Lisää leffa ja muita kysymyksiä

Foorumin päävalikkoonYlläpito ja tekniikka › Lisää leffa ja muita kysymyksiä

20.06.10 klo 12:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ajattelin kysellä, että millä tahdilla ylläpito käsittelee uudet lisätyt elokuvat? Oon varmaan viikko sitten lisännyt elokuvan eikä sitä vieläkään näy.
Samaa kysyn myös lisätyistä kuvista ja videoista. Muutaman kerran lisäämiäni kuvia tai videoita ei oo julkaistu ollenkaan.

WreckMe666

20.06.10 klo 13:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itse kun lisäilen leffoja kuvia yms. niin ylläpito pistää ne parissa päivässä mutta tässä kesäkuun aikana ei ole paljon näkynyt eikä kuulunut, varmaan ylläpidon kaverit kesälomilla.

27.06.10 klo 15:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Semmosta kysyisin kans YP:ltä, että onko leffojen kuvissa ja videoissa joku sensuuri? Viimeksi lisäsin Hellraiser Infernoon kolme kuvaa mut yks kuva päätyi vaan näkyville. Samaa on tapahtunut aiemminkin. Myös videoita on joskus jätetty laittamatta.

27.06.10 klo 17:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Ainakaan itse en tohdi laittaa mitään kovin gorepitoisia kuvia näkyville, jos sellaisia ovat olleen. Ja sitten laatu ja kokokin tekee aika paljon.

Videoissa hyväksyn aina toimivat trailerit ja joskus jopa klipin leffalle.

27.06.10 klo 18:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kyllä noita tarkastetaan, jahka ehditään. Patience, pliis. Julkaisin yhden trailerin tuossa, mutta muuten näytti tällä erää tyhjältä tuo Ylläpidon puoli. Harvinaisia vieraita kylässä, joten en valitettavasti ehtinyt käydä läpi sinne jäänyttä arvostelua.

27.06.10 klo 20:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jep, kiitoksia vastauksista. Kyllä ne jotkut kuvat/videot on ollu gorepitoisia. Arvelinkin, että se on voinut olla syynä. Mut piti kysyä varmuuden vuoksi. Jatkossa katon sit sellasia kuvia jotka ei oo niin raakoja. Ja olen myös kärsivällinen. Täytyy ymmärtää, että ylläpidollakin on muuta elämää ku päivitellä systeemejä.

Leppäkerttu

04.07.10 klo 11:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Laitan tänne nyt ittekkin viestiä, kun oon laittanu noin 5 kuvaa tosta ''count dracula''-leffasta, mut niitä ei oo tullu vaikka laitoin ne jo kauan sitten.

tässä vielä linkki: http://www.leffatykki.com...a/count-dracula/kommentit

EdiT: eikä niissä ollu oikein muuta kun ukkeleiden kuvia, niin ei mikään sensurointikaan tunnu järkevältä

Melchom

12.07.10 klo 19:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Miksi sarjaa Kenny vs. Spenny ei hyväksytä leffatykkiin? Sarja sekin...

Maximus

21.09.10 klo 11:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

Käväsin juuri lisäämässä Sami Hedbergin vuoden 2009 Kokovartalomies dvd:n, sekä vuoden 2010 Total Comedy - Sami Hedberg dvd:n tietokantaan. Molemmat ovat stand up devareita, joten jollei niitä hyväksytä niin olisin kiitollinen asian ilmoituksesta. Omasta mielestäni kuitenkin tänne voitasiin hyväksyä myös stand up devareita, kun kerran musiikki devareitakin on hyväksytty. :)

22.02.11 klo 17:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

Laittelin Maailman nopein intiaani leffaan tämmöisen kuvan eilispäivänä:

The World fastest indian [www.solarnavigator.net]

Liekö clip art kuvan pikselikoossa ollut viilaamista, kun ei aiemmin päässyt hyväksynnästä.

Pasma

15.10.12 klo 20:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Aaattelin etten tee uutta topiccia vaan nostan tän ylös koska samantapanen nimi. Eli ongelmana on sellanen: Yritän lisätä elokuvaa täytän vaaditut kohdat painan lähetä niin leffatykki heittää etusivulle eikä leffa mene tarkistusjonoon... Onko kyseinen leffa jo silloin jonossa vai onko vika jossain?

AP

18.10.12 klo 20:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pasma kirjoitti:

Muistaakseni tuollaisessa tapauksessa siellä on jo sama nimike jonossa odottamassa hyväksyntää.

filmipeksi

05.04.13 klo 00:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Minä puolestani haluaisin kysyä, millä perusteella lisätyt nimikkeet hylätään. Yritin lisätä suomalaisen indie-leffan Jäärouva (samoilta tekijöiltä kuin Mörkö, joka on lisättynä tietokantaan) mutta ylläpito päätti hylätä lisäyksen. Haluaisin tietää, miksi.

09.04.13 klo 11:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Samaa mietin minäkin. (t. kyseisen elokuvan tekijä). Olen yrittänyt lisätä elokuvan sivustolle kaksi kertaa ja kummallakin kerralla ylläpitäjä nimimerkillä "hexter" on katsonut oikeudekseen hylätä lisäyksen. Ja jälkimmäisellä kerralla ilmeisesti jäädytti mahdollisuuden yrittää kolmannen kerran.

Teillä ei ole mitään johdonmukaista perustetta estää elokuvan lisäämistä sivustolle. Elokuvamme ei ole yhtään sen vähemmän "oikea elokuva" kuin lukuisat sivustolla jo olevat elokuvat (mm. Kuolleiden talvi, Graffiti meissä, Mörkö).

Elokuva on jo muun muassa IMDB:ssä http://www.imdb.com/title/tt2818528/. Haluaisin todella kuulla painavat perustelut, miksei se kelpaa tänne.

JohnRambo

09.04.13 klo 16:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Dekabristi kirjoitti:

Fight the Power!

...ei vaineskaan, mutta selitys tähän olisi mukava kuulla. Olen itse samoilla linjoilla teidän kanssa. Ettei leffatykki ole menossa mainstreamimmaksi?? (tahallinen provo)

11.04.13 klo 01:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ylläpito on ilmeisesti lomalla tai muuten vain viettää hiljaiseloa. Olen yrittänyt kysyä asiasta sekä sähköpostilla että facebookin kautta, mutta kukaan ei vastaa. Miksi tykistä on poistunut mahdollisuus lähettää käyttäjille yv-viestejä? Kysyisin mielelläni käyttäjä "hexteriltä" suoraan, mikä tässä nyt mättää.

arska

11.04.13 klo 08:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sähköpostia emme ole aiheesta saaneet. Facebookissa pääkysymyksesi olikin. Vastailemme siihen siellä.

Yksityisviestit poistuivat alustauudistuksen myötä joku vuosi sitten. Leffatykissä ei käytetä nykyään mitään valmista forum-sovellusta (ennen joskus oli phpbb-forum) vaan tämä toiminta on mietitty hiukan uudestaan. Yksityisviesteissä on kyllä oma puolensa, mutta sellaista toimintoa ei aikoinaan uudelle foorumille tehty.

Olemme pohtineet, että foorumin tekniikkaa tullaan kenties uudistamaan jossain vaiheessa. Yksityisviestejä tuskin on kuitenkaan tulossa mukaan.

12.06.14 klo 04:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Dekabristi kirjoitti:

...eikä mikään ole muuttunut. Onko linja siis se, että yhtään suomalaista indie-tuotantoa ei sivustolle lisätä?

12.06.14 klo 08:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ei täysin, sillä kyllä täältä ainakin Splattenstein -trilogia ja Hervannan hurjat löytyvät.

13.06.14 klo 00:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Ja Kuolleiden talvi. Ja Graffiti meissä. Ja Mitä meistä tuli. Ja Mörkö. Ja niin edelleen.

Onko siis jokin syy, miksi tämä elokuva ei pääse tykkiin? http://www.imdb.com/title/tt3726206/