Virheitä tykityksissä

Foorumin päävalikkoonYlläpito ja tekniikka › Virheitä tykityksissä

Filmer

01.06.04 klo 20:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tämä ei ole kirjoitusvirhe mutta sanon kuitenkin ja lopusta saa kirjoittaja eli Arsi itse päättää. Eli sun Kill Bill vol. 2:n arvostelussa lukee Pai Mein näyttelijänä Chia Hui Liu. Tämä on totta mutta Hui Liu vaihtoi nimekseen Gordon Liu ja tästä nimestä hänet tunnetaan. Eli Arsi voit päättää että haluatko pitää Pai Mein näyttelijän nimenä Chia Hui Liu vai muuttaa se tunnetumpaan muotoon eli Gordon Liuksi.

Tiedän, olen pilkunviilaaja.

Arsi T. Elokolikko

02.06.04 klo 00:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Filmer kirjoitti:

Tiedän, olen pilkunviilaaja.

Joo muutetaan toki. Miksi hitossa IMDB:ssä lukee vielä toi vanha nimi linkin kohdalla, siitä olen sen nimen tarkastanut...

Filmer

02.06.04 klo 13:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Arsi T. Elokolikko kirjoitti:

Gordon Liun aito kiinalainen nimi on Lau Kar Fai. Hän muutti nimensä Liu Chia huiksi ollessaan opiskelemassa kung fu taitoja. Ja 80-luvulla hän muutti nimensä englannin tyyliseksi eli Gordon Liuksi.

02.06.04 klo 18:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kirjoitinko oikeasti Varjojen maat -tykitykseeni valmistusmaaksi USA? No, en tiedä, mutta oikeasti siinä pitäisi lukea UK.

02.06.04 klo 18:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Saattoi hyvinkin olla mun vika... eniveis, korjasin.

03.06.04 klo 11:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Taistelukenttä Maan tykityksessä Forest Whitakerin nimessä on yksi R liikaa.

03.06.04 klo 13:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viisas kirjoitti:

Taistelukenttä Maan tykityksessä Forest Whitakerin nimessä on yksi R liikaa.

Minun tykitykseni, minun mokani, korjaan.

(puoli minuuttia myöhemmin): Jaa, joku kerkesi ensin.

04.06.04 klo 19:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

Syvä joki leffassa päänäyttelijän nimi on väärin John Voighthan on Jon Voight

Arsi T. Elokolikko

05.06.04 klo 13:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Voi olla hiaman pilkun**ssimista, mutta eikös Raadon Papillon-tykityksen ingressissä ole jotain pielessä?

"Hieno elokuva, joka paranee vain uusilla katsomiskerroilla."
Eikös toi tarkoita, että se voi parantua vain uudelleen katsomalla, joka on jopa loogista.

Pitäisikö olla:
"Hieno elokuva, joka vain paranee uusilla katsomiskerroilla."
Tämä viittaisi elokuvan kestävyyteen ja tarinan lujuuteen enemmän...

05.06.04 klo 13:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kyllä se noin tietysti paremmalta kuulostaa.

05.06.04 klo 14:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

"Bändin kanssa kierrellään soittamassa siellä sun täällä täällä. Tylsää menoa, etten sanoisi."

Tossa mun New York, New Yorkissa on kaksi kertaa täällä -sana :oops: Ja leffan kestokin on oikeasti 157 min :oops:

05.06.04 klo 14:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Korjasin.

05.06.04 klo 14:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pingutyyppi kirjoitti:

Korjasin.

Juu, mutta se on vielä siellä tekstissä kahteen kertaan :oops:

05.06.04 klo 14:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Aijoo. Korjasin. :)

05.06.04 klo 21:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

xDThoken TAnssii susien kanssa tykityksessä on aika pahakin virhe. "Meistä valkoisista on tehty paha" tai jotain sinne päin. Onkos nää jotkut valkoisten sivut jossa mustaihoisia ym ei hyväksytä?

05.06.04 klo 21:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

Screwball kirjoitti:

Ei. Tarkoitin sillä omaa ihonväriäni. Voihan sitä joku käydä muokkaamassa jos ajattelee sen olevan loukkaava. Se ei ainakaan ollut tarkoitus.

05.06.04 klo 22:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Thoke kirjoitti:
Screwball kirjoitti:

Jos joku mustaihoinen lukee sitä ja kirjoitat "me valkoiset", niin kyl siin voi palaa päreet

06.06.04 klo 09:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Thoke kirjoitti:
Screwball kirjoitti:

No, muokatkaa siitä se "meistä" pois, niin eiköhän sitten kaikki ole tyytyväisiä.

06.06.04 klo 10:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kaksi kappaletta on elokuvia Cape Fear, eikä kummassakaan ole vuosilukua tai muuta sellaista, josta voisi erottaa ne toisistaan.

Kebottaja

06.06.04 klo 17:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

Thoken Tanssii susien kanssa - tykityksessä on tällainen lause joka pisti silmään: Kevin Costner näyttelee hyvin ja tämä no vielä siltä kaudelta kun miestä kunnioitettiin.