Lisää leffa ja muita kysymyksiä

Foorumin päävalikkoonYlläpito ja tekniikka › Lisää leffa ja muita kysymyksiä

Jautsi

28.12.14 klo 17:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Voisiako työ lisätä leffatykkiin Tuija-Maija Niskasen elokuvan Landet som icke är.

cronenberger

28.12.14 klo 19:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jautsi kirjoitti:

Lisäsinpä tuon nyt joutessani.

Normaalistihan homma toimii niin, että käyttäjät itse lisäävät haluamansa leffat, ja ylläpito sitten tarkistaa ja hyväksyy ne.

En ole itse nähnyt ko. rainaa, joten laitoin aika summissa vain muutamat näyttelijät IMDb:n ja Elonetin mukaan; jos tuntuu, että joitakuita tärkeitä jäi pois, tai muuta korjattavaa, kannattaa ilmoitella asiasta Virheitä tykityksissä -ketjussa.

Jautsi

30.12.14 klo 17:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kiitokset lisäyksestä! Olisin kyllä tehnyt sen itse, mikäli olisin honannut miten se tehdään.

25.01.15 klo 15:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lisäsin tv-sarjan 34 päivää sitten ja se on edelleen jonossa. Onko se unohtunut sinne vai miksi se on edelleenkin jonossa? Kaikki tiedot pitäisi olla oikein.

cronenberger

25.01.15 klo 20:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

vasara88 kirjoitti:

Siellä se kökötti jonon ensimmäisenä. Nyt hyväksytty.

16.06.17 klo 15:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tänks.

12.07.17 klo 15:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

24.08.20 klo 11:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

The Last Kingdomin neljäs kausi on ollut jonossa 42 päivää. Voisko joku hyväksyä sen, kun kiireiltänsä ehtii.

24.08.20 klo 15:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itsellä sama homma BNA:n kanssa, mutta ollut vaan 46 päivää jonossa.

25.10.20 klo 09:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vampires vs. the Bronx elokuva on ollut 21 päivää jonossa. Sen voisi joku käydä hyväksymässä.

29.10.20 klo 23:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Laitoin leffanlisäyshommalla sellaisen kuin "Full English Breakfast". Kirjoittaessani tietoja näppäimistöni teki jotain ja painoi lähetyspainiketta. Yritin uudestaan, mutta ei pystynyt lähettämään, joten tässä tiedot.

Nimi: Full English Breakfast
Kesto 114
Genre: rikos, toiminta
Kuva: https://images-na.ssl-ima...K4cDp%2BL._AC_SL1500_.jpg

30.10.20 klo 09:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vampires vs. the Bronx ja Full English Breakfast on nyt lisätty. Jälkimmäisestä totean, että laadukkaan oloinen leffa. Tuo etualalla oleva herrasmies näyttää ihan Remu Aaltoselta.

Hyväksyntäjonossa on tosiaan aika tavalla elokuvia ja TV-sarjoja, tällä hetkellä lähes 50. Voisin yrittää vilkuilla ne lähipäivinä läpi. Tänään ei valitettavasti ole aikaa.

30.10.20 klo 11:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tuo etualalla oleva herrasmies näyttää ihan Remu Aaltoselta

Heh, heh. Niin on, selvä Remu. Ganes 2?

30.10.20 klo 22:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hahha, mitäs vittua niin muuten on ihan selvä Remu! Skabbadobba dabadaba meitsi on brittigangsteri snaijaatsä hei?

Makke_95_

05.11.20 klo 11:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

Siellä olis yli 20 lisäämääni uutta leffanimikettä jonossa. Koittakaa joku pikkuhiljaa käydä hyväksymässä. Muutamissa jo käsittelun kesto 31 päivää... Peace!