Suuri miinuskeskustelu

Foorumin päävalikkoonYlläpito ja tekniikka › Suuri miinuskeskustelu

Elotikka

12.04.11 klo 21:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

Maximus kirjoitti:

Hmm. Tuli tässä mieleen uusi idea tuohon plus/miinus -systeemiin. Mietin, että mikäli mikään ehdotetuista ei toimi, niin miten olisi jos molemmat, niin plussat kuin miinukset näkyisivät tuossa alhalla. Harvoin kukaan saa turhia miinuksia kymmentä kappaletta, toki kukin itse määrittelee mikä on turha miinus, mutta näin yleisesti katsottanu. Joten täten ne heput, jotka oikeasti saavat turhia miinuksia, näkisivät myös ne plussat mitä viesteilleen ja arvosteluilleen on kertynyt. Se saattaisi lisätä motivaatiota ja tuoda käyttäjälle paremman mielen.

Käypänen idea, joka on käynyt varmasti monen mielessä. Tuttu näky muun muassa monissa uutissivustoissa.

Tai sitten vaihtoehtona voisi olla järjestelmä, jossa ei ole plussia eikä miinuksia, vaan "Asiaton viesti" -painike, joka saattaa moderaattorien tietoon ilmoituksen asiattomasta viestistä, kun sitä on painettu vaikka sen 10 kertaa. As simple as that.

Asiasta hevoseen, minne katosi ensimmäiselle sivulle kirjoittamani viesti 30.03. klo 23.09, kun en sitä mistään muustakaan järkeenkäyvästä ketjusta löytänyt?

12.04.11 klo 21:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Minä taisin ehdottaa tuota systeemiä, jossa näkyy sekä viestin plussat että miinukset. Voisi sitten viestiään katsellessaan todeta että "jaahas, 5 mistään tietämätöntä on antanu miinuksen ja 5 hyvää tyyppiä on antanut plussan".

13.04.11 klo 18:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kannatetaan. Tosin mielestäni koko miinusjuttu on noussut jo ihan övereihin mittoihin. Ideanahan oli alunperin antaa helppo keino piilottaa häirikkö/asiattomat/ym. viestit ja antaa tuki miellyttäville viesteille ilman että foorumi täyttyy "komp"-tyyppisistä viesteistä. Ei niistä plussista ja miinuksista niin paljon tarvitse välittää. Kyllä mullekin aina välillä miinuksia tulee eikä suuremmin haittaa menoa. Itse en ole antanut plussia enkä miinuksia viesteille enää aikoihin, paitsi jos viestillä näkyy olevan paljon miinusta ja itse taas pidin viestistä.

Lonkero

30.04.11 klo 12:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

moberghietanen kirjoitti:

Röökin poltto alaikäisenä on älytöntä, koska ne jotka tekevät niin, ovat ääliöitä.
Miten joku jaksaa käydä elokuvissa, koska muutenkin voi ladata tietokoneelle leffoja ilmaiseksi.
Nettipelit ovatr myös ajanhukkaa, koska muutenkin voi ladata doperoms sivulta ilmaiseksi mitä konsolien pelejä tahansa.

Se että tää on miinuskeskustelu ei tarkota sitä että tänne pitäs kirjottaa turhia viestejä miinustettavaks.

Ottakaa ne kaikki plussat ja miinukset pois. Jos jonkun kirjotukset alkaa herättää alhasella tasollaan närkästystä varottakaa vaikka bänneillä tai antakaa bännit, ei siinä muuta ole, tai muuten täällä tapellaan tästä vielä vuonna 2035.

Ja tällänen kiva ominaisuus olisi tänne kiva saada: omien viestien poisto, kun ei ole sellaista ainakaan omaan silmään osunut. Omat tyhmät jutut voisi ihan itse poistaa pois häiritsemästä eikä odottaa että se on saanut 15 miinusta että se menee pois näkyvistä.

30.04.11 klo 13:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

moberghietanen kirjoitti:

Mitä sä siinä alat jauhamaan. Väärä ketju.
Onko myös seksiä harrastava alle 16v myös ääliö?

Matalahiilihappoinen

30.07.11 klo 12:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

moberghietanen kirjoitti:

Voin sanoa rehellisesti, että vihaan tai inhoan miesgootteja, nuorisoa ja nuoripareja.

Vihaan semmoisia nuoria miehiä, jotka ovat hoikkia, käyttävät kainalopaitaa, aurinkolaseja, shortseja ja ovat kaljuja. Ovat ääliöitä, koska niillä on kovaolo.

Toiseksi vihaan nuoripareja, jotka ovat yleensä 18-25 vuotiaita, jotka huutavat öisin tai rikkovat sääntöjä. ovat varmaan idiootteja.

kolmanneksi vihaan miesgootteja, joilla on mustat kolitsihousut, musta huppari, mustat hiukset ja valkoiset kengät. He ovat yleensä 190-200 cm pitkiä.

Tämä ketju on edelleenkin tarkoitettu miinuksista keskustelulle eikä viesteille jotka ovat niin huonoja että ne saavat miinusta. Toivottavasti tällä kertaa menee kaaliin.

Lonkero

02.08.11 klo 22:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

moberghietanen kirjoitti:

Ehdottomasti on, koska se on periaatteessa rikos. Alaikäiset nuoriparit ovat vitun idiootteja. Ei millään pahalla. Jos haluat bännata niin siitä vaan, mutta se ei oikein auta. Tiedoks vaan ''doomsdaymachine''.

Menikö tämä viesti kenties väärään ketjuun vai miksi en havaitse sen liittyvän millään lailla edellisiin viesteihin?

Jospa pikkuhiljaa lopettaisit sen paskanjauhamisen ja yrittäisit vähän ryhdistäytyä noiden viestiesi kanssa.

02.08.11 klo 23:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ehdotan ettemme enää vastaa moberghietasen viesteihin. Ihan hauskoja ne ovat ja jotain "fiksua" on helppo kommentoida niiden päälle, mutta luulen ettei auta muu kuin jättää ne huomiotta. Poistelen sitten miehen viestit sitä mukaa kun niitä tänne ilmaantuu ja minä ne huomaan. Tuskin se muulla lopettaa.

Crank!

09.08.11 klo 22:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hei toi kaveri on trolli, ei sitä kiinosta vaikka kuinka sanoisitta että hän on nyt väärässä ketjussa tai vastaatte hänelle. Päin vastoin, saa varmaan hirveetä tyydytystä tuosta. Älkää vastatko vaan enään hänelle, äläkää huomioiko häntä millään tavalla. Niin luultavisti tajuaa ajan myötä lopettamaan ja siirtämään "älyn leimauksiaan" vaikka kaksneloseen.

Edit: Joo ja huomasin juuri, että kerroin täysin samat asiat kuin Miihkalikin.

28.08.11 klo 17:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kun katsoo tiettyjä viestejäni joita on täällä miinusteltu jostain kummasta syystä, tuo keväinen lupaus lopettaa omien viestieni miinustelusta valittaminen on alkanut vähitellen kaduttaa.

James_Bond

28.08.11 klo 17:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mielestäni tuo miinus/plus -juttu on täysin tarpeetonta, ensinnäkin koska useat käyttävät sitä mielivaltaisesti väärin. Jos jokin viesti ei miellytä, niin mitä sitten?

PS. Tehkää vaikka uusi keskustelupalsta, jossa luettelette Leffatykin surkeimmat viestit.