Paras poliisisarja?

Foorumin päävalikkoonTöllötin... [TV] › Paras poliisisarja?

02.02.05 klo 18:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tuli tällainen aihe nyt mieleen kun lueskelin tota Shieldin ja NYPD Bluen vastakkainasettelua, eli mitkä ovat teidän lempparit tästä genrestä? Omiani ovat Monk, Derrick (paras niistä saksalaisista) ja Poliisikoira Rex. Sitten vielä jos lasketaan Sydämen asialla ja Rooman sheriffi, niin ne menevät heti listani kärkipäähän. Shield on ihan hyvä parin jakson perusteella, enkä NYPDistä ole nähnyt, kuin muutaman näistä uusista jaksoista, joiden perusteella sekin on ihan laadukas sarja. Kesällä olin koukussa Poliisipäällikkö Mannioniin, mutta se oli vain ihan tuttua turvallista poliisihömppää, kuitenkin hyvää sellaista. Nyt oon katsonut kolme jakso Komisario Frostiakin, joka sekin on ihan jees, brittitunnelman takia kai lähinnä.
Sitten Martial Law oli kanssa aika kova 8) Vaikka sekin huononi viimeisellä tuotantokaudella.

Screwball

02.02.05 klo 18:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

No jaa; Kettu. Näistä uusista Shield (Kolmen jakson perusteella :lol: ), ja C.S.I viihdyttää teknologialla

Acedia

02.02.05 klo 18:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Oma suosikkini poliisisarjoista kallistuu varmaan 80-luvun puolelle ja sarjaan nimeltä Koira Haudattuna (Jake and The Fatman) [rockolamusic.com.ar], joka on saman tekijätiimin kyhäämä kuin Matlock. :D En tiedä muistaako monikaan foorumin jäsenistä tätä sarjaa, mutta se esitettiin joskus '97 syksyllä kolmosella uusintana.

Toinen suosikki on Kuuma Piiri (The Commish), jossa Michael Chiklis esitti lain nimeen vannovaa Tony Scalia, joten oli aika hassua nähdä hänet melkeinpä täysin päinvastaisessa roolissa Shield-sarjassa, mutta hyvältä sekin vaikutti.

Mask

02.02.05 klo 18:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Oma suosikkini on tuttu ja turvallinen Miami Vice ( 8) ) ja nykyisistä poliisisarjasuosikeista mieleen tulee lähinnä NYPD Blue. Muita kovia tapauksia tässä kategoriassa ovat Peter Gunn, Martial Law, Monk, Rooman sheriffi (jos jeparisarjaksi lasketaan) ja tietenkin Sledge Hammer :) .

Tero Huttunen

02.02.05 klo 19:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Miami Vicen puolelle kallistuu tämä. Toki muitakin hyviä on (esim. C.S.I.)

Migelo

02.02.05 klo 19:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pakko sanoa NYPD Blue. Kova Laki oli kans aikoinaan kova, samoin CSI, mut kyl NYPD menee edelle. Shield vaikuttaa ihan lupaavalta, mut en kyl kahen jakson perusteella parhaaks menis haukkumaan...

02.02.05 klo 20:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

The Shield. Sepä se.

Grass

02.02.05 klo 20:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

1. The Shield. Ehdottomasti, 3 kauden jälkeen voin näin sanoa.
2. Columbo
3. The Commish, loistava aivan erityylin poliisisarja jossa myöskin Chiklis.
4. Monk & Derrick

Tarvi lisätä Columbo mukaan koska unohdin vallan loistavan sarjan.

Minkki

02.02.05 klo 20:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mä oon ikäloppu.

Eli Hill Street Blues oli joskus ihan loistokamaa.

CSI miellyttää kyllä, mutta välillä on vähän tuskainen katsoa. Mä en ymmärrä miksi niillä ei voi olla kunnon valoja päällä, kun tekevät tutkimuksia :roll:

NYPD:tä tuli seurattua. Kovasti Kohuttua Shieldiä en ole vielä ehtinyt tölläämään.

DELETED

02.02.05 klo 20:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

DELETED

TheShining

02.02.05 klo 20:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Miami Vice ja Monk ovat varmaankin ykkössuosikkeja. CSI taas ei iske enää meikäläiseen.

Filmer

02.02.05 klo 21:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Paras on ehdottomasti Shield. Mikään kyttäsarja ei pärjää tälle sarjalle. Toisena lempparina on 80-luvulta peräisin oleva Miami Vice. NYPD Blue oli alkuaikoihin hyvä poliisisarja, mutta valitettavasti ei enää.

Siperia Jones

02.02.05 klo 21:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Monk, tosin etupäässä sen huumorin takia. Toinen huumoriklassikko Sledge Hammer. Noh jos nyt yritetään etsiä "kunnon" poliisisarjoja niin sanottakoon vaikka Kuuma Piiri.

02.02.05 klo 21:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Meinasin unohtaa suomalaiset Kylmäverisesti sinun ja Raid. Molemmat loistavia, tuon ensimmäisen voisivat näyttää uudelleen.

Arsi T. Elokolikko

03.02.05 klo 04:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eipä hirveästi tule poliisisarjoja seurattua. Columbo on ollut paras mitä joskus on tsekkailtu, mut olisikohan 24 paras nykyisistä . Joo joo, ei se varmaan ole samassa mitoissa poliisisarja kuin vaikkapa vanha tylsä Foxi, mut silti. :)

Sitä paitsi Elishasta irtoaisi bonuspisteitä aika reilusti, että joo: 24 voitti. Sori, no bonus. :roll:

Aijoo, Kovaa lakia tulee joskus harvoin seurattua, ja se päättyy yleeensä siihen että meikä heittelee kaukkaria seinään kirotessaan syyllisen vapauttamista. Pirullinen sarja. :evil:

Scarface

03.02.05 klo 10:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mun mielestä Boomtown on ihan hyvä ja Miami vice.

Juhani Sementti

03.02.05 klo 12:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Varmaankin Law & Order: Special Victims Unit [www.imdb.com] tai Dragnet [www.imdb.com]

03.02.05 klo 14:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Boomtown on myös ihan hyvä sarja.

03.02.05 klo 15:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Peitetehtävissä täyttää tämänhetkistä poliisisarjatarvettani. Sopivan klassinen pääpiirteiltään ja vakiohahmojen taustoja riepotellaan ihanan vähäisesti. Itse asiassa ihastuin pääosassa häärivän heebon hattuun. Seuraan sarjaa vain sen vuoksi. :roll:

(Oi, se on niin ihquli!)

03.02.05 klo 18:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Peitetehtävissä on muuten hyvä, mutta se tulee ikävän myöhään.