Etusivu › Foorumit › Legendaloota › Päivän pulinat › Vastaa aiheeseen: Päivän pulinat
Tuosta internet-kulttuurista ja meuhkaamisesta olen ollut samaa mieltä jo kauan. Varmaan se oli silloin vanhaan aikaan kun netti oli vielä sellaista villiä länttä missä sai sanoa ihan mitä tahansa ja warettaa niin paljon mitä tahansa kuin sielu sieti ilman mitään seuraamuksia, niin siinä pääsi juuri ne pahimmat impulssit helposti valloilleen. Nykyään kun on nämä ns. kulttuurisodat ja mielenvikainen porukka vainoaa ja kiusaa toisiaan netissä joka päivä, niin ei se ihme ole että vähän maku mennyt. Pikemmin tässä nyt haluaa esiintyä vähän aikuisemmin ja erottautua noista öyhöttäjistä mitä on somet ja muut täynnä.
Mun mielestä on jopa ihan hyvä että tästä touhusta on tuollainen naiivi neitseellisyys ja ilo mennyt. Ihmisille tekee pelkästään hyvää laittaa se älykännykkä välillä takaisin taskuun ja miettiä vaikka vähän oikean elämän asioita. Itsellä on viimeiset pari vuotta tullut tarkoituksella vieroittauduttua tästä oopiumista ja olen tällä hetkellä varmaan elämässäni ensimmäisen kerran täysin terve eikä ole mitään epävarmuuksia, ahdistuksia tai traumoja. Kaikki on järjestään laitettu kuntoon, ja tuntuu että voisi helposti kirjoittaa vaikka tuhat arvostelua vuodessa jos ei olisi elämässä muita velvoitteita.