle, mutta tavallaan tämä oli nyt hyvää vaihtelua eli että Batmanin arkkivihollinen oli etusijalla. Sekin oli hienoa vaihtelua, ettei Batman ajellut sen "vanhanaikaisella" Batmobiililla vaan se oli nyt vähän modernimpi vempele josta sai myös tehtyä kaksipyöriäisen. Hienoa! Mutta mites loppua kohden? Kaksinaama eli Harvey Dent sai todella pienen roolin lopussa. Eikä mielestäni kaksinaama näyttänyt sellaiselta mihin olin tottunut. Olisin halunnut että toinen naaman puolisko olisi ollut violetti/lila eikä kuin pohjaan paistunut pekoni. Itse olin tottunut 'Batman Forever' elokuvasa Tommy Lee Jonesin kaksinaamaan. Mutta ei nämä viat paljoa sakottanut.

Kokonaisuudessaan ei ole ollenkaan huono! Batman -faneille sekä muille toiminnan faneille ehdottomasti pakko-osto. Itselle jäi jälkeen päin, kun poistuin leffateatterista, semmonen olo ,että tässä oli sitä vuoden elokuva -ainesta. Kyllä tätä suosittelee jokaiselle, joka tykkää actionista. Ostakaa, vuokratkaa tai varastakaa, mutta kyllä tämä kannattaa edes nähdä!

29.07.2008 klo 11:28

Terminator - tuhoaja

Aivan mahtavaa 1 & 2 osa ovat mahtavia

29.07.2008 klo 11:26

Terminator 3: Koneiden kapina

Olen pettynyt tähän, koska toka leffa oli niin mahtava ensimmäisestä puhumattakaan. Kuitenkin keskiverto meininkiä ja kyllähän Arska aseen käteenkin sai, että ei sitä räiskettä puuttunut.

29.07.2008 klo 11:21

Palomuuri

Ei huono ollenkaan, jos vain Ford fani on. EI se silti mikään mestariteos ole sinnepäinkään. Ihan vain vuokrasin tämän, koska Ford oli kannessa, eikä mielestäni se muutama euro mennyt turhaan. Hyvä viikonlopun viihde.

28.07.2008 klo 19:04

Yön ritari

Huomenna 29. päivä katsomaan. Odotukset ovat erittäin korkealla, koska tätä on kehuttu ja arvosteltu erittäin positiivisesti.

EDIT:

28.07.2008 klo 18:08

Grimmin veljekset

Huono tekele. Elokuvan juonesta ja ideasta olisi voinut saada jopa mestariteoksen, mutta ei kun ei. Älyttömän tahmeaa meininkiä eikä ansaitse kuin 1,5 tähteä ja nekin vain ideasta.

EDIT: Kuitenkin "veljesten" roolisuoritukset hyviä

01.05.2008 klo 21:52

Kadonneen aarteen metsästäjät

OIkein onnistunut Indiana Jones -elokuva. Tätä kattoo uudelleen ja uudelleen.

02.04.2008 klo 21:51

Pahat pojat

Pahat Pojat kuuluu suomalaisten elokuvien parhaimmistoon! Elokuva on monella tapaa tunteita herättävä ja Loiri vetää huvittavasti myös osansa. Haaveet kaatuu -biisi sopii elokuvaan kuin nappi otsaan!

15.03.2008 klo 00:24

Timanttikyttä

Mahtavan Lawrencen huumorin ansiosta leffa sai multa pisteet. Tykkäsin paljon, mutta loppujen lopuksi kokonaisuudessaan leffa ei ansaitse täysiä pisteitä. On silti kyllä mukavaa katsottavaa.

15.03.2008 klo 00:17

300

Mielestäni oikein onnistunut ja hieno elokuva! Tämänlainen on hyvä elokuva mille ei odota jatko-osia. Veri mikä lensi oli kyllä vähän outo, mutta muuten täydellinen elokuva.

09.03.2008 klo 12:36

Windtalkers

Itse pidin mahtavasti elokuvasta. Tätä jaksaa katsoa aina uudestaan ja uudestaan. Ei kuitenkaan täydellinen joten 4/5

09.03.2008 klo 00:01

Kuolleiden valtakunta

Ihan vehkeestä koko leffa! 1½ / 5

+ Verta ja suolen pätkiä irtosi.

- Zombiet yrittävät elää normaalia elämää, eikä yritä esim. valloittaa maailmaa.
- Zombiet ovat liian älykkäitä ja kommunikoivat keskenään örisemällä jne.
- Koko juoni ja sen toteutus haisee.

08.03.2008 klo 23:49

Kuolleiden aamunkoitto

Kiva elokuva oli mukava katsella... Ei haittaa muu kuin se että Zombiet juoksivat, mutta se ei tunnelmaa pilannut.

08.03.2008 klo 23:37

Harry Potter ja Feeniksin kilta

Minuun ei tämä enää kunnolla iskenyt. Taikuus oli kyllä hienoa ja siitä noi antamani kaksi tähteä muodostuukin... Elokuva töksähtelee ja oli kyllä pettymys.

08.03.2008 klo 23:32

I Am Legend

Itse pidin mahtavasti elokuvan todenmukaisuudesta ja jännityksestä. Odotukset oli tietenkin hiukan korkeammalla, mutta kyllä tämä top-listalleni lähti! 4/5

08.03.2008 klo 23:26

Tosi valheita

Kuuluu Arskan parhaimmistoon. Mahtava elokuva!

08.03.2008 klo 23:24

Commando

Tämä on Arskaa parhaimmillaan. Tätä jaksaa katsella vaikka kuinka monta kertaa peräkkäin!

08.03.2008 klo 23:18

Karate Kid

Erittäin onnistunut elokuva niin juoneltaan kuin näyttelijöiltäänkin!

08.03.2008 klo 23:14

Pirates of the Caribbean: Mustan helmen kirous

Älyttömän hyvä elokuva! Juoni toimi ja Jack Sparrow hoiti huumoripuolen kiitettävästi. Täydet pisteet!

08.03.2008 klo 18:13

Kadonnut maailma: Jurassic Park

Erittäin hieno ja nykyaikainen siihen aikaan tehty elokuva.

08.03.2008 klo 17:59

Duudsonit elokuva

Elokuva pitää sisällään mielestäni paljon tylsempiä asioita kuin uusimmissa TV- sarjan jaksoissa. Silti joitain hyviä ja viihdyttäviä noi Duudsonit

Edellinen sivu | 1 2 | Seuraava sivu