Vikaa vikaa vikaa - teknisten ongelmien ilmoitusketju

Foorumin päävalikkoonYlläpito ja tekniikka › Vikaa vikaa vikaa - teknisten ongelmien ilmoitusketju

09.02.15 klo 19:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mikä ihme on,kun lisäämieni nimikkeiden käsittelypäivät lisääntyvät koko ajan?

12.02.15 klo 11:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olen odottanut tähän viestiin vastausta jo 4 päivää. Missä vastaus viipyy?

Kaamos

12.02.15 klo 12:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pelimies kirjoitti:

Mikä ihme on,kun lisäämieni nimikkeiden käsittelypäivät lisääntyvät koko ajan?

Se luku kertoo vain sen, että kuinka monta vuorokautta on siitä kun lisäsit nimikkeen, eli kuinka kauan se on ollut hyväksymisjonossa. Ei ihmeempää.

12.02.15 klo 15:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kiitos vastauksesta, Kaamos.

rusher

26.04.15 klo 15:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

Yritin lisätä elokuvaa After the Rain (1999), Etelä-Afrikka, mutta kun samana vuonna on samanniminen japanilainen elokuva jo lisättynä niin se ei suostu tuota etelä-afrikkalaista elokuvaa lisäämään... kun yrittää lisätä niin heittää vaan ton japanilaisen elokuvan sivulle :(

Katmand0r

11.05.15 klo 00:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

En oo pariin päivään kyennyt pisteyttämään leffoja. Mistähän mahtais johtua/ voiko asialle tehdä jotain?

jakubias

18.05.15 klo 21:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Katmand0r

20.05.15 klo 16:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

jakubias kirjoitti:

Sama kuin yllä, pisteytysslaideri ei näy lainkaan..

Mulla toi johtui siitä, että AdBlock jostain syystä piilotti ton pistetyttämisen. Se tuli takas näkyviin kun otin AdBlockin pois käytöstä.

24.05.15 klo 02:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Oikean ylänurkan haku ei toimi kirjaituneena (koskee ainakin Firefoxia ja Cromea). Eli kirjautumattomana voi leffat hakea normaalisti, mutta kun kirjautuu sisään, ei hakuruutuun pääse enää kirjoittamaan. Ja ainakin Firefoxilla kirjautuneena Tykin etusivulla koko hakuruudusta ei näy kuin vähän yläreunaa, se jää tuon "Nyt leffateattereissa" -palkin alle. Kirjautumattomana sivu on normaali.

jakubias

26.05.15 klo 01:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

Katmand0r kirjoitti:
jakubias kirjoitti:

Sama kuin yllä, pisteytysslaideri ei näy lainkaan..

No niin, how dumb of me. Kiitosta!

Kaamos

26.05.15 klo 18:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itseäni häiritsee vähän kun TOP-listojen leffojen järjestys menee väkisin käänteiseksi

27.05.15 klo 09:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kaamos kirjoitti:

Kiitos tiedosta. Laitetaan korjaukseen.

27.05.15 klo 09:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

cronenberger kirjoitti:

Tämä pitäisi olla nyt kunnossa. Onko?

27.05.15 klo 12:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

arska kirjoitti:
cronenberger kirjoitti:

Tämä pitäisi olla nyt kunnossa. Onko?

Valitettavasti näyttää ihan samalta kuin aiemmin. Tsekkasin vielä tuon Chromenkin, ja siellä on ihan samalla tavalla kuin Firefoxissakin kirjautuneena etusivulta hakuruudusta vain yläreuna näkyvissä. Muualla kuin etusivulla ruutu näkyy, mutta siihen ei voi kirjoittaa.

Olisin tarkastanut saman tien tilanteen vielä IE:lläkin, mutta jostain syystä IE:ni ei toimi tänään ollenkaan.

Olisi mielenkiintoista tietää, onko edellä kuvattu haun toimimattomuus kirjautuneena nyt käyttäjäkohtainen vai yleisempikin ongelma?

27.05.15 klo 20:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

cronenberger kirjoitti:

käyttäjäkohtainen vai yleisempikin ongelma?

Kahden eri mobiililaitteen chrome-käyttäjänä ei ongelmia ole omalla kohdallani ilmennyt.

28.05.15 klo 04:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

IE:lla haku toimii kuten pitääkin, Firefox ja Chrome eivät aktivoi hakuruutua kirjautuneena.

29.05.15 klo 07:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Koitetaan ratkaista ongelma mahdollisimman pian. Se on ohjelmointikaverien työlistalla. Tiivistämme varmaan noita päälinkkejä.

Key

29.05.15 klo 13:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Oma profiili näyttää nyt pitkästä aikaan tätä samaa tekstiä:

Error 503 Service Unavailable

-Edit: Nyt toimii jo!

31.05.15 klo 22:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nyt toimii.

01.06.15 klo 09:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tuo mystinen vika fiksattiin niin pian kuin se taas havaittiin. Jos vastaava ongelma tulee joskus taas vastaan niin voisiko siitä lähettää heti postin yllapito@leffatykki.com. Ongelman korjauksessa ei mene kauan kunhan vaan saadaan tieto siitä.