ANGO

ANGO

26.11.2008 klo 22:53

24: Redemption

Melko keskinkertainen, mutta onneksi tämä tuli,koska olisi tyhmää jos koko 24 7.kausi käytäisiin Jackin osalta afrikan puolella.

16.11.2008 klo 00:07

Indiana Jones ja kristallikallon valtakunta

Alienit olivat liikaa Indyyn ja George Lucas ansaitsee syyt niskoilleen, kun ei suostunut käyttämään Frank Darabontin käsikirjoitusta, josta Spielberg piti, mutta Lucasin lopullinen päätös käsikirjoituksesta pilasi kaiken. Kiitos Lucas.

12.11.2008 klo 10:56

Kummisetä osa II

Varmasti maailman paras jatko-osa ja elokuva.

11.11.2008 klo 02:38

Ilmestyskirja. Nyt

Loistava elokuva, jonka olisin kyllä silti halunnut nähdä Willardin Al Pacinon esittämänä.

4,5/5

11.11.2008 klo 02:29

Ja oikeutta kaikille

Al Pacinon ansiosta tämä elokuva on edes mainitsemisen arvoinen. Juoni on liian laimea ja kohtaukset ovat useasti turhia. Al kyllä vetää pisteet jokaisessa kohtauksessa jossa hän näyttelee.

3/5

16.10.2008 klo 09:54

American Me

Melko hyvä, mutta ei läheskään samaa tasoa Samaa Verta (Blood In Blood Out) - kanssa.

2.5/5

09.10.2008 klo 07:31

Indiana Jones ja kristallikallon valtakunta

v+++n Lucas, ois vaan antanu Spielbergin käyttää Frank Darabontin käsikirjoitusta, mutta ei! Lucas halusi käyttää avaruusolioita.

03.10.2008 klo 18:27

Oikeuden kasvot

Ihan kohtalainen poliisijännäri, joka olisi pitänyt tehdä 20 vuotta sitten. Pacino ja De Niro pystyvät vieläkin hyviin suorituksiin, mutta eivät loistaviin suorituksiin kuten ennen.

Tyypillinen loppuratkaisu.

21.09.2008 klo 19:48

Kärpänen

TOSI HYVÄ!

4/5

11.07.2008 klo 12:00

Samaa verta

Yksi parhaista!!!!!!! Toivottavasti tästä julkastaisiin se alkuperäinen 5 ja puolentunnin versio...se on varmaan niin upea!!!

29.06.2008 klo 15:35

Breaking the Waves - aallonmurtaja

Hieno elokuva, vaikka luulin etten pystyisi katsomaan loppua ilman kyyneliä, mutta jostain syystä se ei koskettanut minua kovinkaan paljon,vaikka moni vähemmänkin surulliseksi sanottu elokuva on saanut kyyneliä silmille.

4/5

17.06.2008 klo 17:48

Dark Floors

Ihan järkyttävän huono. Nolottaa jälleen olla suomalainen, kun tämmösiä elokuvia rahoitetaan, varsinkin kun taidottomat lordit yrittävät vielä rahastaa suomalaiset lordi-kolan lisäksi tällä p''***a leffalla...tämä on melkein huonompi jopa kuin Levottomat 3...lopettakaa tämmöisen roskan tekeminen nolaatte suomen.

PS: ettekä ole pelottavia.

27.05.2008 klo 18:54

Levottomat 3 - kun mikään ei riitä

Kaduttaa ihan suomalaisten puolesta, että tämmöinen elokuva on tehty.
TODELLA NOLOA, SÄÄLI ETTEI ELOKUVAN TEKIJÖITÄ VOI RANGAISTA MILLÄÄN TAVALLA.

26.05.2008 klo 13:02

Psyko

Olen nähnyt tämän vain kerran, joten tämä arvio ei välttämättä pidä ikuisesti paikkaansa...hyvä elokuva, mutta ei mitenkään erikoinen

3/5

24.05.2008 klo 14:52

300

Alun perin 300 olisi kestänyt alle tunnin, mutta elokuvaan lisättiin joka kohtaukseen hidastuksia joka toi elokuvalle toisen tunnin pituutta..

1/5

04.04.2008 klo 12:32

Glory

Loistava, jo melkein unohdettu klassikko. Näyttelijä suoritukset ovat mahtavia. Jokaisen sota-fanin unelma.

30.03.2008 klo 17:42

The Condemned - Tuomittujen taistelu

Ylipitkä, kliseinen ja turha.

28.03.2008 klo 12:07

Shakma

Loistava elokuva. Näyttelijä työt ansatisevat Oscar-palkinnot. Kunpa Shakmaa esittänyt paviaani tekisi jatkossa lisääkin elokuvia, kuten Jurassic Parkin neljännessä osassa. SHAKMA!

26.03.2008 klo 22:58

Unelmien sielunmessu

Aivan loistava. Kaduttaa vieläkin että Halle Berry voitti Oscarin Ellen Burstynin sijasta.

26.03.2008 klo 21:50

The Mist - Usva

Kohtuullinen elokuva, olin hieman pettynyt, koska olin kuullut että elokuva olisi loistava ja varsinkin kun ohjaajana on mahtava Darabont.
Loppukohtaus kuuluu hollywoodin merkittävimpiin!

26.03.2008 klo 16:33

World Trade Center

Pakko myöntää, että menetin uskon tähän leffaan siinä vaiheessa kun Jeesus toi vesipullon Michael Penan näyttelemälle henkilölle. Siinä vaiheessa aloin jo ajatella vitsillä koko elokuvaa.

26.03.2008 klo 14:57

Huuliharppukostaja

Hidaspuolisuus on Cool !!!

Kun ensimmäisen kerran näin tämän maailman ehkä parhaimman elokuvan niin kiinnitin ensimmäiseksi huomiota sen musiikkiin. Ennio Morricone teki minuun valtavan vaikutuksen ja mietin vieläkin kuinka, joku
voi saada elokuvan musiikin pysymään, ehkä jopa tärkeimpänä tekijänä elokuvassa. Sergio Leone tuntee alansa ja hän on minusta yksi unohdetuimmista ohjaajista koskaan. Kukaan muu ohjaaja ei ole saanut minua enemmän haluamaan tehdä elokuvia.

25.03.2008 klo 21:46

Fight Club

1999 - Väkivalta vihdoinkin hauskaa! ...Vihdoinkin!

Harvoin ajattelee, että väkivalta saa hymyn huulille. Muutama vuosikymmen sitten olisi voinut olla erittäin mahdollista, ettei tämmöinen ''ultraväkivalta'' - pätkä olisi edes päässyt levitykseen varsinkaan pitemmälle kuin kotimaahansa. Elokuvan kirjoittaja ja ohjaaja olisivat varmasti saaneet haukkumista monien vuosien ajaksi kunnes muutama vuosikymmen myöhemmin ihmiset alkaisivat arvostaa kyseistä jo valmista kulttiteosta. Ultraväkivalta on minulle häikeää väkivaltaa, joka saa melkeen katsomaan pois päin, mutta on suurimpia vaikuttajia elokuvassa, ja tekee jopa elokuvasta paremman. Joten itsestäni ultraväkivalta - kuvaus ei tarkoita todellakaan, että elokuva olisi huono ja kauheata katsottavaa. On kaksi elokuvaa, jotka ovat itseni mielestä ultraväkivalta-elokuvia,
toinen on Fight Club ja toinen on tietenkin Clockwork Orange. Joten on todellakin helppo sanoa näiden kahden elokuvan perusteella ettei ultraväkivalta ole menettämässä otettaan.

Brad Pitt tekee loistavan juuri sopivasti vaaditun roolin Tylerina, joka moni kundi haluaisi olla. Edward Norton on se ''hyvä tyyppi'' , joka pitää
juonen huolellisesti rajoissaan. Helena Bonham Carter on se 24/7 tupakkaa polttava ''cigarette man'' - Salaisista kansioista. David Fincher on todellakin viimeistään näyttänyt Fight Clubilla mihin hän pystyy. Alien 3 oli hieman heikko debyytti tulevalta mestariohjaajalta. Se7en oli ensimmäinen Fincherin elokuva, joka ansaitsi paikan Top25-listallani.
4 vuotta myöhemmin listalleni pääsi Fight Club.

- Andro Youssef

Edellinen sivu | 1 | Seuraava sivu