Paras TV-tunnari!

Foorumin päävalikkoonTöllötin... [TV] › Paras TV-tunnari!

22.08.03 klo 23:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jos järjestettäisiin "Paras TV-Tunnari" -kilpailu, mikä luritus mielestäsi voittaisi? Mistä kipaleesta löytyy voimaa?

Allekirjoittaneen mielestä ehdottomasti paras tunnari on Macgyverin tunnari.

22.08.03 klo 23:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

1: Crocketts Theme Miami Vice

2:Sledge Hammer :)

3:Sopranos

22.08.03 klo 23:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

AAH! :D Sledge Hammer! Aivan unohdin. Mahtava tunnari todellakin. ...mutta ei pärjää Macgyverille.

arska

22.08.03 klo 23:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Höh... kun luin tuon topicin klikkaamatta lähtöruudun kautta niin ajattelin että paras tunnari on Macgyverin tunnari kun se tuli eka mieleen. Sitten se olikin tuossa ekana... Olen samaa mieltä, Macgyver on paras. Jos asiaa pohtisi kauemman aikaa ja analysoisi erilaisia tunnareita niin saattaisi olla että biisi muuttuisi.

Jos ennen mainoskatkoa tuleva tunnari otetaan mukaan kyselyyn niin paras olisi Charlien Enkeleiden "ennen mainoskatkoa-tunnari". Jos sulla on kitara lähettyvillä niin kokeile seuraavaa:

Paina ohuimmasta kielestä kaulan eka välistä (virityskoneistoon nähden), näppää ja näppää heti perään sama kieli vapaana. Paina seuraavaksi ohuimmasta kielestä eka välistä ja näppää, näppää heti perään sama kieli vapaana... toista tuo kuvio kaikilla kielillä edeten paksuimpaan kieleen asti... siinä on Charlien enkeleiden mainoskatotunnari :lol:

Tuon voi paiskata myös nopeammin jolloin jokaista kieltä näpätään vain kerran eka välistä ja päästetään kieli aina irti sen jäädessä soimaan.. siitä syntyy tunnari ihan yks yhteen.

JarkkoK

23.08.03 klo 08:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Falcon Crestissä oli hieno tunnari, ja Dallasissa. Emmerdalessa on kuitenkin ehkä paras. Olen monesti miettinyt että onkohan se vain sen sarjan tunnari, vai onko siitä kokonainen "biisi" olemassa.

Juhani Sementti

23.08.03 klo 09:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kamoon hei!

C.S.I "Who are you"
Simpsonit (Nyt puhutaan jo legendaarisesta kappaleesta.)

Criiticco

23.08.03 klo 09:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kymppitonni :D

23.08.03 klo 11:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kymppitonnin tunnari on todellakin hieno. Nerokas etten sanoisi. Yksinkertainen joka jää soimaan katsojien päähän...

Muistaako kukaan sellaista sarjaa kuin Lisa ja Pojat? Sellanen varhaisteineille suunnattu sarja tuli ulos kolmoselta joskus -90 luvun puolivälissä. Weird Science tais olla alkuperänen nimi. Tästäkin löytyy melko hyvä tunnari.

23.08.03 klo 11:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sledge Hammerissa on tosi hyvä tunnari. Ja tietenkin legendaarista Monty Pythonin Lentävää Sirkusta unohtamatta. Sarjahan ei ollut yhtä hyvä kuin leffat, vaikka ihan hyvä. Mutta sen tunnari oli kertakaikkiaan mahtava. Ja Lunta Tupaan! Siinähän oli hieno tunnusmusiikki myös!

OneNiceUser
2016 viestiä

23.08.03 klo 14:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Juhani Sementti kirjoitti:

Simpsonit (Nyt puhutaan jo legendaarisesta kappaleesta.)

Oon samaa mieltä, Simpsoneilla on hyvä tunnari, on niitä muitakin..

23.08.03 klo 22:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

MacGyver tuli minullekin ekana mieleen. South Parkin tunnari on myös aika legendaarinen.

Filmer

23.08.03 klo 22:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

macgyver, south park, simpsons, c.s.i, ritari ässä, buffy, angel..siinä muutama hyvä tv-tunnari

arska

23.08.03 klo 22:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

Suomalaisissakin sarjoissa on nykyään ihan kelvollisia tunnareita... Tai oikeastaan ne on hyvin pitkälti myös biisejä, jotka on otettu sarjan tunnareiksi.

Ei nyt just tuu mieleen kuin J.Karjalaisen "Tähtilampun alla"... mikähän sarja sekin oli missä se oli. Salkkareissa on myös ihan kiva rallatus... ja Raidissa on sellainen melankolinen leppoinen biisi.

Faith

13.09.03 klo 21:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Macgyver ja Sledge Hammer.Kummatkin aivan mahtavia :D

Kustaa

16.09.03 klo 10:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Paras ja ikimuistettavin tunnari on Twin Peaksissa.

Filmer

16.09.03 klo 11:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

tietenkin yksi parhaista tunnareista on oz sarjassa.

16.09.03 klo 13:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sledge Hammer... :D Mullan alla kuulostaa myös hyvältä. Tunnistettava, hillitty.

Heikunkeiku

JarkkoK

05.10.03 klo 17:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vanhempia, mutta loistavia tunnareita:

Against the wind (1978)
Onedin line (Adagio baletista Spartacus)

Hankkikaa hyvät ihmiset nuo, niin maailma ei ole enää niin paha paikka... :-)

Zombie_

07.10.03 klo 19:18 - linkitä tähän kommenttiin: #