Leffatykki 3.0 kehitystopicci

Foorumin päävalikkoonYlläpito ja tekniikka › Leffatykki 3.0 kehitystopicci

T-800

01.11.09 klo 11:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Minut mukaan myös. Tapiolle kyllä respectii tästä oivalluksesta.

EDIT: Ja niille porukoille kanssa respectii.

Tapio

01.11.09 klo 12:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

T-800 kirjoitti:

Tapiolle kyllä respectii tästä oivalluksesta.

Kiitokset vaan, mutta ei tämä yksin minun idea ollut :). Tuolla tykin kanavalla heiteltiin jonkunmoisen porukan kanssa yhdessä ajatuksia ilmaan ja toimin sitten köörtin kirjurina. Nyt ollaan saatu jo 24 käyttäjää kannattamaan _b. Tämä nimien kerääminen on sinänsä vähän kornia, mutta toivottavasti sen avulla saataisiin joku ylläpidosta huomaamaan, että asialle olis jo korkea aika tehdä jotakin.

Ale

01.11.09 klo 19:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kannatan ehdotusta syvästi. Lisää Tapsa meikäläinenkin siis listaan.

E-Mies

01.11.09 klo 20:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Ehdottomasti minunkin nimi listaan. Propsit tapiolle ja muille ideaa ehdottaneille vihdoin ja viimein toimintaan ryhtymisestä.

Hoplaa

02.11.09 klo 16:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

Liityn Tapion ehdotuksen kannattajien joukkoon.

Kookosbanaani

03.11.09 klo 20:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mikä on tää tämänhetkinen teema? Ja mitä toi 2002 tribute edition ja toi kuva oikein tarkoittaa?

arska

03.11.09 klo 20:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kookosbanaani kirjoitti:

Se tarkoittaa Leffatykin pitkiä perinteitä. Jos joku on leffatykkiä käytellyt jo 2002 niin muistaa tuon silloisen vihreän ensimmäisen ilmeen, jolla lähdettiin liikkeelle 2000-luvun alussa. Pieni nostalgia-tribuutti siis.

03.11.09 klo 20:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

arska kirjoitti:
Kookosbanaani kirjoitti:

Arska! Nyt kun olet mestoilla, voisitko antaa kommenttisi näihin viesteihin:

Henkilökohtaisesti pyytäisin ylläpidolta ainakin pienimuotoista aktiivisuutta siksi, kunnes uusia moderaattoreita saadaan.

03.11.09 klo 20:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Arska! Nyt kun olet mestoilla, voisitko antaa kommenttisi näihin viesteihin:

Tarkennan: kolmanneksi alimmalle ja alimmalle viestille.

arska

03.11.09 klo 22:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Meillä on noin 50 asiaa mitkä on tarkoitus kehittää/muuttaa/korjata. +/- systeemin muuttaminen ei ainakaan toistaiseksi ole listoilla. Hyvät ideat on tervetulleita ja mietitään niitä.

Se miten foorumi saadaan parempaan kuosiin on tosiaan ylentää vakiofoorumikäyttäjistä osa foorumin moderaattoreiksi ja se voidaan tehdä mielellään.

Moderaattorit voi mm. poistaa ketjuja, poistaa viestejä, lukita ketjuja.

Hakemukset vaan tänne: yllapito@leffatykki.com

Vastaa näihin kysymyksiin:
- Leffatykin nimimerkki
- Oikea nimi ja yhteystiedot + puhelin
- Historia Leffatykissä
- Miksi haluaisit nuo moderaattorin oikeudet

Eikä siinä kaikki: Myös tykittäjiksi ja tähtääjiksi voi hakea.

- Tykittäjät voi hallita leffatykin tietoja (leffat, tv-sarjat).
- Tähtääjät voi postailla sisältöjä suoraan julki.

Jos tämä kiinnostaa niin...

Vastaa näihin kysymyksiin:
- Tähtääjä vai Tykittäjä
- Leffatykin nimimerkki
- Oikea nimi ja yhteystiedot + puhelin
- Historia Leffatykissä
- Miksi haluaisit nuo oikeudet

Moderaattorin oikeudet on siis erikseen ja sitten on nuo pari muuta tasoa. Voit kysellä esim. moderaattorin ja tähtääjän oikeuksia.

Kaikkia ei tosiaan hyväksytä automaattisesti. Mietimme jokaista tapausta erikseen.

Jamii

04.11.09 klo 08:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tapio kirjoitti:

Tapio, Rocky, Lebowski, apc_53, VierasTalo, Kerpele, Madmasa, Rillijulle, Juize, Chrattac, Milkman, Miihkali, Banaanipalmu, Arkistomies, Sulo, Mowgli, Trinity, CorporalCauliflower, X-tyyppi, Arvili, Lordi-fani, Schwarzenegger, -micro-, T-800, Ale, E-mies, Hoplaa

Kannatetaan. Parempaa ehdotusta en ole Leffatykin foorumeilla kuullut sitten...No, en ole koskaan kuullut yhtä hyvää ehdotusta Leffatykille. Tämä poistaisi muutamat foorumia raiskaavat henkilöt (kaikki tietävät, kenestä puhun), ja voitaisiin viimeinkin saada joku roti tälle perseilylle.

04.11.09 klo 09:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jamii kirjoitti:

...Tämä poistaisi muutamat foorumia raiskaavat henkilöt (kaikki tietävät, kenestä puhun), ja voitaisiin viimeinkin saada joku roti tälle perseilylle.

Minustako on puhe?

Jamii

04.11.09 klo 12:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

sulo kirjoitti:

Minustako on puhe?

Itse asiassa puhuin perseilijöistä, en vittuilijoista tai yli-ihmisistä.

arvili

06.11.09 klo 11:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Aika usein törmää tuohon, että kun koittaa muokata viestiä, niin heitetäänkin sivun alkuun. Tätä taitaa tapahtua vain Firefoxin kanssa, kun IE:llä viestin muokkaaminen taas onnistuikin. Pieni ongelma, mutta pikkuhijaa alkaa mennä jo hermot. Mistä tuo mahtaa johtua?

Edit.
Onko mahdollista, että tänne saataisiin viestitasoinen haku, ketjuissa kun on välillä muutama satakin sivua, niin aika kettumaista koittaa sieltä löytää joku tietty viesti.

06.11.09 klo 11:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Muokkaa-nappula toimii (ainakin Firefoxissa) vain, jos sivu on latautunut kokonaan.

arvili

06.11.09 klo 11:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sivun alalaidassa luki ainakin äsken Valmis, eikä muokkaaminen silti onnistu.

08.11.09 klo 21:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Itse suosin Firefoxia ja tuo ongelma muokkaa-napin kanssa kesti pari päivää ja sitten ei ole sen koommin hankaluuksia ilmennyt. Nappulan temppuillessa myös sivuston teema katosi kokonaan.

Sitten ylläpitäjille sun muille pieni kysymys: Kun täällä sivustolla on tavallisten elokuvien lisäksi myös bändien keikkataltiointeja listattu, niin olisiko liian absurdia lisätä Leffatykin tietokantaan myös esimerkiksi lumilautailu -ja skeittileffoja? En meinaa siis näyteltyjä elokuvia näiden lajien maailmasta, vaan yleisesti näitä messuilla ja skedekaupoissa pyöriviä pelkästään skeittaukseen ja snoukkaukseen liittyviä filmejä, joissa ammattilaiset pistävät parastaan. Niitä kyllä saattaa olla aika paljon, joten se saattaisi hieman sekoittaa systeemiä. Ihan vain vastaus olisi kiva saada, itse en edes välttämättä suosisi tänne noita leffoja laitettavan, mutta miltä yleisesti homma kuulostaisi?

08.11.09 klo 22:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Itse olisin valmis hyväksymään tuollaisen leffan sitten, jos sitä on levitetty jonkinlaisessa DVD/VHS-elokuvamuodossa, eikä vain näytetty alan liikkeissä ja annettu itse tehtyinä CD-R:inä kysyjille. Mutta varmaa tietoa minulle ei asiasta tietenkään ole, että mikä on Tykin "virallinen" kanta.

09.11.09 klo 15:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kyllä noita ihan virallisiakin dvd-levityksessä olevia leffoja löytyy.

micco

09.11.09 klo 17:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tulimpas vain sanomaan, että oikein kiva tämä uusi ulkonäkö. Ihan tuli wanhojen hywien aikojen leffatykki mieleen.