Tämmöinen ilmoitus

Foorumin päävalikkoonYlläpito ja tekniikka › Tämmöinen ilmoitus

JuicyFruity
Käyttäjä
144 viestiä

01.08.21 klo 03:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Varoitus: mahdollinen tietoturvariski

Firefox havaitsi ongelman, eikä jatkanut sivustolle www.leffatykki.com. Sivuston asetukset on määritetty väärin tai tietokoneesi kello on asetettu väärään aikaan.

On todennäköistä, että verkkosivuston varmenne on vanhentunut, mikä estää Firefoxia muodostamasta suojattua yhteyttä. Jos vierailet tällä sivustolla, hyökkääjät voivat yrittää varastaa esimerkiksi salasanoja, sähköposteja tai luottokorttitietoja.

Mitä voit tehdä?

Ongelma johtuu todennäköisesti sivustosta, etkä voi korjata sitä itse. Voit ilmoittaa ongelmasta sivuston ylläpitäjälle.

Brutus
Käyttäjä
1209 viestiä

01.08.21 klo 03:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sama homma operalla. Ilmeisesti vika on sivuston omissa asetuksissa.

Söpö
Ylläpitäjä
2878 viestiä

01.08.21 klo 23:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Asia noteerattu myös täällä... Modernit selaimet ovat niiiin kovin niuhoja. Ei tuommoisia varmenteita silloin tarvittu, kun Leffatykkiä vedettiin hevosen perässä pitkin Kannasta 1944. Mutta katsotaan, jos tuolle nyt voisi tehdä jotain.

Miihkali
Moderaattori
2750 viestiä

05.08.21 klo 10:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Minulla on joku ongelma Firefoxin kanssa. En pysty kirjautumaan sisään. Microsoft Edge, tuo aikamme selaimista tärkein ja edistynein, sen sijaan toimii.

Juki
Käyttäjä
1585 viestiä

05.08.21 klo 13:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Miihkali kirjoitti:

Minulla on joku ongelma Firefoxin kanssa. En pysty kirjautumaan sisään. Microsoft Edge, tuo aikamme selaimista tärkein ja edistynein, sen sijaan toimii.

Sama ongelma täälläkin.

Joku
Käyttäjä
1336 viestiä

05.08.21 klo 14:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Täällä oli kans vikaa kirjautumisen kanssa. Kaks päivää oli ettei päässy sisään, meinas jo vierotusoireet iskee päälle :D

Onneks nyt toimii!

Brutus
Käyttäjä
1209 viestiä

05.08.21 klo 15:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Koetin kanssa muutaman päivän ajan huvikseni erilaisia selaimia ja keinoja villiintyneen Leffatykin kesyttämiseksi, mistä tein ainakin seuraavia huomioita:

- operalla tai jollain chromepohjaisella selaimella suora siirtyminen sivulle johti käyttiksen sekoilemiseen, jolloin pystyi kirjautumaan käyttökelvottomalle rikkinäiselle sivustolle

- jos taas kirjoitti osoiteriviin vaikka "leffatykki.fi" ja antoi selaimen uudelleenohjata oikeaan osoitteeseen pääsi toimivalle sivustolle, jolle ei pystynyt kirjautumaan, samaan lopputulokseen pääsi myös tulemalla googlen hakukoneen kautta

- kännykällä jollain sohloselaimella ei varmaan pääse vieläkään sisään, valitti pitkään siitä alkuperäisestä senkin jälkeen kun sivusto alkoi toimia normiselaimilla.

Joku
Käyttäjä
1336 viestiä

05.08.21 klo 16:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mulla toimi Chromella sivusto täysin normaalisti, mutta kirjautuessa paiskas suoraan tuohon "julkinen profiili" osioon.

JuicyFruity
Käyttäjä
144 viestiä

05.08.21 klo 16:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Minä jo huolestuin tuosta, että tietokoneen kello saattaa olla väärässä. Miten se voi olla?

Juki
Käyttäjä
1585 viestiä

05.08.21 klo 19:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Juki kirjoitti:
Miihkali kirjoitti:

Sama ongelma täälläkin.

Nyt taas toimii täälläkin Firefoxilla tuo kirjautuminen.

Miihkali
Moderaattori
2750 viestiä

05.08.21 klo 19:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Juki kirjoitti:
Juki kirjoitti:
Miihkali kirjoitti:

Sama ongelma täälläkin.

Nyt taas toimii täälläkin Firefoxilla tuo kirjautuminen.

Sama juttu. Kiitokset sille, joka asian korjasi.

barros
Käyttäjä
1493 viestiä

06.08.21 klo 10:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kiitosta saitin korjausesta tällä erää täältä suunnastakin. Chromella esiinty onkelmia..

Villetys
Käyttäjä
302 viestiä

06.08.21 klo 18:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hyvin pelittää taas sivut Firefoxilla ja kiitoksia vaan asian korjaamisesta.

dbgirl
Käyttäjä
214 viestiä

07.08.21 klo 23:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vihdoinkin pääsee tänne, iski jo vierotusoireita! Kiitos kuka asian korjasikin!

Keskustelut