Lisäysjonot

Foorumin päävalikkoonYlläpito ja tekniikka › Lisäysjonot

J.Lipponen

15.07.12 klo 20:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kuinka pitkään lisätyt nimikkeet ovat lisäys jonossa ja tuleeko ilmoitus, jos lisäämääsi nimikettä ei hyväksytä?

Itsellä on ollut yksi sarja lisäys jonossa rapiat kaksi viikkoa.

15.07.12 klo 21:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

^Lisäsin lähettämäsi sarjan ja muutaman muun. Lisäyslistoille tulee päivästä riippuen kymmenittäinkin uusia nimekkeitä, osa päällekäisiäkin, mutta koska Leffatykki on sekä moderaattoreilleen että ylläpitäjilleen harrastus, nimekkeitä tarkastetaan vaihtelevalla vauhdilla muun tekemisen ohessa. TV-sarjojen kohdalla on toisinaan niin paljon tarkistettavia yksityiskohtia, että niiden puolella jono mataa jo siitäkin syystä. Jos lisäyslistalle tullutta nimekettä ei lisäksi ole vielä esitetty tai julkaistu missään, sitä voidaan pitää jonossa tavallista pitempään vähän tarkastajasta riippuen.

Nimekkeen hylkäyksestä tulee merkintä näkyviin Oma tykki -kohdan Lisätyt Nimekkeet -listaan.

J.Lipponen

16.07.12 klo 14:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kiitos paljon tiedoista.

03.12.12 klo 14:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Muistaakseni 14.11 lisäsin tv -sarjan Watchmen:The motion comic,mutta kyseisen nimikkeen käsittely pitkityy ja pitkittyy. Mistä tässä nyt on oikein kyse?

Ville

03.12.12 klo 15:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

hebbu kirjoitti:

Sama juttu minulla on Roban kanssa. Lähetin sen jo viikko sitten, mutta vieläkin on hyväksymisjonossa, ja aika vain pitenee.

Toki ymmärrän, että modeilla on muutakin elämää, mutta välillä mietityttää, vilkaiseeko kukaan niitä. Taitaa olla kuitenkin liian vähän aktiivisia modeja siellä.

Maximus

03.12.12 klo 15:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itse voisin vapaaehtoisesti päivittäin hyväksyä ja tarkistaa nimikkeitä, arvosteluita yms. mikäli ylläpito moisen kunnian minulle soisi. :)

apc 53

03.12.12 klo 16:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Elokuvien lisäysjono purettu lukuunottamatta yhtä epäselvää, Tv-sarjoja valitettavasti jonossa melko reilusti enkä ainakaan nyt niitä jaksa lähteä itse purkamaan, koska äkkiä vilkaistuna lähes jokaista pitää korjata.

Maximus

17.12.12 klo 12:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olen nyt katsonut kahden tykittäjän ja yhden ylläpitäjän lisäävän omat arvostelunsa sen jälkeen kun lähetin omani tuonne jonoon (ja varmasti moni muukin on lähettänyt oman arvionsa jo ennen minua), eikä kellään heistä ole ollut ilmeisesti minkäänlaista kiinnostusta lukaista läpi arvostelujonoa? Olisi reilua muita kohtaan, mikäli tuo arvostelujono lukaistaisiin aina läpi ennen kuin mennään se oma arvostelu lisäämään kerhoon. Ja toiseksi voisi käydä silleenkin, että joku ylläpitäjä päättää kirjoittaa arvostelun jostain elokuvasta, josta olet jo pari päivää takaperin lähettänyt arvostelun ja seuraa pitkälti oman arvostelusi linjaa, mutta laittaa silti oman arvostelunsa kehiin mielummin ja sittenkun sinun arviotasi tarkastellaan todetaan se liian samanlaiseksi jo kirjoitettujen arvioiden kanssa ja täten hylätään.

Suosittelisin kyllä kiireisesti rekrytoimaan lisää aktiivisesti hommansa hoitavia tykittäjiä, modeja, jne. ja pistämään jäähylle näitä, jotka ovat pääosin jo hommansa taakseen jättäneet. Ei sillä, ettenkö kauempaa itse jaksaisi odotella tulosta (hylätäänkö vai hyväksytäänkö), mutta tästä on nyt sen verran monta kertaa kuultu kritiikkia muidenkin käyttäjien toimesta, että ihmetyttää kun hommat vieläkin seisovat paikoillaan. En nyt halua kuulostaa negatiiviselta tai tuoda ylläpitäjille ja muille pahaa mieltä, mutta kyllähän sitä pitää vähäsen noottia antaa kun hommat seisovat paikoillaan.

gojira

17.12.12 klo 14:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

^
Aivan samoilla linjoilla Maximuksen kanssa. Kannustavuus arvosteluiden kirjoittamiseen puuttuu muilta kuin tähtääjiltä ja tykittäjiltä, varsinkin kun heillä on selkeä etu Arvostelukisassa. Aktiivisille käyttäjille, jotka ovat jo usean varsin kelvollisen arvostelun kirjoittaneet voisi antaa tähtääjien oikeuksia anteliaammin. Tai sitten luoda uusi ryhmä, jolla on oikeus julkaista rajattu määrä tietyssä ajassa omia arvosteluita, jos ylläpitäjät pelkäävät kontrolloimatonta arvostelutulvaa. Eli esimerkiksi kuukaudessa voisi kirjoittaa maksimissaan kolme arvostelua. Tällöin tuskin tulisi kirjoiteltua diipadaapaa ja arvosteluvyöryltä vältyttäisiin.

Ville

17.12.12 klo 14:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Maximus todellakin puhuu asiaa. Itsellänikin on yksi nimike ollut tuolla lisäysjonossa kolmisen viikkoa ja nyt lupailee käsitysajaksi vielä toiset kolme viikkoa. Ja koko ajan pitenee. Ei ainakaan TV-sarjoja tunnu kukaan katsovan. Aika hitaasti näyttää tulevan uusia arvostelujakaan. En sitten tiedä, miten paha tilanne on elokuvapuolella. Ja kun tuota tykittäjälistaa katselee, niin valtaosa nimikkeiden käsittelyvastuusta tuntuu roikkuvan Chrattacin ja Cronenbergerin harteilla. Tosin osa muistakin on sentään jotain tehnyt. Tosin epäillystä on, että osa eivät ole tehneet mitään. Tosin tätä en voi todistaa. Ehkä olisi hyvä värvätä lisää tykittäjiä?

apc 53

17.12.12 klo 14:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Purettu jonosta lähes kaikki elokuvat, arvosteluita en saa päästää valitettavasti itse läpi.

Kyllähän muutama aktiivinen lisätykittäjä olisi paikallaan, ettei nuo jonot pääsisi kasvamaan noin suureksi, ylläpidon päätös kuitenkin tämä on, joten en ota sen enempää siihen kantaa.

05.01.13 klo 15:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Watchmen:Motion comicin käsittelypäivä on 52 Päivää. Miloin se oikein lisätään tänne Leffatykkiin?

arska

05.01.13 klo 15:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ylläpitoon on saatu lisävahvistuksia. Hexter on liittynyt vuoden alusta ylläpitoremmiin juurikin sisältöjen käsittelyn puolelle. Koitetaan olla jatkossa ripeämpiä jonojen purussa.

05.01.13 klo 17:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

arska kirjoitti:

Kiitos informaatiosta.

13.05.13 klo 14:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tehdäänkö niin ettei päästetä WillFilm2001:n arvosteluja läpi, jossei taso muutu. Ovat lähes suoria plagiaatteja Wikipediasta, minkä lisäksi niissä ei ole juuri yhtään varsinaista arvostelua.

Juki

04.09.19 klo 20:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

hebbu kirjoitti:

Sama juttu täällä. Lisäsin viime viikolla leffan Don Camillo - veijari vai pyhimys? ja ensin tiedoissa luki käsittelyn keston olevan 2 päivää, kahden päivän kuluttua kesto oli muuttunut 5 päivään ja nyt näyttää kestävän 7 päivää. Edellinen leffalisäykseni ilmestyi huomattavasti nopeammin...