Virheitä tykityksissä

Foorumin päävalikkoonYlläpito ja tekniikka › Virheitä tykityksissä

Kustaa
Ylläpitäjä
1875 viestiä

22.04.04 klo 22:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Arsi T. Elokolikko kirjoitti:
Raato-A kirjoitti:

PotC:n uudessa tykityksessä: Nimimerkki Mogwai, tykittäjä Arska vähäetäinen. :? Olisin korjannut, mutta pisteitäkin on vain 1, eikä tykitys ihan vastaa sitä pistemäärää, enkä tiedä alkuperäistä.

Sama pisti silmään. Mogwain tekstin perusteella pisteitä ropisee paljon. Huom! Tuo tuttu pikku bugi eli lainausmerkkien muuttuminen :?: -merkeiksi tuossa myös, ja lainauksia on paljon.

Korjattu. Mun moka kun en lukenut tarpeeksi tarkkaan arviota ja olin niin tohkeissani julkaisemassa hienoa arviota Kill Bill Vol 2:sta. Kiitos tarkkaavaisuudesta.

Arsi T. Elokolikko
Ylläpitäjä
3248 viestiä

04.05.04 klo 23:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ghostbusters-leffassa näkyy olevan vieraileva stara tykittäjänä, muttei lue kuka... :?
http://www.leffatykki.com...mit=review&elokuva_id=913

Eipä kovin vakavaa, mutta pisti silmään...

Juhani Sementti

05.05.04 klo 16:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ghostbusters-leffassa näkyy olevan vieraileva stara tykittäjänä, muttei lue kuka... :?
http://www.leffatykki.com...mit=review&elokuva_id=913

Eipä kovin vakavaa, mutta pisti silmään...

Heppu on näköjään unohtanut lisätä mitään sinne nimimerkki-osioon.

Arsi T. Elokolikko
Ylläpitäjä
3248 viestiä

13.05.04 klo 11:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hirveä moka lipsahtanut minun Kohtalokas syrjähyppy-arvosteluuni!! Taidan väittää siellä, että R. Gere olisi ollut The Gamessa :oops:
Eli jos joku ystävällinen immeinen viitsisi paikkailla:

(The Gamen liikemieskikkailuun mies sopisi silti paremmin Michael Douglasin rooliin kuin tähän).

tai mieluummin koko sulkuviritelmä pois... Mikähän katkos tuossa on iskenyt...

http://www.leffatykki.com...mit=review&elokuva_id=717

Pingutyyppi
Ylläpitäjä
1003 viestiä

13.05.04 klo 15:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jep, korjasin Arsin DouglasGeret. En itekään hokannu tota julkaistessa... :)

Screwball
Käyttäjä
2932 viestiä

13.05.04 klo 15:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pelimies elokuvassa Nicolas Cage on vääntynyt muotoon Nicholas Cage

-> http://www.leffatykki.com...it=review&elokuva_id=1616

Arsi T. Elokolikko
Ylläpitäjä
3248 viestiä

13.05.04 klo 20:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pingutyyppi kirjoitti:

Jep, korjasin Arsin DouglasGeret. En itekään hokannu tota julkaistessa... :)

Thanks once again. :) Mulla on jo uusi virhe omasta revikastani. Mementossa nääs pitäisi lukea "IMDb #19" eikä suinkaan "IMDb?". My mistake, en jaksanut kopioida taaskaan tekstiä muistion kautta bugituksen välttämiseksi. Kiitän jo etäkäteen ja pahoittelen vaivaa, jonka taas aiheutan.

JarkkoK
Käyttäjä
3402 viestiä

13.05.04 klo 20:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

"IMDb #19"

korjattu

Hush-hush
Käyttäjä
1031 viestiä

14.05.04 klo 00:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mun mahtavaakin mahtavampaan ensitykitykseen on joltain :roll: lipsahtanut leffan nimeen pieni vihre. Ratkasu olisi varmaan suomenpaa, jos se olisikin ratkaisu! :)

Screwball
Käyttäjä
2932 viestiä

14.05.04 klo 08:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hush-hush kirjoitti:

Mun mahtavaakin mahtavampaan ensitykitykseen on joltain :roll: lipsahtanut leffan nimeen pieni vihre. Ratkasu olisi varmaan suomenpaa, jos se olisikin ratkaisu! :)

Hä? Ei saanut selvää. Kerroppa nyt ensiksi leffan nimi!!!

Screwball
Käyttäjä
2932 viestiä

14.05.04 klo 08:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hush-hush
Käyttäjä
1031 viestiä

14.05.04 klo 11:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Screwball kirjoitti:

Heh, tuo se on -> http://www.leffatykki.com...it=review&elokuva_id=1863

Niih, leffan nimi olisi tosiaankin voinut auttaa :shock:, ja tuohan se tietenkin on. Kiva että viitsit selventää asiaa!

Pingutyyppi
Ylläpitäjä
1003 viestiä

14.05.04 klo 14:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

Oho! Miljoonat anteeksipyynnöt, mun moka, korjattu on :oops: Se sai olla vika kerta kun väsään leffatykkiä yheltä yöllä...

Hush-hush
Käyttäjä
1031 viestiä

14.05.04 klo 14:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pingutyyppi kirjoitti:

Oho! Miljoonat anteeksipyynnöt, mun moka, korjattu on :oops: Se sai olla vika kerta kun väsään leffatykkiä yheltä yöllä...

Ai, no saat lievennystä kuolemantuomiosta elinkautiseen kun uskalsit tunnustaa. :) Ei siinä mitään, kuvittelin kyllä että se olisi multa lipsahtanut...

Screwball
Käyttäjä
2932 viestiä

15.05.04 klo 13:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hush-hush kirjoitti:
Pingutyyppi kirjoitti:

Ai, no saat lievennystä kuolemantuomiosta elinkautiseen kun uskalsit tunnustaa. :) Ei siinä mitään, kuvittelin kyllä että se olisi multa lipsahtanut...

Sulta se kai lipsahti, mutta Pingu taisi olla hieman hätäinen tarkistaessaan ko. leffaa :)

Screwball
Käyttäjä
2932 viestiä

15.05.04 klo 14:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jeps, unelmien Sielunmessu arvostelussa Marlon Wayansin nimi on väännetty muotoon Marlon Wyans http://www.leffatykki.com...mit=review&elokuva_id=143

Pingutyyppi
Ylläpitäjä
1003 viestiä

15.05.04 klo 14:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

Korjasin... ja ei sillä nyt niin väliä, kenen virhe se ratkasu oli, saatto olla kumman vaan (veikkaisin tosin itseäni) ;)

Viisas
Käyttäjä
2454 viestiä

24.05.04 klo 16:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tykityslomakkeessa on virhe, joka näkyy aina, kun kopioin tekstin tykitykseni perään.

Se on tälläinen: Annan Leffatykille täydet oikeudet arvioini julkaisuun ja käyttöön niin nyt kuin tulevaisuudessakin.

Aika suuri virhe, mutta ajattelin kuitenkin huomauttaa :lol:

Thoke
Tykittäjä
3449 viestiä

31.05.04 klo 17:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kirjoittamassani Heavy Metalin arvostelussa valmistusmaaksi laitoin vahingossa USA vaikka oikeasti siinä pitäisi olla Kanada. Olisin kiitollinen jos joku menisi korjaamaan sen.

JarkkoK
Käyttäjä
3402 viestiä

31.05.04 klo 18:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Thoke kirjoitti:

Kirjoittamassani Heavy Metalin arvostelussa valmistusmaaksi laitoin vahingossa USA vaikka oikeasti siinä pitäisi olla Kanada.

Korjattu.

Keskustelut