Vikaa vikaa vikaa - teknisten ongelmien ilmoitusketju

Foorumin päävalikkoonYlläpito ja tekniikka › Vikaa vikaa vikaa - teknisten ongelmien ilmoitusketju

yorma
Käyttäjä
33 viestiä

18.12.13 klo 12:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Leffoja ei voi pisteyttää ta lisätä katselulistalle??

Nosfecoff
Käyttäjä
754 viestiä

18.12.13 klo 13:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

yorma kirjoitti:

Minä kyllä voin. Tämä saattaa taas olla näitä tiettyjen selainohjelmien ongelmia..

Secreterial
Käyttäjä
38 viestiä

19.12.13 klo 09:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

yorma kirjoitti:

Jos käyttää Adblockia, niin se täytyy ottaa pois päältä tällä sivustolla. Jos on adblock päällä, niin sillon en ainakaan itse pysty pisteyttämään leffoja.

Örtzä
Käyttäjä
12 viestiä

19.12.13 klo 15:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Juuri näin, ihmettelin minkätakia en voinut antaa tähtiä leffoille ja jonkun aikaa pähkäilin että mikä mahtaa olla syynä ja otin adblockin pois ja ongelma poistui. Veikkaan että tuon päälläolo haittaa monien muidenkin sivustojen käyttöä.

harr1v
Käyttäjä
3 viestiä

20.12.13 klo 20:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mikä tässä sivostossa nyt mättää!?!? On esiintynyt aiemminkin! Hobitti -manos jyrää enkä pääse edes ulos kirjautumaan! Hevlettiin tuollaset jyräävät mainokset!

Ei auta vaikka sen Hobitti-mainoksen sulkee. Menee vain hullumaksi; kun avaa valikon nimestään ja vie hiirtä alas ja kun osoitin tulee mainoksen alueelle, niin valikko poistuu!!

Nosfecoff
Käyttäjä
754 viestiä

25.12.13 klo 22:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ihmettelen, jos joku ei ole tästä aiemmin puhunut, mutta en muista moista lukeneeni. Asiaan siis: Jos joku fanitettava arvostelee leffan, niin kaikki sitä aiempi fanitettavien aktiviteetti häviää pois. Sen jälkeen tapahtuneet asiat näkyvät, mutta lisäksi myös normaalisti läsnä olevat oma tykki ja top-listat -boksit ovat jossain ihan muualla näissä olosuhteissa kuin normaalisti. Puhun siis Uusimmat tapahtumat -osiosta.
Jos siis fanittaa henkilöä, joka julkaisee arvosteluja kovaan tahtiin, ei tiedä maailman menosta yhtikäs mitään.

Käykö muilla näin?

Uytp7
Tähtääjä
36 viestiä

25.12.13 klo 23:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nosfecoff kirjoitti:

Ihmettelen, jos joku ei ole tästä aiemmin puhunut, mutta en muista moista lukeneeni. Asiaan siis: Jos joku fanitettava arvostelee leffan, niin kaikki sitä aiempi fanitettavien aktiviteetti häviää pois. Sen jälkeen tapahtuneet asiat näkyvät, mutta lisäksi myös normaalisti läsnä olevat oma tykki ja top-listat -boksit ovat jossain ihan muualla näissä olosuhteissa kuin normaalisti. Puhun siis Uusimmat tapahtumat -osiosta.
Jos siis fanittaa henkilöä, joka julkaisee arvosteluja kovaan tahtiin, ei tiedä maailman menosta yhtikäs mitään.

Käykö muilla näin?

Ainakin minulla käy järjestään näin. Hyvin ärsyttävää kun näin missaa paljon muuta fanitettavien toimintaa. Lisäksi viime kerralla kun itse arvostelin leffan myös oma viimeaikainen oman tykin toiminta katosi.

JohnRambo
Käyttäjä
239 viestiä

26.12.13 klo 15:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nosfecoff kirjoitti:

Käykö muilla näin?

Hassua, että olin just tulossa itse sanomaan tästä, kun häirinnyt tämä pidemmän aikaa. Mutta tosiaan näin on myös meikäläisen sivulla näkynyt jo tosi kauan.

dbgirl
Käyttäjä
107 viestiä

30.12.13 klo 22:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nosfecoff kirjoitti:

Käykö muilla näin?

Ei minulla ainakaan. Sen sijaan jo sen noin puoli vuotta olen voinut arvostella vain firefoxilla, koska chromella ei näy tähdet eikä niitä voi antaa. Adblock on päällä mutta en osaa ottaa sitä pois vain tietyltä sivustolta. en tiedä onko vika vain adblockin ja tämän sivuston välillä, sillä firefoxissa minulla ei ole adblockia toisin kuin chromessa. Tajuskohan kukaan mitään selityksestäni? :D

Nosfecoff
Käyttäjä
754 viestiä

31.12.13 klo 16:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Tämän keskustelun aiemmilta sivuilta voi löytyä ratkaisu. Ainakin tuossa neljännellä on juttua juuri ädblockerin aiheuttamista ongelmista.

Key
Käyttäjä
1240 viestiä

02.02.14 klo 20:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kuvien ja videoiden lisääminen ei onnistu. Kun klikkaa ''Lisää''- painiketta, ilmestyy vain tyhjä valkoinen sivu.
Tuonne Virheitä tykityksissä-ketjuun on kohta kertynyt jo kaksi sivua korjaamattomia virheitä, joten joku ylläpitäjä tai moderaattori voisi kenties fiksata ne.

Nosfecoff
Käyttäjä
754 viestiä

26.03.14 klo 01:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kuinka moni köyttää Tykkiä älypuhelimella? Pomppiiko teilläkin sivusto minne sattuu, otehden halutun kohdan klikkaamisen miltei mahdottomaksi? Onko teilläkin yläpalkki täysin sekaisin? Minulla on. Myös etusivu on jostain syystä ollut (jo pitkän, pitkän aikaa) hyvin erilainen kuin kunnon koneella käytettynä.
Tietokoneella ei ole mitään ongelmia. Nämä puhelinpulmat alkoivat pari-kolme kuukautta sitten.

Kirjoitusvirheet johtuvat siitä, että en nöe mitö kirjoitan koska tämä on niin sekaisin..

Söpö
Ylläpitäjä
2869 viestiä

31.03.14 klo 12:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

^Käytän sivustoa hyvin satunnaisesti Android-föönistäni. Tuo satunnaisuus johtuu osittain mainitsemastasi syystä, osittain sivuston raskaudesta. Eihän se ole mukavaa, kun silmissä vilisee ja nappulat kaikkoavat näppien ulottuvilta.

m.leffatykki.com olisi kiva palvelu, kun PuuCeellä ei ehdi kökkiä - se vain ei ole toiminnassa.

Petteri
Käyttäjä
13 viestiä

01.04.14 klo 23:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eiköhän nää kaikki foorumipohjat pian ole mobiilia tukevia ihan out-of-thebox. Toivottavasti ainakin, näyttäis meinaan että moni lukee ja kirjottelee puhelimilla. Tabletteja on harvemilla. Tällä hetkellä vaan esim iPhonen näyttö on ihan liian pieni että voi mukavasti epä-optimoituja tai epä-responsiivisia sivuja :D Nim. iPhone kutosta odotellessa :D

http://print24.com/blog/2...-the-super-slim-iphone-6/

Key
Käyttäjä
1240 viestiä

19.05.14 klo 17:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sisään kirjautuessa on joku ongelma. Kun olen kirjoittanut käyttäjätunnukseni ja salasanani ja painan enteriä, ilmestyy valkoinen sivu, joka ilmoittaa näin:

Error 503 Service Unavailable

Service Unavailable
Guru Meditation:

XID: 1168636491

Varnish cache server

Julkinen profiili ja kaikki muut kyllä näkyvät, mutta omat viime aikaisimmat ja fanitettavien tapahtumat eivät. Onko kellään muulla samanlaista ongelmaa? Voisiko joku moderaattori tai ylläpitäjä kenties mahdollisesti korjata tuon vian?

Makke_95_
Käyttäjä
353 viestiä

19.05.14 klo 19:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Key kirjoitti:

Sisään kirjautuessa on joku ongelma. Kun olen kirjoittanut käyttäjätunnukseni ja salasanani ja painan enteriä, ilmestyy valkoinen sivu, joka ilmoittaa näin:

Error 503 Service Unavailable

Service Unavailable
Guru Meditation:

XID: 1168636491

Varnish cache server

Julkinen profiili ja kaikki muut kyllä näkyvät, mutta omat viime aikaisimmat ja fanitettavien tapahtumat eivät. Onko kellään muulla samanlaista ongelmaa? Voisiko joku moderaattori tai ylläpitäjä kenties mahdollisesti korjata tuon vian?

Aivan sama homma täällä. Ei perkele toimi, hermot meinas mennä jo.

J.Lipponen
Käyttäjä
138 viestiä

20.05.14 klo 09:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ja täällä kanssa sama fiba.

johnny depp
Käyttäjä
328 viestiä

20.05.14 klo 17:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sama vika täälläkin

Beer Master
Käyttäjä
236 viestiä

20.05.14 klo 18:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Täällä sama probleemi.

arska
Ylläpitäjä
3148 viestiä

20.05.14 klo 20:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tekniikka on tietoinen ongelmasta. Koitetaan saada tuohon korjaus mahdolisimman pian.

EDIT: Vika korjattu.

Keskustelut