Suuri miinuskeskustelu

Foorumin päävalikkoonYlläpito ja tekniikka › Suuri miinuskeskustelu

31.03.11 klo 01:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

doomsdaymachine kirjoitti:

Roikkuuko kumppanisi katosta?

Vähän vaikuttaa siltä, että minun seksuaalisesta suuntautumisesta on vedetty johtopäätöksiä niiden kirjoitusten perusteella, joissa puolustan homoseksuaaleja uskovaisten teoilta.

No hei. Kyllähän se nyt on täysin läpinäkyvää että olet peppupoikia. Ei sitä tarvitse hävetä, se on aivan normaalia nyky yhteiskunnassamme. Kenties löydät seurustelukumppanisi seuraavasta American Idolista.

31.03.11 klo 11:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tuosta peppupoika termistä tuli mieleen että miksi se on varattu tarkoittamaan vain homomiehiä? Jos kerta jotkut sanovat homoja peppupojiksi sen takia koska harrastavat anaaliseksiä, niin samalla periaatteella myös anaaliseksiä tyttöystäviensä/vaimojensa kanssa harrastavia miehiä voisi myös kutsua peppupojiksi.

31.03.11 klo 12:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

Anteeksi nyt kun puutun tähän keskusteluun, mutta tuossa Maximuksen kirjoituksessa oli niin väheksyvä ja idioottimainen sävy että on pakko puuttua. Netissä lukevien kirjotusten perusteella on aika vaikee mennä sanomaan onko joku homo vai ei, jollei niissä niin lue.*toks toks*

Se että puolustaa homoseksuaaleja ja heidän oikeuksiaan ei tee kenestäkään homoa, kyllä minäkin näin heterona olen näissä kirkkojupakoissa ihan heidän puolellaan. Naimisiin saisivat mennä hekin kun ihmisiä kumminkin ovat siinä missä mekin, se että kirkko ei anna niin tehdä on vaan surullinen merkki siitä että valitettavan monet ottavat sen maailman pahimman propagandajulkaisun jutut todesta.

31.03.11 klo 15:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jos omat viestini loukkasivat DDM:ää, niin pahoittelen, ne kuitenkin menivät mielestäni huumorin piikkiin - en pidä sinua homona tai jos oletkin niin mikäs siinä. Sen sijaan Maximuksen viestin uskoisin rikkovan Leffatykin käytössääntöjä. (Vai olenko vain sokea omalle pahuudelleni?) Poistan Maximuksen viestin välittömästi jos Tuomiopäiväkone niin tahtoo, ja tietenkin jos todella koet minun viestieni loukanneen voin siistiä niitä.

Ja voin luvata että jos tuon Maximuksen rimanalituksen kaltaisia viestejä tulee lisää niin asia ei jää siihen. Eli Maximus ja kaikki muutkin, tämä oli varoitus. Tosin uskoisin viestien tason nousevan automaattisesti pään selvittyä.

DDM:n semanttinen huomio oli muuten mielenkiintoinen ja täysin paikkaansapitävä.

31.03.11 klo 16:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Siis eikai joku oikeasti ottanut tosissaan tuota viestiäni. Ziisus, vähän huumorintajua peliin nyt poijat! Ei meikäläisen kirjoituksia niin tosissaan tarvitse ottaa kun suusta tosiaan pääsee sammakoita varmasti tulevaisuudessakin useampaankin otteeseen.

Pahoittelen nöyränä mikäli satutin tai suututin jotakuta ilkeällä, lapsellisella ja varsin tuhmalla kirjoituksellani.

31.03.11 klo 16:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viestisi ei enää ollut hauska, se oli vain törkeä. Jossain menee raja.

31.03.11 klo 16:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viestisi ei enää ollut hauska, se oli vain törkeä. Jossain menee raja.

But, I'm a dick

Jerry C

31.03.11 klo 17:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Enpä ihan heti olisi uskonut tämänkään päivän koittavan, mutta pakko myöntää että tällä kertaa olen Maximuksen kanssa samaa mieltä. No offense.

Myönnettäköön, että vitsi kyseisessä viestissä on yhtä hauska, kuin Viivi ja Wagner -maratooni Kosovossa, mutta silti ilmiselvä vitsi.
Jos joku viesti on noin selkeästi tarkoitettu huulen heitoksi, niin itselle tulisi ensimmäiseksi mieleen solvata kyseisen läpän heittäjän kykeneväisyyttä nokkelien heittojen saralla, eikä ensitöikseen ruveta saarnaamaan hyvistä tavoista ja siitä, mikä ylittää mauttomuuden rajat ja mikä ei.

Ja nyt jos joku kertoo, että yllä käyty keskustelu on sarkasmia alusta loppuun asti ja tulin pätemään johonkin inside-läppään, niin minä paskon housuuni ja häpeän silmät päästäni.

31.03.11 klo 18:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itse asiassa kenenkään viestit eivät loukanneet minua. Meikäläinen on nimenomaan sen verran paksunahkainen että saa käyttää paljon rajumpaa läppää että käyn vastaiskuun. Jos olisin loukkaantunut maximuksen viestistä olisin kertonut siitä jos tuossa viestissä, missä mietein miksi heteromiehet voivat harrastaa anaaliseksiä ilman että heitä kutsutaan peppupojiksi. Joku herkempi olisi toki loukkaantunut maximuksen kommentista.

en pidä sinua homona tai jos oletkin niin mikäs siinä.

Itse asiassa olen bi eli naisetkin käy minulle.

Maximuksen viestiä ei sinänsä tarvitse poistaa vaikka asiaton on. Se on kuitenkin jäänyt ainakin toistaiseksi miinustulvan alle.

Lopuksi on ehdottomasti todettava etten ole leffatykissä rekisteröitymiseni jälkeen törmännyt yhteenkään semmoseen topicciin, joka olisi ajatutunut näin totaalisesti ulos alkuperäisestä puheenaiheesta.

31.03.11 klo 19:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Okei, palataan asiaan.

Itseäni on pistänyt silmään täällä keskusteluja seuratessani miinusten antaminen mielipidekirjoituksille.

Henkilö X kirjoittaa vaikka että "maksalaatikko on pahaa" ja hyvät perustelut miksi se on niin.

Sitten tulee joukko maksalaatikon ystäviä jotka ajattelevat että maksalaatikko on prkl parasta ruokaa ikinä ja sitä ei parjata helvetissäkään ja miinustavat viestin suohon.

Ihan tavallisille ja asiallisille viesteillekkin annetaan miinusta. Ehkä sitten vaan vittuillakseen miinustetaan.

EDIT:Noniin, tämäkin miinustettiin. Kai sitten joku yksinäinen sielu saa siitä tyydytystä.

kurkkuharja

31.03.11 klo 21:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Niin. Ei niinkään, että kovin vakavasti noita viivoja ottaisin, mutta haluaisin silti todella kernaasti kuulla perustelun siltä anonyymiksi jääneeltä sankarilta, joka alkoi miinustamaan viestiäni keskustellessani asiallisesti leffa-aiheisella sivustolla toisen käyttäjän kanssa erään elokuvatuksen dvd-julkaisun saatavuudesta...

Edit. tämänkin viestin mitä todennäköisimmin huvittavan ja säälittävän rajamaille luketuva miinustaja voisi nyt suosiolla tulla esille ja kertoa suoraan, mikä minussa närästää. Olisiko se tapani kirjoittaa, leffamakuni vai kenties yleiset mielipiteeni? Aika pahasti ovat asiat, jos vittuilee toiselle uskaltamatta edes virtuaalinaamaansa paljastaa.

31.03.11 klo 22:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

kurkkuharja kirjoitti:

^ Niin. Ei niinkään, että kovin vakavasti noita viivoja ottaisin, mutta haluaisin silti todella kernaasti kuulla syyn siltä anonyymiksi jääneeltä sankarilta, joka alkoi miinustamaan viestiäni keskustellessani asiallisesti leffa-aiheisella sivustolla toisen käyttäjän kanssa erään elokuvatuksen dvd-julkaisun saatavuudesta...

Kuten on ollut tapana, niin kommentoin vaikka asia ei minulle kuulu. Joku taisi pitää sitä liian aiheesta karkaavana viestinä, mitä se ei todellakaan ollut. Aika tylsää se, että sinne ketjuun (eikös kyseessä ollut Mitäs tuli ostettua-ketju) lisätään vain ne hinnat, ostopaikat ja ehkä kivoi kuvii ja niistä ei saisi jutella yhtään mitään. Minusta siellä vois kommentoida enemmänkin! Ei välttämättä edes haukkua toisten ostoksia, vaikka mieli tekisikin, mutta kysyä jos on kysyttävää ja kaikkee muuta sellasta. Ketä se haittaa että elokuvista puhutaan enemmän?

31.03.11 klo 22:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Muistan kun itse aikoinaan nostin miinukset puheenaiheeksi. Esille nostin kaikennäköisiä ratkaisuja ja vaihtoehtoja, joihin lukeutui mm. se, että miinukset täytyisi perustella (mikä omasta mielestäni yhä edelleenkin tekisi foorumistamme mielenkiintoisen), ehdotin myös paljon monia muitakin vaihtoehtoja. Nämä eivät kuitenkaan saaneet kannatusta. Jännää on kuitenkin huomata se, että muutamat käyttäjät ovat jutelleet itse tästä aiheesta vasta kun he itse ovat saaneet muutaman hassun turhaan miinustetun viestin.

Miinuksista valittaminen ja ruikuttaminen on turhaa, sillä mitään niille ei tulla tekemään. Tätä on jatkunut nyt jo varmaan vuoden verran and it's simply not happening. Osa jatkaa valituksiaan protestoidakseen systeemiä vastaan, osa jatkaa valittajien valituksista valittamista ja osa jatkaa yhä neutraalilla linjalla. Näin se tulee menemään ja jokainen voi valita oman ryhmänsä.

kurkkuharja

01.04.11 klo 21:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Mitenpä siis olisikaan uudistus, että saajan olisi mahdollista itse nähdä jokainen viestiään/arvosteluaan miinustanut tai plussannut käyttäjä?

01.04.11 klo 21:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Tuollainen tosin aiheuttaisi sitä, että foorumi täyttyisi sitten ruikutusviestien sijaan vihanlietsonnasta ja kansanryhmää vastaan kiihottavista viesteistä.

01.04.11 klo 23:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sitä varten olisi hyvä olla privaviestit. Ihmiset voisivat keskustella niiden kautta ne miinuskitinät ja kaikki muutkin kinat pois mielestä niin saataisiin paljon rennompi ilmapiiri tänne kun joka toisessa viestissä ei valitettaisi jostain vitun miinuksista ja plussista tai seksuaalivähemmistöistä tai milloin mistäkin.

Ja plussissakin on miinuksensa. Jos joku oikein "hauska" kirjoittelija kirjoittaa omasta mielestään oikein "hauskoja" viestejä ja sitten joku lähes yhtä "hauska" kanssakirjoittaja antaa kirjoitukselle plussaa sen "hauskuuden" vuoksi niin plussan saaja voi ajatella että hänen viestinsä ovat oikeasti "hauskoja" tai muuten vain "nokkelia" sutkautuksia ja täten kirjoittaja tajuaa jatkaa "hauskutteluaan." Anteeksi lainausmerkkien raiskaus.

Eli plussat ja miinukset veivataan vittuun niin johan loppuu ulina!

05.04.11 klo 20:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Mun ja Sulon salaliitto taisi paljastua?

05.04.11 klo 21:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Mun ja Sulon salaliitto taisi paljastua?

Saanko laittaa tuolle plussan vai lietsooko se Miihkalia jatkamaan?

Otin riskin.

06.04.11 klo 17:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

kurkkuharja kirjoitti:

Tätäkin olen joskus aikoinaan ehdottanut, mutta ei kelvannut. Itseasiassa Lumitykissä on aikoinaan ollut toimiva plus/miinus -systeemi. Siellä nuo miinukset ja plussat täytyi perustella ja mikäli jokin käyttäjä oli pistänyt turhan monta ns. "kosto" miinusta (perusteluistahan näkee mikäli miinus on tullut kostomeinigeissä tai muuten vain turhaan), annettiin hänelle bannit. Tosin ko. paikassa ei ole enää ollenkaan koko plus/miinus -systeemiä, ainakaan viime näkymän mukaan (ei ole sielläkään tullut hetkeen käytyä).

12.04.11 klo 19:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hmm. Tuli tässä mieleen uusi idea tuohon plus/miinus -systeemiin. Mietin, että mikäli mikään ehdotetuista ei toimi, niin miten olisi jos molemmat, niin plussat kuin miinukset näkyisivät tuossa alhalla. Harvoin kukaan saa turhia miinuksia kymmentä kappaletta, toki kukin itse määrittelee mikä on turha miinus, mutta näin yleisesti katsottanu. Joten täten ne heput, jotka oikeasti saavat turhia miinuksia, näkisivät myös ne plussat mitä viesteilleen ja arvosteluilleen on kertynyt. Se saattaisi lisätä motivaatiota ja tuoda käyttäjälle paremman mielen.