Tervetuloa Leffatykin foorumille

Foorumin päävalikkoonYlläpito ja tekniikka › Tervetuloa Leffatykin foorumille

05.08.09 klo 00:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nostetaas taas tätäkin ketjua ylemmäs. Tälle viestille saa ja jopa pitää antaa miinuksia. Kiitos.

edit. höh, plussaa vaan jakavat

edit2. lisäsin arskan mainitsemasta asiasta lauseen tai kaksi tuohon ekaan viestiin.

arska

05.08.09 klo 17:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

+/- asiasta uusille tosiaan sen verran että kannattaa antaa aktiivisesti myös positiivisia ääniä hyville viesteille.

11.09.09 klo 22:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nostetaas tätä ketjua taas hieman ylemmäs. Miinusta saa tälle viestille antaa. Kiitos.

edit. se ketjun eka viesti on sitten se tutustumisen arvoinen.

31.10.10 klo 22:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tämän voisi kiinnittää Netiketin alle tonne vasempaan palkkiin. Tai postata linkin tähän Netiketti-topicciin.

trampledunderfoot

29.03.11 klo 21:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

sulo kirjoitti:

Wanhat ketjut:

On ihan okei, jos ketju johon on viimeksi pari vuotta sitten kirjoitettu, nostetaan ylös. Mutta olisi suotavaa, että sinulla on siihen jotain kunnollista asiaa tai edes jotain. Ei ainakaan noita paras-viestejä, joista lisää juttua seuraavaksi.

Hei ja hauska tutustua, Sulo.

Kuten aina, olen myöhässä. Tältäkin sivuostolta jopa kymmenen vuotta. Ehdin tuossa jo harmitella, että moni mielenkiintoinen keskustelu on jo päÄssyt hiipumaan.

Minulla on asian tiimoilta kaksi kysymystä. Poimiiko linkki "uudet viestit" kaikkien kategorioiden uudet viestit?

Toiseksi, ruksasin kohdan "ilmoita sähköpostiini jos viestiini vastataan". Odotanko turhaan? En ole saanut sivustolta ainuttakaan s-postia. Nykyisen maailmantilanteen huomioon ottaen se on varsin harvinaista. (Toisaalta....ehkä kukaan ei koskaan vastaa viesteihini...Sulo, kohtelethan minua hellästi?!)

29.03.11 klo 21:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

trampledunderfoot kirjoitti:

Hei ja hauska tutustua, Sulo.

Minä olen aina hellä kaikille sukupuoleen ja sukupolveen katsomatta. (mummo-porno rulez!)

Korjatkaa jos olen väärässä, mutta kyllä se poimii kaikki uudet viestit ja nykyään jopa näyttää uudet ketjutkin. Joskus ei näin ollut ja uusiin ketjuihin saattoi törmätä parin kuukauden viiveellä.

Tuota ilmoitusta sähköpostiin en ole koskaan kaipaillut, koska olisi aika veemäistä olla niitä ilmoituksia sieltä poistamassa. Paras on klikata "omat viestit"-kohtaa ja käydä sitä kautta katselemassa onko joku vastaillut, tai (antanut kenties jopa plussaa tai miinusta) viesteillesi.

trampledunderfoot

29.03.11 klo 21:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kiitos hellyydestä sulo.

Lörpöttelin tuossa duurissa ja mollissa sekä kirjaosastolla vastaillen vanhoihin viesteihin, jotka eivät kyllä mielestäni ilmaannu "uusissa viesteissa". Olen kyllä toki jo nauttinut pari lasillista viiniä.

Sähköpostiasia on jees. Totta puhut, hommat hoituu muutenkin.

29.03.11 klo 22:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

trampledunderfoot kirjoitti:

Kiitos hellyydestä sulo.

Sähköpostiasia on jees. Totta puhut, hommat hoituu muutenkin.

Ne omat viestit ei ole "uusia viestejä", mutta kun joku vastaa niihin, niin sitten ne ilmestyy.

11.11.11 klo 17:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

arvoisa leffatykin ylläpitäjä,minulla olisi vähän kysyttävää leffatykki on uudistunut ,ja minua ihmetyttää,miten pääsen kommentoimaan elokuvia ja mihin on kadonnut facebookin tykkää "painike"
terveisin hebbu.

jmz

11.11.11 klo 17:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

terveisin hebbu.

Hei Hebbu!

Elokuvia pääset kommentoimaan elokuvasivun Kommentit-välilehdeltä. Facebookin tykkää -painike on huilimassa, ja palaa kuvioihin viikonlopun jälkeen.

11.11.11 klo 17:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

kiitti tiedosta,jmz.

10.01.12 klo 18:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

Arvoisa Leffatykin ylläpitäjä,mihin ovat kadonneet leffakliseet Leffatykin Facebook sivulta?

10.01.12 klo 18:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Addeh

07.06.12 klo 21:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olisiko Aika Jo Saada Lyhytelokuville Oma Osio Top 50 Listalle?

14.02.13 klo 15:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Oman top listan tekeminen on kurjaa, kun ei pysty vsihtamaan elokuvien järjestystä. Miksei otetta käytöln top listan vanhaan versiota?

Maximus

14.02.13 klo 16:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

hebbu kirjoitti:

Kyllähän tuo leffojen järjestely onnistuu Top listan sisällä. Siirrät vain hiiren numeron kohdalle (eli siis sen numeron millä sijalla elokuva listallasi on), painat hiiren vasemman puoleisen napikkeen pohjaan ja liu'utat sen minne haluat. :)

14.02.13 klo 22:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Maximus kirjoitti: