Aatu

Aatu

Oma statistiikka: Sarjojen kommentit (4)

26.10.2009 klo 15:59

Salatut elämät

Salkkarit suomen oma saippuasarja on ihastuttanut ja vihastuttanut katsojia jo vuodesta '99. Näyttelijät ovat vaihtuneet vuosien varrella, mutta kaksi ihmistä seisovat vielä alkuperäisestä kaartista jaloillaan: legendaariset Seppo Taalasmaa ja Ismo "Ipi" Laitela. Ismosta on vaikka minkä näköisiä remixejä Youtubessa ja miehellä on pienoinen fanikunta.

Nyt itse mielipiteisiin. Sarja oli parhaimmillaan vuosina 99-02, mutta siitä lähtien taso laski pikkuhiljaa jo todella surkeaan. Todella paskaa näyttelemistä ja jokseenkin turhia hahmoja tuppaa änkeämään sarjaan. Surkein "näyttelijä" joka Salkkareissa on esiintynyt on varmasti Saija Palin. Puupalikkakin osaisi paremmin näytellä. Toinen asia, joka vituttaa on Ismo. Ennen mies hakkasi naisia ja vihasi homoja. Nykyään hän on naimisissa ryhävalas Sallan kanssa. Herranjumala mikä nössö Ismosta onkin tullut. Sallan tossun alla ja sais vetää akkaa jo turpaan the old fashioned way.

Loppuunvetona se, että ok sarja, mutta ennen huomattavasti laadukkaampi, toiminnallisempi, jännitävämpi, kun taas nykyajan jaksot täyttä farssia alusta loppuun. Koukuttava sarja kaikinpuolin.

25.08.2009 klo 17:28

Miami Vice: 4. tuotantokausi

Jotenkin tuntuu, että tämä tuotantokausi keskittyy ehkä liikaakin Crockettin kommelluksiin ja muut sarjan hahmot jäävät pimentoon. Jaksojen tasokin lopahtaa viime tuotantokauteen nähden. Viimeisimmät jaksot ovat tämän tuotantokauden parhaimmat jaksot ja jännitys pysyy yllä. Toimintakin hiipui aina joka tuotantokaudella vähemmäksi ja se ärsytti. Hieman keskivertoa parempi tuotantokausi, mutta fanille must-see.

25.08.2009 klo 17:20

Miami Vice: 3. tuotantokausi

Kuten tosijorma sanoi tyyli muuttui tummanpuhuvemmaksi, mutta silti jaksot ovat parempia, kuin suurin osa neljännen tuotantokauden jaksoista. Harmi, että Daytona räjäytetään, koska mielestäni se on parempi kuin Testarossa. Pastelliväritkin lähti tämän tuotantokauden myötä ja harmillisesti Zito kuolee. Itse ainakin olisin halunnut nähdä häntä sarjan loppuun asti. Parhaimpia jaksoja Manhunter-tyylinen Shadow in the Dark, When Irish Eyes are Crying ja Red Tape. Taso on hieman lopahtanut, mutta silti taattua Miami Vice laatua.

30.07.2009 klo 17:51

Miami Vice: 2. tuotantokausi

Tämäkin tuotantokausi yltää ensimmäisen tasolle. Tuottarin aloitusjakso Prodigal Son kuuluu ehdottomasti MV jaksojen kärkikastiin. Muita loistojaksoja on Buddies, Bushido, Sons and Lovers ja monia muita. Sarjan näyttelijät eivät ole muuttuneet ja sama poppoo setvii rikoksia. Toiminta on jälleen näyttävää eikä sitä kuitenkaan koko ajan ole. Vanha kunnon Testarossakin on vielä ajopelinä. Luultavasti koko sarjan paras tuotantokausi, jossa huteja ei taida olla.

Edellinen sivu | 1 | Seuraava sivu