Virheitä tykityksissä

Foorumin päävalikkoonYlläpito ja tekniikka › Virheitä tykityksissä

Viisas

25.06.04 klo 15:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ei mikään virhe, mutta tuossa mun Heatin tykityksen kommenteissa on j.i kirjoittanut kaksi kertaa kommentin. http://www.leffatykki.com...it=review&elokuva_id=1649

Kebottaja

25.06.04 klo 17:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viisas kirjoitti:

Hehe :) . Oletko ji kenties pistänyt kommentit myös kaverin koneelta keskiarvoa nostamaan :) :wink: ?

arska

26.06.04 klo 11:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

jees. poistin.

TheShining

30.06.04 klo 21:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pingutyypin Rankka päivä arvostelussa lukee: ketäpä meistä ei joskys ärsyttäisi hampurilaisketjujen ilkeät temput?

Arsi T. Elokolikko

30.06.04 klo 22:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

TheShining kirjoitti:

Paikattu.

01.07.04 klo 15:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hmm, mitä mieltä olette siitä että mm. Phone Boothissa ja Seitemässä murhaajan nimi paljastetaan, vaikka elokuvantekijät eivät itse sitä paljastaneet vasta kuin koko henkilön näyttäessä naamansa? Jakke 29 arvosteli avoimesti sitä murhaajaa seitsemän -revikassaan. Sehän on osa sitää kliimaksia, kun se murhaajan naama näytetään.. Tulee sellainen wow-expirience :)

01.07.04 klo 15:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lennonjohdon Kaunis elämä -tykityksessä hän kutsuu Benigniä Beningikisi. Ei ehkä mikään kovin suuri virhe, mutta mainitsinpa silti.

01.07.04 klo 16:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Screwball kirjoitti:

Ehdottomasti tuo pitää fiksata. Se on tärkeä elokuvan juonen rakenteen kannalta.

Benignit fiksattu.

01.07.04 klo 19:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tombstonen arvostelussa Kurt Russellin sukunimi on kirjoitettu Russel eli yksi ällä on tipahtanut pois.

Ville

04.07.04 klo 06:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ei mikään iso virhe, mutta The Day After Tomorrow-arvostelussani on pieni kirjoitusvirhe. Olin kirjoittanut tavaremkiksi, vaikka siinä pitäisi lukea tavaramerkiksi.

JarkkoK

04.07.04 klo 11:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ville kirjoitti:

korjattu

Kebottaja

04.07.04 klo 21:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vanhan Cape Fearin vuosiluku on Tykissä 1961, vaikka oikea vuosiluku on 1962. Käykää vaikka kattomassa IMDb:stä.

04.07.04 klo 22:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kebottaja kirjoitti:

Hmmm. En nyt lähde kiistelemään tästä vuosiluvusta, mutta yleisesti vuosiluvuissa saattaa löytyä heittoa vuodella tai parilla. Lähteestä riippuen joissakin tarjotaan ilmestymisvuotta (alk. per. maa), joissakin julkaisuvuotta (lähteen maassa), joissakin ties mitä vuotta. Lähteissä on harvemmin kerrottu, minkä sortin vuosiluvusta on kyse. :(

Viisas

05.07.04 klo 15:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pienessä suklaapuodissa on kirjoitettu ohjaajaksi Lasse Halström. Kaikissa muissa leffoissa hänen nimensä on kahdella L:lä.

05.07.04 klo 18:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

Heh, on pakko laittaa ironian vuoksi, Pingutyyppi Citizen Kane revikassaan;
"Futurefilmin DVD-julkaisu on järkyttävä. Kiekko alkaa tietyillä soittimilla tökkimään jossain vaiheessa ja suomenkielinen kansi on täynnä kiroitusvirheitä"

05.07.04 klo 19:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

Oletko tullut ajatelleeksi että se on ironiaa, pölvästi? :roll:

05.07.04 klo 22:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

John Lennonjohto kirjoitti:

Oletko tullut ajatelleeksi että se on ironiaa, pölvästi? :roll:

Tarkoitat että se on huumoria? Ja anteeksi nyt vain herralle

Ville

06.07.04 klo 08:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ei tämä virhe ole, mutta Speedy Gonzalesin arvostelussa Spede Pasasen nimi on muodossa "Pertti (Spede) Pasanen". Muissa Speden leffoissa nimi on muodossa "Spede Pasanen". Eikö olisi kuitenkin järkevää, että nimet olisivat samassa muodossa? Tämä on vain minun oma mielipiteeni.

OneNiceUser
2016 viestiä