Vikaa vikaa vikaa - teknisten ongelmien ilmoitusketju

Foorumin päävalikkoonYlläpito ja tekniikka › Vikaa vikaa vikaa - teknisten ongelmien ilmoitusketju

Addeh

13.08.13 klo 21:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

rusher kirjoitti:

mä en pysty tällä hetkellä edes arvostelemaan mitään leffoja... tähdet kadonnu kokonaan siitä oikeelta.

13.08.13 klo 22:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Arz kirjoitti:

Missäköhän mahtaa olla vika? Olen parin viimeviikon aikana yrittänyt lisätä tänne yhtä sarjaa, uusia videoita ja kuvia, mutta aina kun painan "Lisää" niin noissa kaikissa tulee sama juttu: vain tyhjä valkoinen sivu. Eikä se tee sitä lisäystä. Olen kokeillut IE:n Firefoxin ja Google Chromen uusimmilla versioilla ja kahdella eri läppärillä, ei toimi. Onkohan sivustossa vikaa?

Jos kyseessä oli The Walking Deadin neloskausi, se kyllä löytyi kaikesta huolimatta lisäysjonosta. Siellä on liuta muidenkin lisäämiä nimikkeitä, jotka varmasti tulevat julki, jahka joku ne ehtii tarkastamaan. Itse en nyt ikävä kyllä ehdi käydä listoja kummemmin läpi, sillä proggisteni deadlinet paukkuvat kohta ja koirani vääntävät ulko-oven tuntumaan torttua...

keijomies

14.08.13 klo 13:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Addeh kirjoitti:

Sama täälläkin päin

Itsellä myös sama vika. Tähdet kadonneet kokonaan, joten elokuvia ei voi pisteyttää. Myös "lisää top-listalle" ja "aiotko katsoa tämän elokuvan" tai mikä sen nimi nyt olikaan - jutut ovat kadonneet.

Ja sitten vielä yksi asia. Tein uuden listan joskus puoli vuotta sitten ja pystyin lisäämään sinne elokuvia/sarjoja, mutta listan katselu ei onnistunut. Joten koitin laittaa nämä elokuvat jollekin toiselle listalleni, jotta tietäisin toimivatko aiemmat listani. No... lista sanoi ennen avaamista, että "Elokuvia: 51", mutta kun aukaisin sen listan, siellä olikin vain 50 elokuvaa, eli yksi elokuva oli vain kadonnut. Aikamoisia bugeja kieltämättä. Anteeksi sekavasta kielestä, asioiden muotoilu sanoiksi tuotti vähän vaikeuksia.

mike

15.08.13 klo 01:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

keijomies kirjoitti:
Addeh kirjoitti:

Itsellä myös sama vika.

Teillä lienee AdBlock käytössä selaimessa? Ihmettelin hetken samaa ongelmaa, kunnes huomasin, että poistamalla AdBlockin käytöstä arvostelupalkki siirtyy takaisin omaan ulottuuvuuteemme.

keijomies

15.08.13 klo 16:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kiitoksia erittäin paljon! Elämä tuntuikin tyhjältä ilman päivittäisiä leffojen pisteytyksiä! :P

Vilperi

16.08.13 klo 09:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hei! Ei auttanut vaikka otti AdBlockin pois käytöstä, olisiko muita neuvoja?
Vastaan omaan viestiini. Auttoi sittenkin Firefox vain täytyi käynnistää uudelleen, ja toimii normaalisti.

Itsellä myös sama vika.

Jude

16.08.13 klo 13:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

Outoa että AdBlock alkoi vasta nyt blokkaamaan esim. tuon tähtiosion, liekkä tällä sitten halutaan pakottaa ihmiset näkemään kaikki sivun mainokset.

09.09.13 klo 12:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Arvostelin elokuvan Millerit ja tuon jälkeen omalla sivullani, "Omat" kohdassa näen vain "Maximus arvosteli elokuvan Millerit". En siis näe mitään aiempia pisteytyksiäni, tms. En näe edes sivussa olevaa palkkia, jossa on linkit mm. Uusimpiin tapahtumiin ja keskusteluihin. Muistaakseni sama ongelma ilmeni viimeksikin kun arvostelin elokuvan, se ikään kuin nollaa kokonaan omat tapahtumani.

Edit. Ja juu, sama onkelma Adblockin kanssa, täytyy estää ko. ohjelma jotta elokuvien pisteytys onnistuisi tällä sivustolla.

Petux

14.09.13 klo 18:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vittu nuo mainokset ei oo voitu paremmin sijoittaa, en pääse esim yhdelle keskustelu alueelle kun siinä on mainos edessä eikä sitä voi sulkea. Sitten nuo etusivun eteen hyppääväät mainot ja väkisin pyörivät trailerit. Pitääkö tässä vaihtaa kohta sivua kun täällä ei pääse edes katsomaan uusia leffa maailman juoruja? YLLÄPITO JA MARKKINOINTI SKARPPAUSTA.

PIdetään tämä kuitenkin vain elokuva sivustona eikä minään mainostauluna?

14.09.13 klo 19:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Hmm. Eikös sieltä profiilin asetuksista saa helposti laitettua mainokset pois päältä? Itseltäni ne ainakin poistuivat täysin. Laitoin ne pois, koska ne todella häiritsivät sivuston käyttöä puhelimella. Joskus edes kommenttia ei voinut kirjoittaa, ja latausajat olivat luonnollisesti järkyttäviä.

mr.random

06.10.13 klo 16:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olen huomannut että en voi antaa leffa-arvostelulle "en tykkää". Pystyn vain antamaan "tykkään" joka on hieman omituista. Voiko joku tehdä tälle jotain?

06.10.13 klo 17:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

mr.random kirjoitti:

Ei leffa-arvosteluista voi olla pitämättä enää nykypäivänä.

jedimind

07.11.13 klo 11:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

Onko tosi, että minun pitää poistaa koko Adblock, jotta voin pisteyttää leffoja? Ylläpito nyt hereille, ja korjaamaan asia. Onko pisteytys osiossa joku mainos vai miksihän se sitä herjaa?

08.11.13 klo 09:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

^En vastaa tämän sivuston tuosta puolesta, enkä käytä AdBlockia, mutta: luultavasti AdBlock luulee pisteytysosiota mainokseksi ihan vain sen vuoksi, että osion koodissa on jotain samoja piirteitä kuin joidenkin mainostenkin koodissa. Jos et halua käyttää AdBlockia Leffatykin kanssa, etkä kuitenkaan halua poistaakaan ohjelmaa, kokeile muuttaa AdBlock-filtterin asetuksia: https://adblockplus.org/e...g_started#false-positives

jedimind

08.11.13 klo 16:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joo muutin Adblockin asetuksia niin, että täällä se ei blokkaa mitään. Laiskalla ei tämmöinen käynyt mielessäkää. Kiits söpö :)

27.11.13 klo 13:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Huomasin juuri, että tänään ei toimi tuo leffahaku. Ainakaan Google Chromella. Ainakun tuonne kirjoittaa jotain elokuvaa ilmestyy tuon suurennuslasin alle rasti ja sitä painamalla ohjataan tyhjälle valkoiselle sivulle.

Makke_95_

27.11.13 klo 16:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itselläni on Google Chrome ja toimii ainakin tällä hetkellä.

27.11.13 klo 21:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Makke_95_ kirjoitti:

Itselläni on Google Chrome ja toimii ainakin tällä hetkellä.

Niinpäs toimiikin, vaikka tuo rasti ilmenee silti. Olisi pitänyt kokeilla useammalla kuin yhdellä elokuvalla, mutta siis "He was a quiet man" ohjaa suoraan tyhjälle sivulle.

AkeMake

12.12.13 klo 01:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jos jollekin elokuvalle on kirjoittanut kommentin ja lisännyt kyseisen elokuvan TOP listalle, kyseisen kommentin erikoismerkit (siis myös ääkköset) näkyvät listalla niitä merkkejä vastaavina entiteetteinä. Siis ä:n tilalla on ä ja ö on ö. Pikkuvika, joka on varmasti helppo korjata.

Edit. Huomasin jälkikäteen, että olisi ollut olemassa myös "top listojen bugit" -topic, jonne tämä olisi sopinut vielä paremmin. Noh.. Eiköhän asia tule tätäkin kautta selväksi.

Chinook

17.12.13 klo 23:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Teknisesta viasta ei ole kyse, mutta en tähän hätään keksinyt, mihin heittäisin viestiä. Tuli vahingossa lisättyä hyväksymisjonoon leffa, joka on jo Tykissä enkunkielisellä nimellä. Pahoittelut!